zbiornik LPG

Data: 2013-01-25 22:59:56
Autor: PlaMa
zbiornik LPG
Witajcie, 21 listopada 2003r. wystawiono świadectwo jakości i gwarancje na mój zbiornik gazu.

Na mój stan wiedzy to ma ono ważność 10 lat, czyli kończy się 21 listopada 2013r.

Przegląd muszę zrobić w kwietniu 2013r - przepuści mnie ze zbiornikiem czy nie? Jak myślicie?

Data: 2013-01-26 00:51:29
Autor: scobowski
zbiornik LPG
W dniu 2013-01-25 22:59, PlaMa pisze:
[...]

Skróci termin BTP do ważności legalizacji zbiornika.

Data: 2013-01-26 01:25:13
Autor: PlaMa
zbiornik LPG
W dniu 2013-01-26 00:51, scobowski pisze:

[...]

czyli jak pojadę na przegląd w kwietniu to dostanę go tylko do listopada a w listopadzie będę musiał go zrobić raz jeszcze?

Data: 2013-01-26 01:37:06
Autor: Kamikazee
zbiornik LPG
W dniu 2013-01-26 01:25, PlaMa pisze:
czyli jak pojadê na przegl±d w kwietniu to dostanê go tylko do listopada a w
listopadzie bêdê musia³ go zrobiæ raz jeszcze?

Tak bêdziesz musia³ zalegalizowaæ zbiornik ponownie lub go wymieniæ.

Data: 2013-01-26 02:00:22
Autor: PlaMa
zbiornik LPG
W dniu 2013-01-26 01:37, Kamikazee pisze:

czyli jak pojadê na przegl±d w kwietniu to dostanê go tylko do
listopada a w
listopadzie bêdê musia³ go zrobiæ raz jeszcze?
Tak bêdziesz musia³ zalegalizowaæ zbiornik ponownie lub go wymieniæ.

ech... a my¶la³em, ¿e to odwlecze o jeden rok ^^

Data: 2013-01-28 11:43:53
Autor: radekp@konto.pl
zbiornik LPG
Sat, 26 Jan 2013 02:00:22 +0100, w <kdv9ra$7ep$1@news.task.gda.pl>, PlaMa
<mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> napisa³(-a):

> Tak bêdziesz musia³ zalegalizowaæ zbiornik ponownie lub go wymieniæ.

ech... a my¶la³em, ¿e to odwlecze o jeden rok ^^

Odwlecze :).

Data: 2013-01-28 11:43:20
Autor: radekp@konto.pl
zbiornik LPG
Fri, 25 Jan 2013 22:59:56 +0100, w <kduv8u$cj8$1@news.task.gda.pl>, PlaMa
<mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> napisa³(-a):

Witajcie, 21 listopada 2003r. wystawiono ¶wiadectwo jako¶ci i gwarancje na mój zbiornik gazu.

Na mój stan wiedzy to ma ono wa¿no¶æ 10 lat, czyli koñczy siê 21 listopada 2013r.

Przegl±d muszê zrobiæ w kwietniu 2013r - przepu¶ci mnie ze zbiornikiem czy nie? Jak my¶licie?

Przepu¶ci i dostaniesz przegl±d na rok.

Data: 2013-01-28 11:53:03
Autor: Marek
zbiornik LPG
Przegląd muszę zrobić w kwietniu 2013r - przepuści mnie ze
zbiornikiem czy nie? Jak myślicie?
Tak

--
Marek