zbliża się migracja eurobank i millenium

Data: 2019-11-05 19:19:23
Autor: zlotowinfo
zbliża się migracja eurobank i millenium
niestety będzie ten gówniaty system millenium

w eurobanku przeglądarka pamięta za mnie login i hasło
po nowemu trzeba wpisywać kod z sms do zalogowania

Czy coś się zmieniło lub można zmienić? chodzi o logowanie
z tego co pamiętam w dziadoskim millenium
trzeba wszystko wpisywać i nic przeglądarka nie pamięta
identyfikator, hasło, pesel w dodatku z losowymi cyferkami
przecież to tragedia była wtedy te millenium

--
https://fb.com/groups/allegro.pomoc
https://fb.com/groups/oga.pl

Data: 2019-11-06 09:28:15
Autor: Waldek
W dniu 2019-11-05 o 19:19, zlotowinfo pisze:
niestety będzie ten gówniaty system millenium

w eurobanku przeglądarka pamięta za mnie login i hasło
po nowemu trzeba wpisywać kod z sms do zalogowania

Ja używam od początku tokena na smarkofonie
Od jakiegoś czasu widget pokazuje jeszcze saldo
ale juz nie pokazuje 3 ostatnich transakcji
  - zapewne go ukatrupią całkiem

Przyznam że dla mnie EB ma/miało dość wygodny interfejs (również mobilny) - nie przepadam za dużą ilością mało przydatnych wodotrysków

[...]

Nic się nie zmieniło w tym temacie...

Ja ciekawy jestem ile i jakie dane zostaną przetransferowane z EB do Mile - póki co przysłali klona karty debetowej Visa z EB - z logo Milka
Klona debetówki MC pewnie nie wysłali bo Milek ma juz swoja
no ale podpięta jest/będzie IMO do innego R-ku
Rachunek z EB (IBAN) ma być ponoć przeniesiony
zobaczymy jak zdefiniowane przelewy oraz płatności cykliczne.

Pewnie jak zwykle będzie mały burdel, i trza będzie sobie samemu poustawiać to i owo ;)

Pozdro

Data: 2019-11-11 08:33:58
Autor: zlotowinfo
zbliża się migracja eurobank i millenium
to wygląda tak samo jak ten zjebany nowy alior

Data: 2019-11-11 08:39:16
Autor: zlotowinfo
zbliża się migracja eurobank i millenium
to jakaś paranoja z tym bankiem
podaj millekod
podaj hasło
podaj 2 losowe cyfry pesel
podaj kod z sms

Data: 2019-11-11 09:02:00
Autor: z
W dniu 2019-11-11 o 08:39, zlotowinfo pisze:
to jakaś paranoja z tym bankiem
podaj millekod
podaj hasło
podaj 2 losowe cyfry pesel
podaj kod z sms

he ;-) Żyłem z tym chyba już z 10 lat (bez tego kodu sms bo teraz wprowadzone i tylko co jakiś czas podobno)

Ciekawe jest że aplikacja mobilna na tym pojebanym dziurawym jak sito androidzie wymaga tylko czterocyfrowego hasła.

JEST BARDZIEJ ZAUFANA - ŻAŁOŚĆ

Data: 2019-11-11 12:34:50
Autor: z
zbliża się migracja eurobank i millenium
Przy okazji odkryłem że ta debilna unijna dyrektywa skróciła czas sesji do tylko 5 minut.
Jebać UE

Data: 2019-11-11 05:30:26
Autor: Dawid Rutkowski
zbliża się migracja eurobank i millenium
Kup se myszkę z auto-fire.

Data: 2019-11-11 15:37:04
Autor: z
zbliża się migracja eurobank i millenium
Kup se myszkę z auto-fire.

Ciekawe ale chyba nie zadziała bo trzeba zmienić okno, wysłać przelew... żeby czas liczny był od nowa.

Pilnować żeby w dobrym miejscu myszka klikała? Ale ja chcę używać w tym czasie komputera.

Data: 2019-11-11 07:00:54
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 11 listopada 2019 15:37:22 UTC+1 użytkownik z napisał:
> Kup se myszkę z auto-fire.
> Ciekawe ale chyba nie zadziała bo trzeba zmienić okno, wysłać przelew... żeby czas liczny był od nowa.

Poklikaj po białym tle to zobaczysz, że wcale nie trzeba wiele robić dla zresetowania licznika.

Pilnować żeby w dobrym miejscu myszka klikała? Ale ja chcę używać w tym czasie komputera.

Hmm, to co, logujesz się do banku, przełączasz na inną zakładkę czy profram i po 7 minutach robisz przelew?
Bo jaka to różnica - 5 czy 10 minut?
Jedynie przy pisaniu wiadomości w poczcie wewnętrznej może mieć to znaczenie - i może się przydać myszka z auto-fire.

Data: 2019-11-11 16:56:36
Autor: z
zbliża się migracja eurobank i millenium
Hmm, to co, logujesz się do banku, przełączasz na inną zakładkę czy profram i po 7 minutach robisz przelew?
Bo jaka to różnica - 5 czy 10 minut?

Optymalizuję swój czas a w tym banku logowanie jest UPIERDLIWE. W wątku obok jest opisane.
Robię przelew, zbieram kwity na następny czy uzgadniam z małżonką kwotę ;-) czy wyłączam piszczący czajnik ;-)
Siadam do kompa i jestem wylogowany

Nawet dyskusja z konsultantem o dupie maryni nie przedłuża sesji.

10 minut było dla mnie optymalne. Przecież czas to pieniądz ;-)

zbliża się migracja eurobank i millenium