zbyt niska temperatura procesora(?)

Data: 2009-03-19 20:41:26
Autor: Super Duper
zbyt niska temperatura procesora(?)
W zakładce Hardware monitor w Biosie wyświetla informacje że temperatura procesora wynosi 10stopni C! Niebardzo mi się chce w to wierzyć, komputer nie jest chłodzony ciekłym azotem ;) Co tu jest zwalone? Dodatkowo Windows nie chce startować a na bluescreenie jest komunikat PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA wyczytałem w necie, że to wina RAMU. Po włożeniu nowej pamięci w dalszym ciągu to samo.

Data: 2009-03-19 22:10:46
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "Super Duper" <sd@net.org> napisał w wiadomości news:gpu7mo$7uj$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Napisz, jaki to sprzet, zeby bylo wiadomo, czy informacja wczytana jest z procesora czy tez z czujnika plyty glownej...
Tak czy siak - postawilbym na plyte glowna

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-03-19 23:47:29
Autor: Super Duper
Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w wiadomości news:gpucc2$gb0$1inews.gazeta.pl...

[...]

Gigabyte GA-M51GM-S2G na pokładzie Athlon 64 3000+ niekręcony

Data: 2009-03-19 23:58:13
Autor: Grzegorz Prędki
Super Duper pisze:
[...]

Na pewno masz walniety czujnik od temperatury, przy chlodzeniu powietrzem zaden element nie bedzie chlodniejszy niz otoczenie (chyba, ze masz 0 stopni w pokoju :) ). CO do bluescreenow - probowalem testowac pamiec memtestem? Podmienic plyte glowna? Jaki masz zasilacz, napiecia sa ok? Pomierz je miernikiem a nie odczytuj z programow.

Data: 2009-03-20 13:37:16
Autor: Tomaszek
Super Duper pisze:
W zakładce Hardware monitor w Biosie wyświetla informacje że temperatura procesora wynosi 10stopni C! Niebardzo mi się chce w to wierzyć, komputer nie jest chłodzony ciekłym azotem ;) Co tu jest zwalone?

Czujnik temperatury to jeden problem.

Dodatkowo Windows nie chce startować a na bluescreenie jest komunikat PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA wyczytałem w necie, że to wina RAMU. Po włożeniu nowej pamięci w dalszym ciągu to samo.

A to już inny problem z tym pierwszym nie mający nic wspólnego. Zacznij od testów zasilacza, a potem pamięci RAM

Napisz jaki to zasilacz( marka, model i przede wszystkim moc )
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-03-20 14:33:25
Autor: Doxent
zbyt niska temperatura procesora(?)
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA wyczytałem w necie, że to wina RAMU. Po włożeniu nowej pamięci w dalszym ciągu to samo.

Spróbuj może ustawić ręcznie w biosie odpowiednie napięcie zasilania procesora. Niektóre płyty mają z tym problem. np Gigabyte dla Athlona 6000 X2 w wersji 65nm i 90nm błędnie ustawia napięcie dla 90nm zamiast 65nm powodując przegrzewanie i zwisy.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_procesor%C3%B3w_Athlon_64

zbyt niska temperatura procesora(?)