zdaje sie, ze w Holandii i UK ue dostala po nosie

Data: 2009-06-06 11:24:38
Autor: Mariusz Merta
zdaje sie, ze w Holandii i UK ue dostala po nosie
http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=sw&dat=20090606&id=sw23.txt
co wzbudza zrozumialy niepokoj...wcale sie, nie dziewie, wszystko
mialo byc cacy a tu spoleczenstwo nie doroslo do demokracji ;-)
Mariusz Merta

Data: 2009-06-06 17:13:27
Autor: pistacjusz
On 6 Cze, 20:24, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
[...]

¦wietna wiadomo¶ć.
Miłej niedzieli dla wszystkich.

Data: 2009-06-06 20:31:48
Autor: matador
Mariusz Merta pisze:
[...]

No cóż, cała nadzieja w sile przebicia kondonka. ;-)

matador.

Data: 2009-06-06 20:35:26
Autor: Andrzej Adam Filip
Mariusz Merta <gumisiu1@wp.pl> pisze:

[...]

Należy rozwiązać naród holenderski i wybrać nowy! ;-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Ideolog chce ze swojej gliny nowego człowieka ulepić.

Data: 2009-06-06 20:54:24
Autor: raff
[...]

Nie. Nalezy powtorzyc wybory. Az do skutku.

R.

Data: 2009-06-06 22:28:09
Autor: Andrzej Adam Filip
raff <trytytyty13@autograf.pl> pisze:

[...]

A może w euro-wyborach to euro-urzędnicy powinni zacząć liczyć głosy? :-)

  NiewaĹĽne kto gĹ‚osuje, waĹĽne kto liczy gĹ‚osy
    -- JĂłzef Wisarionowicz Stalin

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Przyjdzie dzień, że i dla naszej ulicy będzie święto.

Data: 2009-06-06 22:30:49
Autor: matador
Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

Mi to bardzie pasuje do:
"Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przesłuchani."
Niejakiego Dzierżyńskiego Feliksa.

matador.

Data: 2009-06-06 21:22:26
Autor: Krzysztof
zdaje sie, ze w Holandii i UK ue dostala po nosie

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:03051831-6dd0-4ba4-884a-844cc4106433b9g2000yqm.googlegroups.com...
http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=sw&dat=20090606&id=sw23.txt
ten artykul ociera sie i to dosc mocno o lamanie ciszy wyborczej,

K.

Data: 2009-06-06 12:38:13
Autor: Mariusz Merta
podobno w Krakowie sie powiada tak...
tyyyyyy sie... Dziwisz ?
;-)))
Mariusz Merta

Data: 2009-06-06 22:25:30
Autor: matador
Krzysztof pisze:
[...]

To znaczy, o które wskazanie PKW?

matador.

Data: 2009-06-06 22:28:56
Autor: Andrzej Adam Filip
"Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> pisze:

[...]

No to *donoĹ›* :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Do żywego nie uśmiechnie się, po umarłym nie zapłacze.

Data: 2009-06-06 22:32:48
Autor: matador
Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

Przecież on to zrobił, zanim napisał ten post.
Zwróć uwagę na słowa: "ociera się" !
Deja-vu.

matador.

Data: 2009-06-06 21:56:33
Autor: MH
[...]

Tylko IDIOCI !!! i mohery wezm± udział w tych wyborach. To nie ma znaczenia na
kogo się głosuje. Ważnym jest NA CO ?! Na EU ?! Proszę bardzo , tak wygl±da EU/PE :

http://www.youtube.com/watch?v=YWSYMpuCFaQ

MH

Data: 2009-06-06 16:09:01
Autor: Mariusz Merta
spokojnie, nie badz pan taki boukun...czy inna tzvela
wiem, ze lato nie dopisuje...ale moze spacer na swiezym powietrzu
dobrze by panu zrobil...
ja z pewnych wzgledow nie moge glosowac,
kaczory to nie moja ulubiona bajka...ale szczerze zycze tuskowi
kopniaka...
tylko bardzo w to watpie...takich jak on trzeba granatem od koryta...
inna sprawa, to mam watpliwosci czy Polska przetrwa w obecnym
ksztalcie nastepne 10 lat...
co do ue ? to wszystko wskazuje, ze nie...ale III rzesza no i zsrr
okazaly sie tworami dosc odpornymi...
zreszta pozyjemy, zobaczymy...
ja tam zakladam swoj moher z antenka i poczekam...ale gdyby co to pod
nim mam kask ze stali tytanowej, wiec zwykly baseball nie wystarczy
panie MH... zreszta nawet wywijajac w/w kijem trzeb tez troche uzywac
mozgu...
mozgu, prosze pana a nie przekaznika gw****a
Mariusz Merta

Data: 2009-06-07 02:49:46
Autor: MH
spokojnie, nie badz pan taki boukun...czy inna tzvela
wiem, ze lato nie dopisuje...ale moze spacer na swiezym powietrzu
dobrze by panu zrobil...

