zdalny komputer do grania

Data: 2016-01-28 06:21:19
Autor: Bolko
zdalny komputer do grania

Wiem że to NTG ale chciałbym zagrać w wiedźmina.
Nowego komputera nie kupie bo żona nie pozwoli :)
ale gdzieś kiedyś przeczytałem że można zdalnie pograć za odpłatnością.
ale moja wiedza w tym temacie jest znikoma.
Nawet nie wiem co w googla wpisać Pomożecie?

Data: 2016-01-29 15:38:42
Autor: Robert Winkler
zdalny komputer do grania
W dniu 28.01.2016 o 15:21, Bolko pisze:

[...]

To ci się może przydać:
http://lg.io/2015/07/05/revised-and-much-faster-run-your-own-highend-cloud-gaming-service-on-ec2.html
opis jak zbudować własną maszynę wirtualną do gier na Amazon EC2
i ile ta przyjemność potem kosztuje.

--
Robert

Data: 2016-01-29 09:35:18
Autor: Bolko
zdalny komputer do grania
W dniu piątek, 29 stycznia 2016 15:38:44 UTC+1 użytkownik Robert Winkler napisał:
> [...]

opis jak zbudować własną maszynę wirtualną do gier na Amazon EC2

Właśnie na wykopie było jakiś czas o tym i stąd coś kojarze.
Mam blok podpięty do światłowodu. Wiec z transferem nie ma problemu.
Kwestia jest z pingiem wtedy miałem ~100 ms
dzisiaj jak sprawdziłem 40ms
ma to sens?

Data: 2016-01-29 19:03:01
Autor: Poldek
zdalny komputer do grania
Bolko wrote:
[...]

40 ms na światłowodzie to coś dużo. Na kablówce mam 7 ms, na światłowodzie w pracy 1 ms.

Data: 2016-01-29 23:08:30
Autor: Bolko
zdalny komputer do grania
W dniu piątek, 29 stycznia 2016 19:02:55 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:
Bolko wrote:

> [...]
> ma to sens?

40 ms na światłowodzie to coś dużo. Na kablówce mam 7 ms, na światłowodzie w pracy 1 ms.

a tutaj?
http://www.cloudping.info/

Data: 2016-01-29 19:24:00
Autor: Jacek Maciejewski
zdalny komputer do grania
Dnia Fri, 29 Jan 2016 15:38:42 +0100, Robert Winkler napisał(a):

ale gdzieś kiedyś przeczytałem że można zdalnie pograć za odpłatnością.

Heh, nie lepiej przeczytać książkę? :)
--
Jacek
-Co robi Jarosław jak ma ochotę popieprzyć?

Data: 2016-01-29 19:03:46
Autor: enty
zdalny komputer do grania
W dniu 2016-01-28 o 15:21, Bolko pisze:

[...]

najlepszym rozwiazaniem bedzie wgranie patcha v1.43 do żony
nowe wersja ma wiele udogodnien

Data: 2016-01-29 22:29:43
Autor: m4rkiz
zdalny komputer do grania
"enty" <fdgfdgfdg@a.pl> wrote in message news:56aba984$0$22826$65785112news.neostrada.pl...
najlepszym rozwiazaniem bedzie wgranie patcha v1.43 do żony
nowe wersja ma wiele udogodnien

1.337 dziala znacznie lepiej niz te nowoczesne wynalazki ;)

--
http://db.org.pl/

Data: 2016-01-30 08:23:35
Autor: ...:::WISKOLER:::...
zdalny komputer do grania
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą m4rkiz naskrobał(a):

1.337 dziala znacznie lepiej niz te nowoczesne wynalazki ;)

A działa ci w tej poprawce moduł kwiaty.exe? Do momentu aplikacji tej
poprawki po wręczeniu kwiatów następowało uruchomienie madułu miodność.exe
i sexik.exe, a na tej porawce po kwiaty.exe nic nie następuje. Resetowałem
ustawienia do fabrycznych jak pisali na pewnym forum ale to nic nie
pomogło, skaszaniło sie tylko bo ponownie włączył się moduł teściowa.bat i
wraz z modułem wizyta.php
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulicą, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych

Data: 2016-01-30 02:18:17
Autor: Bolko
zdalny komputer do grania
W dniu sobota, 30 stycznia 2016 08:23:40 UTC+1 użytkownik ...:::WISKOLER:::... napisał:
> [...]

ustawienia do fabrycznych jak pisali na pewnym forum ale to nic nie
pomogło, skaszaniło sie tylko bo ponownie włączył się moduł teściowa.bat i
Ja na swojego różowego (że uzyje terminoligi z wykopu) nie mogę narzekać.
Sapkowskiego zna lepiej niż ja.
Naszym synom lepiej tłumaczy kto kim jest w star wars.
I nie może się doczekać kiedy będą na tyle dorośli by porozmawiać z nimi o Władcy Pierścieni i całej reszcie fantastyki.
Ale jak każdy egzemtlarz ma jakieś buki się zawiesza.
W skrajnych przypadkach ale nie cześciej niż raz w miesiącu dochodzi do przeładowania stosu. I trzeba chwile poczekać żeby system się przeładował i potem znowu jest chwile
spokoju.
Ale z windowsem 98 tez tak kiedyś miałem ze musiałem go co miesiąc albo i częściej reinstalować. Mineło trochę czasu i teraz już nawe nie wiem gdzie mam instalkę.

Data: 2016-01-30 20:15:18
Autor: ...:::WISKOLER:::...
zdalny komputer do grania
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Bolko naskrobał(a):

Ale z windowsem 98 tez tak kiedyś miałem ze musiałem go co miesiąc albo i częściej reinstalować. Mineło trochę czasu i teraz już nawe nie wiem gdzie mam instalkę.

Rozumiem şe twoja róşowa pod kontrola w98 bangla, moja niestety
apgrejdowała się samoistnia na W7 (próbowała co prawda na w10, ale coś
poszło nie tak i nie była dostępna przez cztery miesiące. Prawdopodobnie
kompilowała nowe jądro do w7) tak więc u mnie tylko część wątków się
zawiesza, ale cały system bangla w zasadzie bez restartów.
--
....:::WISKOLER:::...
Müller wrócił do swojego gabinetu i zastał Stirlitza klęczącego przed

zdalny komputer do grania