zawsze to jednak trudne zadanie być advocatus diaboli

Data: 2019-03-02 07:48:19
Autor: boukun
zawsze to jednak trudne zadanie być advocatus diaboli
Rodzina ks. Jankowskiego złożyła pozew. Chce od "Gazety Wyborczej" przeprosin

Trzy siostry nieżyjącego ks. Henryka Jankowskiego złożyły do sądu pozew dotyczący publikacji o rzekomej pedofilii prałata. Żądają od "Gazety Wyborczej" przeprosin i sprostowania. Ich zdaniem to, co opisano we wstrząsającym reportażu, nigdy nie miało miejsca.

Pozew rodziny zmarłego kapelana "Solidarności" przeciwko "Gazecie Wyborczej" został złożony w środę. Siostry duchownego domagają się "przeprosin za nieprawdziwe i krzywdzące twierdzenia o nieobyczajnym zachowaniu prałata i jego rzekomych czynach pedofilskich, jakie prowadzić miały do samobójczej śmierci 16-latki".

https://wiadomosci.wp.pl/rodzina-ks-jankowskiego-zlozyla-pozew-chce-od-gazety-wyborczej-przeprosin-6354829339277441a

es
wczoraj (22:03)

Zapewne trudno siostrom uwierzyć w skłonności brata, przecież ich nie wykorzystywał. Pławiły się w jego chwale, więc nic dziwnego, że się burzą.

Jasio
wczoraj (22:05)

Żal mi tych sióstr, zawsze to jednak trudne zadanie być advocatus diaboli. Chociaż je rozumiem, przecież brat urządził im dość dostatnie życie, wdzięczność zobowiązuje.

zez45
wczoraj (22:05)

Pan Gilarski chce zarobic chociaz wie ze jest na przegranej pozycji. Potwierdzenie rozrywkowej dzialalnosci pralata znajduja sie w IPN i w zwznaniach swiadkow.Rowniez bywalcy na plebani zeznaja o kontaktach z przebywajacymi tam chlopcami.

Data: 2019-03-02 07:57:07
Autor: u2
W dniu 02.03.2019 o 07:48, zbuku pisze:
[...]

ano, jak Fryszke czy GWno maja dowody to niech je opublikują, inaczej to klasyczne pomówienie zmarłego,:)
--
George Orwell :

Data: 2019-03-01 23:33:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 2 marca 2019 07:57:07 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

ano, jak Fryszke czy GWno maja dowody to niech je opublikują, inaczej to klasyczne pomówienie zmarłego,:)

http://muzeum4rp.iq.pl/wiki/index.php?title=Wino_Monsignore

Opis i charakterystyka produktu
Wino Monsignore (monsignore - łac.: prałat) - produkowany przez prałata Henryka Jankowskiego szlachetny trunek. Dochód ze sprzedaży wina ma być przeznaczony na budowę bursztynowego ołtarza w kościele parafii św. Brygidy.

Dzięki umieszczeniu na etykietce butelki podobizny prałata, napitek sprzedaje się nadzwyczaj dobrze, mimo relatywnie wysokiej ceny detalicznej - 25 złotych za butelkę (dla porównania - markowe wino "Komandos" można kupić za 2,50 zł).

Inne, nie mniej znane wina z późniejszych roczników
2014 Wina Tuska
2015 Wina Kopacz
2016 Wina pielęgniarek

Data: 2019-03-02 10:51:48
Autor: u2
W dniu 02.03.2019 o 08:33, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

te kupa, zdecydowanie wolę wino Monsignore, a ty chlej z tfuskiem i kupacz:)))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-02 08:42:00
Autor: A. Filip
zawsze to jednak trudne zadanie być advocatus diaboli [Gazety Wyborczej (2004)? :-) ]
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

[...]
[...]

Dowody niewinności prałata znajdują się w tytułach Gazety Wyborczej z
roku 2004 piszącej o POMÓWIENIACH Jankowskiego.  Całkiem możliwe że GW (2018)
dostanie po latach tylko  śmieszny wyrok formalnie skazujący.  Tyle że przy
odpowiednim prawno-medialnym owadzeniu sprawy to nie będzie tylko
"jazda po Jankowskim" ale i jazda poprowadzeniu sprawy to nie będzie tylko
"jazda po Jankowskim" ale i jazda po ochronnym parasolu medialnym który
w 2004 dostarczała ta sama Gazeta Wyborcza.

Im bardziej "oczywiście winnego i to od bardzo dawna" robi się z
Jankowskiego na tym większych [interesownych osobników] wychodzi GW
2004.  Wiec ja naprawdę życzę Gazecie Wyborczej bezdyskusyjnego
udowodnienia jak to w 2004 roku głęboko miała głęboko gdzieś oskarżenia
o pedofilię bo _wtedy_ nie pasowało by pod rządami SLD prokuratura
dochodziła głębszej prawdy o kapelanie Solidaruchów.

Jak masz iść do piekła to zabierz Gazetę Wyborczą ze sobą :-)

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-02 11:01:19
Autor: Lepudruk
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości

Jak masz iść do piekła to zabierz Gazetę Wyborczą ze sobą :-)

Proponuję też zabrać zapałki. Wsadzisż sobie GW w tyłek i POdpalisz.

- Lepudruk -

zawsze to jednak trudne zadanie być advocatus diaboli