zawracanie (długi)

Data: 2010-08-29 15:42:47
Autor: Excite
zawracanie (długi)
W dniu 29.08.2010 11:10, Mamma pisze:

Ruch był duży i nikt nie chciał wpuścić. W ewnym momencie "dziura", więc
gaz do dechy i... masakra: wielkie trąbienie tego gościa z prawej, który
uważał, że wjechał pierwszszy, więc powienien też pierwszy wyjechać
-okazało się, że z zewnętrznej nawrotki chciał wjechać na mnie, czyli na
pas wewnętrzny.

Z pasa prawego na prawy, z lewego na lewy. Każde inne zachowanie to zmiana pasa ruchu czyli facet chciał wymusić pierwszeństwo zaczynając na prawym a kończąc na lewym. Kiedy kto dojechał nie ma znaczenia.

Data: 2010-08-29 18:58:07
Autor: Mamma
zawracanie (długi)
Użytkownik "Excite" <niema@none.pl> napisał w wiadomości news:i5do4i$dn4$3news.net.icm.edu.pl...
[...]

To już lepiej brzmi :) bo żona robi wyrzuty, przestraszona tym wariatem :) -To było jakieś duże BMW z pzryciemnionymi szybami a w śrdku pewnie panienki, którym gość chciał pokazać kto rządzi.

Ja zachowałem się tam tak, jak przy zawracaniu pod Jubilatem (nawrót spowrotem w kierunku Mateczny) -tam chyba też nie ma linii rozdzielającej, a każdy z prawej jedzie na zewn. pas a z lewej na wewnętrzny.  Pozdrowionka!

zawracanie (długi)