Data: 2012-02-14 19:45:45 | |
Autor: PiteR | |
zbyt niskie napięcie | |
na ** p.m.s ** M1SLQ pisze tak:
Problem ów nie zależy od prędko¶ci obrotowej silnika. przygazówki nie pomagaj±? -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2012-02-14 19:51:37 | |
Autor: M1SLQ | |
zbyt niskie napięcie | |
przygazówki nie pomagaj±? Nie. To "ciemniejsze ¶wiecenie" jest stabilne, nie mruga nic, nie zmienia jasno¶ci. |
|
Data: 2012-02-14 19:54:42 | |
Autor: PiteR | |
zbyt niskie napięcie | |
na ** p.m.s ** M1SLQ pisze tak:
Nie. To "ciemniejsze ¶wiecenie" jest stabilne, nie mruga nic, nie zmienia jasno¶ci. Chodzi i o to czy po silnej przygazówce nie wskakuje normalno¶ć. Próbuje wyczaić też od czego zależy czas po którym wskakuje prawidłowe napiecie ładowania. -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2012-02-14 20:13:15 | |
Autor: M1SLQ | |
zbyt niskie napięcie | |
Chodzi i o to czy po silnej przygazówce nie wskakuje normalno¶ć. Sprawdzę, bo nie wiem. Jednak dynamiczna jazda i zmiana biegów przy sensownej ilo¶ci obrotów nie ma wpływu na rozja¶nianie. Próbuje wyczaić też od czego zależy czas po którym wskakuje prawidłowe pojęcia nie mam, może wtedy jak akumulator jest pełny i odcina się jego ładowanie? |
|
Data: 2012-02-14 20:19:06 | |
Autor: M1SLQ | |
zbyt niskie napięcie | |
Jeszcze jedna informacja, która może pomóc: przez te pierwsze parę kilometrów ta obniżona "efektywno¶ć" (jasno¶ć ¶wiecenia i szybko¶ć pracy silniczków elektrycznych) jest porównywalna z "efektywno¶ci±" przy wył±czonym silniku i zasilaniu wył±cznie z akumulatora.
Pozdrawiam |
|
Data: 2012-02-14 20:50:01 | |
Autor: janusz_kk1 | |
zbyt niskie napięcie | |
Dnia 14-02-2012 o 20:19:06 M1SLQ <m-b-i-e-r-w-i-a@minusyprecz.o2.pl> napisał(a):
Jeszcze jedna informacja, która może pomóc: przez te pierwsze parę kilometrów ta obniżona "efektywność" (jasność świecenia i szybkość pracy silniczków elektrycznych) jest porównywalna z "efektywnością" przy wyłączonym silniku i zasilaniu wyłącznie z akumulatora.Czyli przez kilka minut pracuje ci na aku, teraz pytanie dlaczego 1. Może być ukłąd przeciążony np przez jakiś automat włączający na parę minut ogrzewanieszyby a to dużo prądu ciągnie, ale to łatwo sprawdzić, odpiąć delikatnie konektor od zasilania szybu i sprawdzić. 2. jak już roman pisał nie startuje ci regulator alternatora bo nie ma zasilania, a zasilany jest lampką kontroli ładowania, sprawdzić to można łatwo, przekręcasz kluczy aby włączyć stacyjkę ale bez rozruchu i patrzysz co świeci, powinny między innymi świecić lampka ciśnienia oleju i ładowania akumulatora, jak świeci to masz popsuty regulator alternatora, albo dodatkowe diody w alternatorze które dają prąd do regulatora. -- Pozdr JanuszK |
|