zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy d o punto

Data: 2015-01-01 13:15:42
Autor: Krasnal
zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy d o punto
zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do PuntoII

55/16

-- -

Data: 2015-01-01 14:10:41
Autor: Czesław Wiśniak
zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do punto
zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do PuntoII

55/16

A jakie miales (masz) objawy jesli mozna spytac ?

Data: 2015-01-01 18:31:39
Autor: Krasnal
W dniu 2015-01-01 o 14:10, Czesław Wiśniak pisze:
zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do PuntoII

55/16

A jakie miales (masz) objawy jesli mozna spytac ?
Na poczatku sprzegło. Szarpanie. Samochód nie jechał. W warsztacie wymienili sprzęgło po wtymianie nadal szarpanie, samochód nie jechał. najwieksze koło zebate w mechaniźmie różnicowym "odkleiło się". W tej skrzyni nie ma mocowania tego elementu na śruby jest zgrzewane , puściły zgrzwy i wszstko jest do kitu. Mam duzy kłopot. Nikt nie chce mi sprzedac takie go elementu , kazdy chce mi sprzedać całą szkrzynię

-- -

Data: 2015-01-01 18:46:21
Autor: Czesław Wiśniak

http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=281675901&page=0&vc=1

Data: 2015-01-01 19:32:36
Autor: GrzeĹ›
Krasnal pisze:
[...]

Całą skrzynię najczęściej taniej dostaniesz, i nie masz roboty z wymianą.

Jak chce Ci się bawić, to spróbuj osadzić na Loctite - np. 603 choć może i są mocniejsze preparaty. Parę zł, a teoretycznie powinno chwycić. Tym się koła na wałkach różnych silników osadza. Umyć, wysuszyć, ew. specjalnym rozpuszczalnikiem do tego dedykowanym, wsadzić, poczekać godzinę i jazda. Ja z tym preparatem mam bardzo dobre doświadczenia.

G.

Data: 2015-01-01 20:25:27
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Thu, 01 Jan 2015 18:31:39 +0100, Krasnal napisał(a):

W dniu 2015-01-01 o 14:10, Czesław Wi¶niak pisze:
zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do PuntoII

55/16

A jakie miales (masz) objawy jesli mozna spytac ?
Na poczatku sprzegło. Szarpanie. Samochód nie jechał. W warsztacie wymienili sprzęgło po wtymianie nadal szarpanie, samochód nie jechał. najwieksze koło zebate w mechaniĽmie różnicowym "odkleiło się". W tej skrzyni nie ma mocowania tego elementu na ¶ruby jest zgrzewane , pu¶ciły zgrzwy i wszstko jest do kitu. Mam duzy kłopot. Nikt nie chce mi sprzedac takie go elementu , kazdy chce mi sprzedać cał± szkrzynię

Pytanie czy Ci się chce bawić w tak± wymianę.

Koła zębate nie do pary, o różnym stopniu zużycia, to może oznaczać
ustawianie luzu między zębami i to możliwe że za pierwszym razem się nie
uda.
W sumie wypadałoby kupić ten dyferencjał razem z wałkiem zdawczym.

Nie dziwię się że handlarze nie chc± rozbierać tych skrzyń, bo one i tak
drogie nie s±, a co on zrobi z reszt± skrzyni jak Tobie sprzeda
dyferencjał?

Pewnie jak doliczysz serwis tej skrzyni zwi±zany z wymian± dyferencjału, to
wyjdzie Ci że to się nie opłaca i lepiej kupić cał± skrzynię i wymienić bez
rozbierania.

A jak chce Ci się samemu w to bawić, to spróbowałbym po prostu poł±czyć te
elementy lepiej niż fabrycznie.

Data: 2015-01-01 20:06:19
Autor: Hinek
zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do punto
UĹĽytkownik "Krasnal"  napisaĹ‚ :

 zdecydowanie kupiÄ™- mechanizm różnicowy do PuntoII

Pamiętaj że wymiana dyfra łączy się z jego ustawianiem..
To nie jest łatwe i trudno Ci będzie znaleźć kogoś kto się
na tym zna.
Zdecydowanie taniej  i proĹ›ciej bÄ™dzie wymienić skrzyniÄ™.

--
Hinek

Data: 2015-01-01 11:22:54
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 20:06:27 UTC+1 użytkownik Hinek napisał:
Użytkownik "Krasnal"  napisał :

>  zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do PuntoII

Pamiętaj że wymiana dyfra ł±czy się z jego ustawianiem..
To nie jest łatwe i trudno Ci będzie znaleĽć kogo¶ kto się
na tym zna.
Zdecydowanie taniej  i pro¶ciej będzie wymienić skrzynię.

