zazalenie na dzialalnosc policji

Data: 2009-11-29 14:25:29
Autor: Marek
zazalenie na dzialalnosc policji
zrobilem zazalenie na umozone dochodzenie policji  i nieuwzglednil je prokurator i nastepnie sąd (art.437 paragraf 1 kpk  w zwiazku  z art 306 paragraf 1 kpk)
czy przysługuje mi jeszcze jakies zazalenie   w mysl prawa

dzieki za odpowiedz

marek

Data: 2009-11-29 13:47:08
Autor: jb
zazalenie na dzialalnosc policji
Nie.

Data: 2009-11-29 19:48:50
Autor: grzech
[...]

Z jakiego powodu zostało umorzone?

Data: 2009-11-30 09:00:50
Autor: Marek
zazalenie na dzialalnosc policji
Z jakiego powodu zostało umorzone?

"  w ocenie sadu zgromadzony  w toku postepowania material dowodowy  jest pelny i wyczerpujacy pozwolil na podjecie decyzji merytowycznej.pokrzywdzony w swoim zazaleniu nie podniosl zadnych nowych okolicznosci  a jedynie zakwestionowal podjeta decyzje
przedstawil swoje spostrzezenia co do pracy policji oraz dokonal subiektywnej oceny zgromadzonego materialu dowodowego."

i to wlasciwie wszystko oczywiscie  wszystko nieprawda =podnioslem nowe okolicznosci wykazalem bledy podnioslem ze przesluchanie swiadkow okolicznych domow gdzie dokonano kradziezy to podstawa =ale kto sie tym interesuje  w takim kraju jak polska.

marek

Data: 2009-11-30 14:27:04
Autor: grzech
[...]

Jak z tego mogę wywnioskować, umorzono postępowanie z powodu niewykrycia sprawców. Wyczerpałeś jak na razie środki prawne i dalsze odwołanie nie przysługuje.

Nie wiem jakie nowe okoliczności i błędy wykazywałeś, ale nagminnym błędem pokrzywdzonych jest żądanie przesłuchania osób które nic do sprawy nie wnoszą ponieważ nic nie widziały i nie słyszały. Czyli na przykład mieszkańców okolicznych domów gdzie dokonano kradzieży.

Data: 2009-12-01 10:05:52
Autor: Marek
[...]

masz racje tylko zeby stwierdzic ze te osoby nic nie widzialy i niesłyszały trzeba je najpierw przesłuchać
ponadto przesluchanie mieszkancow okolicznych domow  w roznych sytuacjach ma rozne znaczenie  np;inne znaczenie bedzie miało  na osiedlu blokowisku gdzie mieszkan jest np;50 -100
 a inne na osiedlu domkow rodzinnych gdzie oprucz mojego domu jest tylko 3 domy sasiadow okalajace jakby moj dom  i okna tych domow wychodza na moj dom poprostu az sie prosi zeby przesłuchac tych sasiadow.
Po prostu az widac było jak niechetnie policja podchodzi do sprawy wykrycia sam policjant  przyznał ze "po co oni sie maja wysilac zeby łapac przestepcow skoro i tak sad ich wypuszcza " i tutaj dodam od siebie ze maja czesciowo racje bo zeczywiscie sad takich przestepcow prawie wogule nie sciga   a jak juz jakis wyrok ogłosi to jest to po prostu smieszne.

Nastepna sprawa to kwota strat   wwyniku kradziezy =policja robi wszystko zeby zanizyc ja ponizej 250zl  bo jak wiesz  w tedy jest inna klasyfikacja czynu  i ponizej 250 zl to oni juz kompletnie nic nie robia  a powyzej maja robote ze spisaniem dokumentow.

Ale pisz co nalezy w takim odwolaniu pisac na co zwrocic szczegolna uwage.

marek

zazalenie na dzialalnosc policji