zdalny komputer do grania

Data: 2016-01-29 15:38:42
Autor: Robert Winkler
zdalny komputer do grania
W dniu 28.01.2016 o 15:21, Bolko pisze:

Wiem że to NTG ale chciałbym zagrać w wiedźmina.
Nowego komputera nie kupie bo żona nie pozwoli :)
ale gdzieś kiedyś przeczytałem że można zdalnie pograć za odpłatnością.
ale moja wiedza w tym temacie jest znikoma.
Nawet nie wiem co w googla wpisać
Pomożecie?

To ci się może przydać:
http://lg.io/2015/07/05/revised-and-much-faster-run-your-own-highend-cloud-gaming-service-on-ec2.html
opis jak zbudować własną maszynę wirtualną do gier na Amazon EC2
i ile ta przyjemność potem kosztuje.

--
Robert

Data: 2016-01-29 09:35:18
Autor: Bolko
zdalny komputer do grania
W dniu piątek, 29 stycznia 2016 15:38:44 UTC+1 użytkownik Robert Winkler napisał:
> [...]

opis jak zbudować własną maszynę wirtualną do gier na Amazon EC2

Właśnie na wykopie było jakiś czas o tym i stąd coś kojarze.
Mam blok podpięty do światłowodu. Wiec z transferem nie ma problemu.
Kwestia jest z pingiem wtedy miałem ~100 ms
dzisiaj jak sprawdziłem 40ms
ma to sens?

Data: 2016-01-29 19:03:01
Autor: Poldek
zdalny komputer do grania
Bolko wrote:
[...]

40 ms na światłowodzie to coś dużo. Na kablówce mam 7 ms, na światłowodzie w pracy 1 ms.

Data: 2016-01-29 23:08:30
Autor: Bolko
zdalny komputer do grania
W dniu piątek, 29 stycznia 2016 19:02:55 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:
Bolko wrote:

> [...]
> ma to sens?

40 ms na światłowodzie to coś dużo. Na kablówce mam 7 ms, na światłowodzie w pracy 1 ms.

a tutaj?
http://www.cloudping.info/

Data: 2016-01-29 19:24:00
Autor: Jacek Maciejewski
zdalny komputer do grania
Dnia Fri, 29 Jan 2016 15:38:42 +0100, Robert Winkler napisał(a):

ale gdzieś kiedyś przeczytałem że można zdalnie pograć za odpłatnością.

Heh, nie lepiej przeczytać książkę? :)
--
Jacek
-Co robi Jarosław jak ma ochotę popieprzyć?

zdalny komputer do grania