zbliża się migracja eurobank i millenium

Data: 2019-11-06 09:28:15
Autor: Waldek
zbliża się migracja eurobank i millenium
W dniu 2019-11-05 o 19:19, zlotowinfo pisze:
niestety będzie ten gówniaty system millenium

w eurobanku przeglądarka pamięta za mnie login i hasło
po nowemu trzeba wpisywać kod z sms do zalogowania

Ja używam od początku tokena na smarkofonie
Od jakiegoś czasu widget pokazuje jeszcze saldo
ale juz nie pokazuje 3 ostatnich transakcji
  - zapewne go ukatrupią całkiem

Przyznam że dla mnie EB ma/miało dość wygodny interfejs (również mobilny) - nie przepadam za dużą ilością mało przydatnych wodotrysków

Czy coś się zmieniło lub można zmienić? chodzi o logowanie
z tego co pamiętam w dziadoskim millenium
trzeba wszystko wpisywać i nic przeglądarka nie pamięta
identyfikator, hasło, pesel w dodatku z losowymi cyferkami
przecież to tragedia była wtedy te millenium

Nic się nie zmieniło w tym temacie...

Ja ciekawy jestem ile i jakie dane zostaną przetransferowane z EB do Mile - póki co przysłali klona karty debetowej Visa z EB - z logo Milka
Klona debetówki MC pewnie nie wysłali bo Milek ma juz swoja
no ale podpięta jest/będzie IMO do innego R-ku
Rachunek z EB (IBAN) ma być ponoć przeniesiony
zobaczymy jak zdefiniowane przelewy oraz płatności cykliczne.

Pewnie jak zwykle będzie mały burdel, i trza będzie sobie samemu poustawiać to i owo ;)

Pozdro

zbliża się migracja eurobank i millenium