¦wieżego powitrza u mnie pod dostatkiem , czego szanownemu Koledze również życzę.
kaczory to nie moja ulubiona bajka...

Jaka bajka ?! Toż to horror/thriller czy jako¶ tam...
ale szczerze zycze tuskowi
kopniaka...

BRAWO PATRIOTO !!!!  Jak Kaczor był u władzy , życzyłem mu sukcesu ...

tylko bardzo w to watpie...takich jak on trzeba granatem od koryta...

Masz nasrane we  łbie !!

inna sprawa, to mam watpliwosci czy Polska przetrwa w obecnym
ksztalcie nastepne 10 lat...

Być może masz rację.. Oby nie prztrwała w obecnym kształcie , ale przekształciła
się na co¶ zdecydowanie lepszego !!

co do ue ? to wszystko wskazuje, ze nie...ale III rzesza no i zsrr
okazaly sie tworami dosc odpornymi...

Jak cholera !! Co ty qrva zażywasz ??

ja tam zakladam swoj moher z antenka i poczekam...ale gdyby co to pod
nim mam kask ze stali tytanowej,

czyli taki żelazny elektorat , Buahaha

wiec zwykly baseball nie wystarczy

co¶ ty qrva , kibol , czy co ?!!

panie MH... zreszta nawet wywijajac w/w kijem trzeb tez troche uzywac
mozgu...
mozgu, prosze pana a nie przekaznika gw****a

Faktycznie , dupnij się w łeb tym bejsbolem pajacu !!

MH

Data: 2009-06-06 18:49:55
Autor: Mariusz Merta
widac, ze na spacerze pan nie byl
¦wieżego powitrza u mnie pod dostatkiem , czego szanownemu Koledze również życzę.
kolegami nie jestesmy...w koncu nazwal mnie pan pajacem i na dodatek
stwierdzil ze mam
narobione w mozgu... i pan mnie tytulujesz kolego ??
prosilbym o bardziej spojne i wywazone odpowiedzi nie klepane pod
wplywem impulsu...
panskie inwektywy nie wyprowadza mnie z rownowagi i nie znize sie do
panskiego poziomu imputujac
ze ma pan

Masz nasrane we  łbie !!

> inna sprawa, to mam watpliwosci czy Polska przetrwa w obecnym
> ksztalcie nastepne 10 lat...

Być może masz rację.. Oby nie prztrwała w obecnym kształcie , ale przekształciła
się na co¶ zdecydowanie lepszego !!

ale warunkiem jest lustracja i odkomunizowanie Polski...tego agenci
rozwiedki nie sa w stanie zrobic...

> co do ue ? to wszystko wskazuje, ze nie...ale III rzesza no i zsrr
> okazaly sie tworami dosc odpornymi...

Jak cholera !! Co ty qrva zażywasz ??

prosze bez emocji i bez poufalosci...idac za pana sugestia...
moge odpowiedz, ze razem butaprenu nie wachalismy czy tez nie
odurzalismy sie wspolnie wyziewami
marchewki wyciagnietej z pewnego intymnego miejsca tzveli anodajki...
dlatego wypraszam sobie forme ty...
gwoli scislosci przed chwilka zazylem kubeke goracej herbaty Tetley
ktora lubie...

> ja tam zakladam swoj moher z antenka i poczekam...ale gdyby co to pod
> nim mam kask ze stali tytanowej,

czyli taki żelazny elektorat , Buahaha

pomylka, zelazno tytanowy...moze nawet tytaniczny ;-)

> wiec zwykly baseball nie wystarczy

co¶ ty qrva , kibol , czy co ?!!

jestem zwykly czlowiek, ktory po prostu widzi, ze ktos chce
potraktowac mnie z miloscia jak himmler zydow...
ktos tak kiedys zakpil... na taka milosc warto miec chelm...
dodatkowo, zaczynam sie zastanawiac czy nie przydalby sie dobrze
podkute buty, coby kopa dac ludziom od milosci made in tusk...

> panie MH... zreszta nawet wywijajac w/w kijem trzeb tez troche uzywac
> mozgu...
> mozgu, prosze pana a nie przekaznika gw****a

Faktycznie , dupnij się w łeb tym bejsbolem pajacu !!

prosze pana, wspomnialem o uzywaniu mozgu... ta czynnosc rozni sie
troche od walenia z byka  tudziez obrzucania inwektywami swoich
rozmowcow...
inna rzecz, widze, ze cosik pan nerwowy sie zrobil w ten wieczor
przedwyborczy...
spokojnie, bedzie co bedzie...
tusk jeszcze troche porzadzi...ale preziem to on juz chyba nie
zostanie...no moze jak zmieni plec albo zone mu ukatrupia nieznani
sprawcy... czy cos rownie spektakularnego go spotka...

podchodzi pan zbyt emocjonanlnie do moich wypowiedzi...
troche luzu...

