zbliżeniowy Maestro w ING daje nagrody

Data: 2011-07-06 19:12:17
Autor: blad
zbliżeniowy Maestro w ING daje nagrody
Dopiero dziś zobaczylem w historii operacji w ING uznanie z 29 czerwca:
Nadawca: PROW.MARKETING KARTY DEBETOWE
Kwota: 15 PLN
Tytułem: Nagroda - 1 zł za każdą trans zbliż

Jakoś na stronie www się tym nie chwalili i zupełnie nie wiadomo do kiedy ten bonus
*** blad ***

Data: 2011-07-06 13:39:18
Autor: Krzysiek
On 6 Lip, 19:12, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

Tytułem: Nagroda - 1 zł za każdą trans zbliż
niezłe, gdyby robic transakcje na jak najmniejsze kwoty...;)

Data: 2011-07-06 22:44:07
Autor: radar
W dniu 2011-07-06 22:39, Krzysiek pisze:
niezłe, gdyby robic transakcje na jak najmniejsze kwoty...;)

ja kupuję bilety jednorazowe kartą BGŻ ;)

--
radar

Data: 2011-07-07 08:05:53
Autor: Waldek

Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości news:iv2hej$oru$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-07-06 22:39, Krzysiek pisze:
niezłe, gdyby robic transakcje na jak najmniejsze kwoty...;)

ja kupuję bilety jednorazowe kartą BGŻ ;)

A ja właśnie popełniłem maila do BGZ
że brak podgądu poczególnych transakcji a jedynie łacznej kwoty blokady,
przy ksiegowaniu op. na wyciagu jest z parodniowym poslizgiem
_dyskwalifikuje_ ich karte w zakresie intensywnego wykorzystywania ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-07-07 18:10:18
Autor: twoj wladca
zbliżeniowy Maestro w ING daje nagrody

a Historia operacji -> status dyspozycji

Data: 2011-07-07 18:49:31
Autor: Waldek

Użytkownik "twoj wladca" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:iv4lpl$sa7$1news.onet.pl...

[...]

Ach moj wladco ... ;P
a/ - cytujac pisz POD trescią
b/ - tam sa jak sama nazwa wskazuje dyspozycje
     skladane przez klienta

Pozdrawiam

zbliżeniowy Maestro w ING daje nagrody