zdalne sterowanie, zdalny pulpit android android

Data: 2016-12-25 12:00:48
Autor: Budzik
zdalne sterowanie, zdalny pulpit android android
Użytkownik ToMasz tomasz@poczta.fm.com.pl ...

witam
chcę wbudować w telewizor albo projektor androida. ale jak tym sterować? W sensie włączać Youtuba, IPle, videostar tvnplayer? Znaczy najlepiej byłoby mieć jakiś zdalny pulpit. Vnc, teamviewer? robiłem to już wcześniej na PC więc dlaczego pytam? bo na PC nie było problemów z wydajnością procesora i - chyba najważniejsze - po drugiej stronie zawsze siedzial człowiek. teraz, po zakończeniu konfiguracji, nikt fizycznie nie podejdzie do zdalnego urządzenia i nie zaakceptuje połączenia. Każde ze wspomnianych rozwiązań i setki nie wymienionych, do sprawdzenia jak działa, wymaga stworzenia konta dla obydwu urządzeń, zgodzenia się na otrzymywanie reklam....
Czy może ktoś używa zdalnego pulpitu i podpowie nazwę sprawdzonego programu?

team viewer?

--
Pozdrawia... Budzik
"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke

Data: 2016-12-25 15:00:14
Autor: ToMasz
zdalne sterowanie, zdalny pulpit android android
team viewer?

dwa gołosy na teamviewer. chce odemnie jakiegoś numeru partnera. zgaduje ze bez rejestracji nie ruszę. czy na jedną rejestracje, na jeden email mogę mieć kilka urządzeń?
ToMasz

Data: 2016-12-25 15:54:21
Autor: Budzik
[...]

Musisz zainstalować na obu komputerach.
Kazda instalacja ma własny numer, to taki adres wywołania.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

zdalne sterowanie, zdalny pulpit android android