[chwalę się] zdałem PJ :)

Data: 2009-04-21 14:09:20
Autor: Kapsel
[chwalę się] zdałem PJ :)

Z tego miejsca chciałem podziękować grupowiczom za pomoc w paru niejasnych
dla mnie kwestiach, które tu przedstawiałem, w sumie się przydało (to o
pieszych poza przej¶ciem zwłaszcza :)).

Jak wygl±da sam egzamin, to Wam opowiadać nie muszę, na rodzimym pręgu już
wylałem swoje żale w tym temacie, koniec końców jednak zdałem :) Podziękować też muszę mojej szkole jazdy będzińskiemu Sammarowi, o ile wiem
stosuj± raczej oryginalne metody ustalania terminów jazd i mieszaj±
instruktorami przez co uczyłem się do samego końca dużo, bo każdy co¶
nowego podpowiadał. Teraz czas poszukać jakiego¶ szrota poskładanego z 3 bezwypadkowych od
kobiety i nauczyć się jeĽdzić naprawdę :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-04-21 06:05:48
Autor: BearBag
zdałem PJ :)

Teraz czas poszukać jakiego¶ szrota poskładanego z 3 bezwypadkowych od
kobiety i nauczyć się jeĽdzić naprawdę :)

no i zbieraj 3 kawalki na podatek :)

Data: 2009-04-21 06:35:39
Autor: m.kicinski
zdałem PJ :)
On 21 Kwi, 15:05, BearBag <cactu...@gmail.com> wrote:

no i zbieraj 3 kawalki na podatek :)

Podatek nie będzie liczony od ilo¶ci szrotów, tylko od wieku tego
szrota, którego kawałek ma wybity numer nadwozia ;)

Swoj± drog±, ciekawe czy w razie wprowadzenia tego podatku rodacy
wymy¶l± sposób na odmładzanie aut? ;)

Pozdrawiam
MK

Data: 2009-04-21 14:27:47
Autor: Sergiusz Rozanski
zdałem PJ :)
Dnia 21.04.2009 m.kicinski@op.pl <m.kicinski@op.pl> napisał/a:
[...]

Ale jak on chce złozony z 3, to 9kzł podatku :)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-04-21 15:43:47
Autor: mateusx6
zdałem PJ :)

nic nie beda odmladzac... to nie przejdzie.. bo co zrobi np. PKS ?

Data: 2009-04-21 09:10:45
Autor: badzio
zdałem PJ :)
On 21 Kwi, 15:43, "mateusx6" <mateu...@wp.pl> wrote:
nic nie beda odmladzac... to nie przejdzie.. bo co zrobi np. PKS ?

Z tego co slyszalem w radiu, to sprawa ma dotyczyc samochodow do 3.5t

Data: 2009-04-21 18:25:10
Autor: Nex@pl
zdaÂłem PJ :)

Czyli jak mam zabytek, zarejstrowany jako normalny (28 lat) to dopierd**** mi tak, ĹĽe siÄ™ nie pozbieram?

Data: 2009-04-21 18:29:51
Autor: Artur Maśląg
zdaÂłem PJ :)
Nex@pl pisze:
(...)
Czyli jak mam zabytek, zarejstrowany jako normalny (28 lat) to dopierd**** mi tak, ĹĽe siÄ™ nie pozbieram?

Owszem - Tobie, Twojej rodzinie do trzeciego pokolenia wstecz
i nawet chomikowi, który nieświadom kręci kilometry bez płacenia
podatkĂłw ;)

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2009-04-21 19:40:11
Autor: Nex@pl
zdaÂłem PJ :)
Artur Maśląg pisze:

Owszem - Tobie, Twojej rodzinie do trzeciego pokolenia wstecz
i nawet chomikowi, który nieświadom kręci kilometry bez płacenia
podatkĂłw ;)

Chyba wtedy zmienię narodowość :)

Data: 2009-04-21 20:15:59
Autor: Artur Maśląg
zdaÂłem PJ :)
Nex@pl pisze:
Artur Maśląg pisze:

Owszem - Tobie, Twojej rodzinie do trzeciego pokolenia wstecz
i nawet chomikowi, który nieświadom kręci kilometry bez płacenia
podatkĂłw ;)

Chyba wtedy zmienię narodowość :)

To Twój wybór, ale ja bym jednak był spokojny (przynajmniej
na razie). Te rewelacje medialne pĂłki co siÄ™ kupy nie trzymajÄ…,
ale efekt osiągnięty został - nagonka na PO :) Ja nie wierzę
w przypadki, a PO to nie jest banda debili, strzelajÄ…cych sobie
w stopę :) Prędzej bym uwierzył w perfidię pewnych rozwiązań
i wprowadzanie ich w ĹĽycie po cichu, niĹĽ w otwartÄ… wojnÄ™
ze społeczeństwem. Zawsze można przyjąć teorię spiskową, że
to była celowa robota "układu", który najpierw przez brak
uporządkowania polityki podatkowej po wejściu do EU, dopuścił
do wprowadzenie na rynek polski hurtowych ilości jeżdżącego
złomu bez kontroli i stosownych opłat, by w okresie późniejszym
"dowalić" większości właścicieli po 3kPLN co roku do budżetu
(oczywiście poza innymi podatkami) :)

Przyznasz chyba, że taka konstrukcja jest zbyt karkołomna, by
mogła być prawdziwa?

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2009-04-21 16:15:55
Autor: J.F.
zdałem PJ :)
Użytkownik "mateusx6" <mateusx6@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gskiik$iqg$1news.wp.pl...
nic nie beda odmladzac... to nie przejdzie.. bo co zrobi np. PKS ?

PKS albo dostanie dyspense, bo podatek nalozy sie na samochody osobowe a nie autobusy,
albo ktos w rzadzie stwierdzi ze jednak musi zaplacic, co ma sens bo w kraju jest pare montowni autobusow.

Tylko wtedy trzeba bedzie podniesc podatek od osobowych do 6000, zeby przypadkiem pasazerowie nie przesiedli sie na wlasne kolka :-)

J.

Data: 2009-04-21 18:49:36
Autor: Massai
zdałem PJ :)
m.kicinski@op.pl wrote:

> [...]
szrota, którego kawałek ma wybity numer nadwozia ;)

Swoj± drog±, ciekawe czy w razie wprowadzenia tego podatku rodacy

KuĽwa... wymieniamy kierunkowskaz... rejestrujemy jako składak... Albo
lepiej - jako "sam".
I juz mamy datę produkcji 2009...

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-04-21 16:35:17
Autor: Kapsel
zdałem PJ :)
Tue, 21 Apr 2009 06:05:48 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

Teraz czas poszukać jakiego¶ szrota poskładanego z 3 bezwypadkowych od
kobiety i nauczyć się jeĽdzić naprawdę :)

no i zbieraj 3 kawalki na podatek :)

LOL :D

No, dajmy mam te 10k, docelowo bym chciał przeznaczyć z 15. Marzeniem mym
autko które jak guinnessa - jedni kochaj± inni się krzywi± - coupe od
Hyundai'a. Za takiego powiedzmy z rocznika 2000, też mi przyjdzie wyłożyć 3k podatku?
Bo nie jestem na bież±co z tematem i trochę mnie o dreszcze przyprawia ta
kwota, zwłaszcza że jak rozumiem ma być co roku?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-04-21 21:16:22
Autor: Marcin Kiciński
zdałem PJ :)
Kapsel pisze:

No, dajmy mam te 10k, docelowo bym chciał przeznaczyć z 15. Marzeniem mym
autko które jak guinnessa - jedni kochaj± inni się krzywi± - coupe od
Hyundai'a.
Bezpieczniej będzie poczekać aż ten Hyundai stanie się zabytkiem ;) W sumie to możesz go już kupić i przetrzymać 15 lat w jakiej¶ stodole u dziadka na wsi... i mieć nadzieję że cię w tym czasie życzliwy s±siad do US nie zakabluje ;)

A poważnie, to nie ma jeszcze żadnego podatku i jako¶ nie potrafię sobie wyobrazić, żeby mógł zostać faktycznie wprowadzony.

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2009-04-22 09:02:41
Autor: Czabu
zdałem PJ :)

Użytkownik "Marcin Kiciński" <kiciek.wytnij@to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gsl65v$u4r$1news.onet.pl...

A poważnie, to nie ma jeszcze żadnego podatku i jako¶ nie potrafię sobie wyobrazić, żeby mógł zostać faktycznie wprowadzony.

Wprowadzony pewnie będzie, ale raczej nie w takiej formie i wysoko¶ci. Na całym ¶wiecie kombinuj± jak dowalić różne podatki "ekologiczne" i u nas próbuj± zrobić samo.

Pozdrawiam
Czabu

[chwalę się] zdałem PJ :)