Mariusz Merta

Data: 2009-06-07 05:18:34
Autor: MH
widac, ze na spacerze pan nie byl
> ¦wieżego powietrza u mnie pod dostatkiem , czego szanownemu Koledze również
życzę.
kolegami nie jestesmy...w koncu nazwal mnie pan pajacem i na dodatek
stwierdzil ze mam
narobione w mozgu... i pan mnie tytulujesz kolego ??

Jeżeli poczuł się Pan urażony , Serdecznie Przepraszam. No cóż , na tej grupie
jest to norma , ale ... skoro Szanowny Pan pisze :

"wiem, ze lato nie dopisuje...ale moze spacer na swiezym powietrzu
dobrze by panu zrobil..."

Hmm , być może .. No to ja w tym samym stylu odpowiadajm.. Wy tam macie fajn± ,
ciepł± wodę.. a może zanurkować parę metrów ?? Zmiana ci¶nienia może mieć
pozytywne skutki ..

[...]

Niech się Szanowny Pan nie o¶miesza. W bejsbola to się u was klepie .

ale warunkiem jest lustracja i odkomunizowanie Polski...

Hahaha , na to tylko czekałem. Wielkie Nieba , Puste Słowa ...
A niechaj Szanowny Pan zdefiniuje cóż to takiego jest :
- lustracja
- odkomunizowanie
A co wogóle Wać masz do gadania w tym temacie będ±c "gdzie¶ tam"

rozwiedki nie sa w stanie zrobic...

że co ??

prosze bez emocji i bez poufalosci...idac za pana sugestia...
moge odpowiedz, ze razem butaprenu nie wachalismy czy tez nie
odurzalismy sie wspolnie wyziewami

Jakie emocje ?? Mam obawy  , że w takowe Pan teraz popada ..

marchewki wyciagnietej z pewnego intymnego miejsca tzveli anodajki...

Puszczam powyższe "obok uszu". Rozumiem ,emocje , ale s± pewne granice ..

dlatego wypraszam sobie forme ty...
gwoli scislosci przed chwilka zazylem kubeke goracej herbaty Tetley
ktora lubie...

Jak sobie Szanowny Pan życzy... Tymczasem smacznego . (cokolwiek by to nie było)

MH

P.S. Domniemywam , że WaćPan zamieszkujesz strefy pozaeuropejskie.. W zwi±zku z tym sugerowałbym dyskusje na grupie na zasadzie : co tam u Was ,
jak to postrzegacie , co Waszym zdaniem mam o tym s±dzić...

Data: 2009-06-06 23:42:46
Autor: Mariusz Merta
no patrz pan, mozna powiedziec, ze sie ban wyraba jak GW***no w betoniarce
robi pan postepy w uzyciu yntelektu...ale mimo wszystko, jeszcze za
bardzo podchodzi pan emocjonalnie do sprawy...
z lustracja to nie sa puste slowa prosze pana, po prostu
komunistycznych agentow i innych nalezy pogonic...
kilka lat temu, jeden pedziu, wlasnie bronil kapusiow...po czym zostal
zakapowany... kiedy wrocil z rozmowy  z bossem zapytalem go jakie ma
wrazenia...zeby bylo ciekawiej, potem sam zakapowal dziewczyne, ze go
wyzwala od pedalow...a wczesniej o tolerancji perrorowal az milo
bylo...
reki juz mu nie podaje, po prostu ze zwyczjnie ludzkiego powodu za
kapusiami nie przepadam
staraj sie pan dalej...
ale uprzedzam, raz wlaczone procesy myslowe moga pana wyprowadzic na
pozycje intelektualne zupelnie inne od tych z ktorych pan wychodzil o
ile jest pan uczciwy wobec samego siebie i innych ludzi...
prosze sie dobrze zastanowic...
bo szydzic, wyzywac i konfabulowac to byle kawecki i tzvel potrafia...
umiec powiedziec nie kiedy wszyscy wrzeszcza tak... do tego trzeba
miec jaja...

Mariusz Merta

Data: 2009-06-06 21:59:38
Autor: konserwator
zdaje sie, ze w Holandii i UK ue dostala po nosie

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
[...]

jutrzenka nadziei zaswitala na srodziemiu...

rym

zdaje sie, ze w Holandii i UK ue dostala po nosie