Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   zbyt niskie napięcie

zbyt niskie napięcie

Data: 2012-02-14 19:45:45
Autor: PiteR
zbyt niskie napięcie
na  ** p.m.s **  M1SLQ pisze tak:

Problem ów nie zależy od prędko¶ci obrotowej silnika.

przygazówki nie pomagaj±?

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

Data: 2012-02-14 19:51:37
Autor: M1SLQ
zbyt niskie napięcie
przygazówki nie pomagaj±?


Nie. To "ciemniejsze ¶wiecenie" jest stabilne, nie mruga nic, nie zmienia jasno¶ci.

Data: 2012-02-14 19:54:42
Autor: PiteR
zbyt niskie napięcie
na  ** p.m.s **  M1SLQ pisze tak:

Nie. To "ciemniejsze ¶wiecenie" jest stabilne, nie mruga nic, nie zmienia jasno¶ci.

Chodzi i o to czy po silnej przygazówce nie wskakuje normalno¶ć.

Próbuje wyczaić też od czego zależy czas po którym wskakuje prawidłowe napiecie ładowania.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

Data: 2012-02-14 20:13:15
Autor: M1SLQ
zbyt niskie napięcie
Chodzi i o to czy po silnej przygazówce nie wskakuje normalno¶ć.

Sprawdzę, bo nie wiem. Jednak dynamiczna jazda i zmiana biegów przy sensownej ilo¶ci obrotów nie ma wpływu na rozja¶nianie.


Próbuje wyczaić też od czego zależy czas po którym wskakuje prawidłowe
napiecie ładowania.

pojęcia nie mam, może wtedy jak akumulator jest pełny i odcina się jego ładowanie?

Data: 2012-02-14 20:19:06
Autor: M1SLQ
zbyt niskie napięcie
Jeszcze jedna informacja, która może pomóc: przez te pierwsze parę kilometrów ta obniżona "efektywno¶ć" (jasno¶ć ¶wiecenia i szybko¶ć pracy silniczków elektrycznych) jest porównywalna z "efektywno¶ci±" przy wył±czonym silniku i zasilaniu wył±cznie z akumulatora.


Pozdrawiam

Data: 2012-02-14 20:50:01
Autor: janusz_kk1
zbyt niskie napięcie
Dnia 14-02-2012 o 20:19:06 M1SLQ <m-b-i-e-r-w-i-a@minusyprecz.o2.pl>  napisaĹ‚(a):

Jeszcze jedna informacja, ktĂłra moĹĽe pomĂłc: przez te pierwsze parÄ™  kilometrĂłw ta obniĹĽona "efektywność" (jasność Ĺ›wiecenia i szybkość pracy  silniczkĂłw elektrycznych) jest porĂłwnywalna z "efektywnoĹ›ciÄ…" przy  wyĹ‚Ä…czonym silniku i zasilaniu wyĹ‚Ä…cznie z akumulatora.
Czyli przez kilka minut pracuje ci na aku, teraz pytanie dlaczego
1. MoĹĽe być ukĹ‚Ä…d przeciÄ…ĹĽony np przez jakiĹ› automat wĹ‚Ä…czajÄ…cy na parÄ™  minut
ogrzewanieszyby a to duĹĽo prÄ…du ciÄ…gnie, ale to Ĺ‚atwo sprawdzić, odpiąć  delikatnie konektor
od zasilania szybu i sprawdzić.
2. jak juĹĽ roman pisaĹ‚ nie startuje ci regulator alternatora bo nie ma  zasilania, a zasilany
jest lampkÄ… kontroli Ĺ‚adowania, sprawdzić to moĹĽna Ĺ‚atwo, przekrÄ™casz  kluczy aby
wĹ‚Ä…czyć stacyjkÄ™ ale bez rozruchu i patrzysz co Ĺ›wieci, powinny miÄ™dzy  innymi Ĺ›wiecić
lampka ciśnienia oleju i ładowania akumulatora, jak świeci to masz
popsuty regulator alternatora, albo dodatkowe diody w alternatorze ktĂłre  dajÄ…
prÄ…d do regulatora.
--
Pozdr
JanuszK

zbyt niskie napięcie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona