zbliżeniówki PayPass MC i Maestro - obserwacje

Data: 2009-06-13 22:50:55
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
zbliżeniówki PayPass MC i Maestro - obserwacje
A jak to jest od strony sprzedawcy z prowizjami ?

Byłem w Żabce, miałem rachunek do zapłacenia 5,10 zł kartka: "płatności
kartą powyżej 10zł" więc wyjąłem gotówkę 20zł, sprzedawca nie miał reszty
wydać gotówką to powiedziałem, że może jednak kartą, jak zobaczył Paypass
powiedział, że OK, przy Paypassach szefowa mówiła mu, że nie ma limitu
kwoty...

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/index3.php

Data: 2009-06-13 22:53:39
Autor: krzysztofsf
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
[...]

Na "prowincji" gdzi emieszkam, jak sie pytalem w zabce, to poinformowano mnie, ze limit 20 zl na wszelkie formy, bez wzgedu na to, co sobie pisze prasa (bo pisala, ze na bezstykowe zabka zniosla dolne limity).

Data: 2009-06-13 23:26:16
Autor: Valdi.Pavlack
zbliżeniówki PayPass MC i Maestro - obserwacje
"krzysztofsf" news:h113l6$i2g$6news.wp.pl

Na "prowincji" gdzi emieszkam, jak sie pytalem w zabce, to poinformowano
mnie, ze limit 20 zl na wszelkie formy, bez wzgedu na to, co sobie pisze
prasa (bo pisala, ze na bezstykowe zabka zniosla dolne limity).

Prasa swoje, życie swoje... ehh jakie to przykre.

PS.
Próbowałeś jakoś dyskutować ze sprzedawcą?

Data: 2009-06-14 18:41:02
Autor: krzysztofsf
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Nie mam zblizeniowki, tyle, ze sie zainteresowalem i zapytalem widzac terminal.

Data: 2009-06-14 02:15:04
Autor: Krzysiek
zbliżeniówki PayPass MC i Maestro - obserwacje
On 13 Cze, 22:50, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
<adres...@mojej.www.pl> wrote:
[...]

Oczywiście ten brak limitu wynika z polityki organizacji płatniczych,
uzasadnienia nie ma żeby przy stykowych-chipowych przy autoryzacji off-
line, nawet mimo kilku sekund więcej na podanie PINu (choc i z tego
mozna zrezygnować) opłaty za transakcję były takie same. Ot. sztuczne
wspomaganie nowej.

zbliżeniówki PayPass MC i Maestro - obserwacje