[GwS]zczecinie

Data: 2011-12-06 13:56:55
Autor: jerzy.n
[GwS]zczecinie
Gdzie w Szczecinie naprawie w Fordzie Fiesta problemy z "wbijaniem" biegów ,
mam jeszcze zachciankę aby nie skroili na kasie :-))
Pozd.

Data: 2011-12-06 15:52:08
Autor: Robert_J
[GwS]zczecinie
Gdzie w Szczecinie naprawie w Fordzie Fiesta problemy z "wbijaniem" biegów ,
mam jeszcze zachciankę aby nie skroili na kasie :-))

JedĽ do Mierzyna, do P. Artura Kuleszy, tel. 506 081 631. Najlepszy w Szczecinie  fachowiec od forda, nie skroi Cię :-). Zakład jest uż przy skrzyżowaniu z drog± na Stobno, za takim nowym jakby marketem. Polecam naprawdę.

Data: 2011-12-06 18:33:52
Autor: jerzy.n
[GwS]zczecinie

Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz1968@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbla7d$3fb$1inews.gazeta.pl...

[...]