-- Hinek

Nie ten typ mechanizmu różnicowego żeby regulacja była trudna. Trudne w regulacji s± dyfry z przekładni± k±tow±. W takim co jest zintegrowany ze skrzyni± biegów i napędza przednie koła (nie dotyczy Cinquecento 700) wystarczy wymienić dwa koła zębate. Problemem może być to że je¶li koło jest przez fabrykę poł±czone z koszem to może nie występować jako czę¶ć zamienna.

Data: 2015-01-01 20:38:43
Autor: Hinek
Użytkownik  napisał:

 Nie ten typ mechanizmu różnicowego żeby regulacja była trudna.

Fakt. Masz rację. Dyfer odruchowo skojarzył mi się że tak powiem
"tradycyjnie"   Ale jak się patrzę - skrzynię można dostać za 300zł.
Jak dla mnie - nie ma sensu taka zabawa.

--
Hinek

Data: 2015-01-01 12:06:20
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 20:38:50 UTC+1 użytkownik Hinek napisał:
Użytkownik  napisał:

> [...]
"tradycyjnie"   Ale jak się patrzę - skrzynię można dostać za 300zł.
Jak dla mnie - nie ma sensu taka zabawa.

Problem z używk± taki że w niej je¶li nie będzie urwany wieniec to może być osłabione mocowanie. Jak to skrzynia po jakim¶ ¶cigancie będzie to pewno¶ci żadnej nie ma że będzie sztuka nówka nie ¶migana. A kupiony nowy kosz z wieńcem daje gwarancję że się od razu nie popsuje. Był link że kto¶ ustalił kołkami i skleił. Jak się dało otwory pod kołki zrobić to znaczy że materiał obrabialny. Może da się przykręcić to na ¶ruby zamiast na kołki i klej.. Albo ordynarnie przyspawać o ile materiał będzie spawalny.

Data: 2015-01-01 21:21:00
Autor: Czesław Wi¶niak
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tak jest.
W tych mechanizmach olbrzymim problemem sa tez satelity, ale tu juz nie ma przebacz, wymiana na nowe :)

Data: 2015-01-01 21:50:16
Autor: Krasnal
Użytkownik  napisał:

[...]

Dziękuję za rady ale to nie rozwi±zuje mi problemu, bo jak kupie nawet cał± skrzynie to i tak nie ma gwarancji, że ona będzie dobra i będzie działać. To zakup kota w worku.... a gdzie za 300 zł taka skrzynia?

-- -
Ta wiadomo¶ć została sprawdzona na obecno¶ć wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2015-01-01 21:17:31
Autor: Czesław Wi¶niak
[...]

Za 300zł to wiesz co to za skrzynia :)

Data: 2015-01-01 22:00:41
Autor: Hinek
zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do punto
Użytkownik "Czesław Wi¶niak"  napisał

Za 300zł to wiesz co to za skrzynia :)

Skrzyń z demontażu nikt nie sprawdza, nie ma co się
łudzić. Za 300, czy za 600 - obie mog± być do dupy.
Za 300 można znaleĽć na Allegro, OLX czy samemu
pojechać na złomowiec. Trzeba tylko umówić się tak
żeby można było zwrócić w wypadku uszkodzonej.
To jest praktykowane - ja tak zawsze robiłem.

--
Hinek

Data: 2015-01-01 22:16:52
Autor: Uzytkownik
W dniu 2015-01-01 o 13:15, Krasnal pisze:
zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do PuntoII

55/16

-- -

A jakie masz w zwiÄ…zku z tym pytanie?
Żalisz się, chwalisz się, że jesteś zdecydowany, czy też prosisz o pomoc, abyśmy Ci pomogli znaleźć w internecie?

Data: 2015-01-01 22:41:03
Autor: neoniusz
W dniu 01.01.2015 o 13:15, Krasnal pisze:
zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do PuntoII

55/16

-- -
antywirusowe Avast.

To grupa dyskusyjna a nie slup ogloszeniowy. Won z tym na tablice.

I jakies gowno jeszcze masz doklejone w "stopce".

Data: 2015-01-02 00:16:16
Autor: X-Man
"Krasnal" <krasnalki2000@poczta.onet.pl> wrote in message news:54a53a6f$0$2163$65785112news.neostrada.pl...
zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do PuntoII
55/16

czemu tego koła nie dasz na nity po prostu? albo przyspawaj?

pzdr
Piotrek

zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy d o punto