zdecentrowona opona?

Data: 2009-03-28 20:47:47
Autor: granat
zdecentrowona opona?
R.M. pisze:

Posiadam nowa obrecz (DM24), ktore jest prawie idealnie wycentrowane,

a jakie to oponki?
moje pythony na dziendobry trzeba nabic do 80psi zeby wpasowaly sie w obrecz, pozniej w zaleznosci od terenu spuszczam do 40 albo 50 psi.

granat

Data: 2009-03-28 22:52:25
Autor: Karol J.
zdecentrowona opona?
...pozniej w zaleznosci od terenu spuszczam do 40 albo 50 psi.

Rozumiem, że tyle masz jak jeździsz po USA. A kiedy jeździsz u nas to jakie masz ciśnienie ?

Data: 2009-03-28 23:11:19
Autor: granat
zdecentrowona opona?
Karol J. pisze:

Rozumiem, że tyle masz jak jeździsz po USA. A kiedy jeździsz u nas to jakie masz ciśnienie ?

nie rob z igly widly. podaje cisnienie za manometrem w pompce.
http://www.cyfronet.pl/rowery/ciskal.html

Data: 2009-03-29 11:59:57
Autor: Kuba Stasiak
zdecentrowona opona?
Ja mam Racing Ralph i nijak nie mogę jej ułożyć, by nie było bicia. Lata jak chce, choć obręcz prosta, nabita ciśnieniem, ułożona, krawędzie smarowałem ludwikiem i nadal gówno ma spore, wkurzające bicia.

Data: 2009-03-29 12:15:55
Autor: smak870221WYTNIJTO
zdecentrowona opona?
Ja mam Racing Ralph i nijak nie mogę jej ułożyć, by nie było bicia. Lata jak chce, choć obręcz prosta, nabita ciśnieniem, ułożona, krawędzie smarowałem ludwikiem i nadal gówno ma spore, wkurzające bicia.

  a spróbuj natrzeć talkiem dętkę i wewnętrzna powierzchnie opony i jej krawędzie tak żeby było białe... i co wtedy.

  smak

Data: 2009-03-29 13:56:46
Autor: Kuba Stasiak
zdecentrowona opona?

 a spróbuj natrzeć talkiem dętkę i wewnętrzna powierzchnie opony i jej
krawędzie tak żeby było białe... i co wtedy.
ok, dzieki, spróbuje.

Data: 2009-03-29 22:30:10
Autor: Wojtek
zdecentrowona opona?
Kuba Stasiak pisze:
Ja mam Racing Ralph i nijak nie mogę jej ułożyć, by nie było bicia. Lata jak chce, choć obręcz prosta, nabita ciśnieniem, ułożona, krawędzie smarowałem ludwikiem i nadal gówno ma spore, wkurzające bicia.

Dziadostwo i tyle, Panie.
Panaracery fire xc pro w wersji najlżejszej od razu po założeniu nie biją.
Z każą RR, a trochę ich przerobiłem, zawsze były problemy i nigdy nie udało mi się ułożyć opony idealnie

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-03-29 13:46:33
Autor: Karol J.
zdecentrowona opona?
Rozumiem, że tyle masz jak jeździsz po USA. A kiedy jeździsz u nas to jakie masz ciśnienie ?

nie rob z igly widly. podaje cisnienie za manometrem w pompce.
http://www.cyfronet.pl/rowery/ciskal.html

Nie ma kłopotu - ja takie rzeczy w głowie...
Ale ciekawe czy kolega jest konsekwentny i powierzchnię również podaje w stopach^2, długości w calach, yardach i milach itd itd :)

Data: 2009-03-29 12:58:17
Autor: fabian
zdecentrowona opona?
Karol J. wrote:
Rozumiem, Âże tyle masz jak jeÂździsz po USA. A kiedy jeÂździsz u nas to jakie masz ciÂśnienie ?
nie rob z igly widly. podaje cisnienie za manometrem w pompce.
http://www.cyfronet.pl/rowery/ciskal.html

Nie ma kÂłopotu - ja takie rzeczy w gÂłowie...

To co się czepiasz?

Fabian.

Data: 2009-03-29 17:33:01
Autor: Karol J.
zdecentrowona opona?
Nie ma k3opotu - ja takie rzeczy w g3owie...

To co się czepiasz?

Innym chciałem ułatwić. Puki co w naszym kraju używa się układu SI.

Data: 2009-03-29 15:53:15
Autor: Jan Srzednicki
zdecentrowona opona?
On 2009-03-29, Karol J. <qpeciarz@poczta.ONIET.pl> wrote:
Nie ma k3opotu - ja takie rzeczy w g3owie...

To co się czepiasz?

Innym chciałem ułatwić. Puki co w naszym kraju używa się układu SI.
                          ^^^^
Póki co, w naszym kraju używa się również polskiego, a nie polskawego.

Data: 2009-03-29 17:40:05
Autor: fabian
zdecentrowona opona?
Karol J. wrote:
Nie ma k3opotu - ja takie rzeczy w g3owie...
To co siĂŞ czepiasz?

Innym chciaÂłem uÂłatwiĂŚ. Puki co w naszym kraju uÂżywa siĂŞ ukÂładu SI.

Jak widzisz nie tylko. Więc z czym tu dyskutować? ;)

Fabian.

zdecentrowona opona?