zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do punto

Data: 2015-01-01 14:10:41
Autor: Czesław Wiśniak
zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do punto
zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do PuntoII

55/16

A jakie miales (masz) objawy jesli mozna spytac ?

Data: 2015-01-01 18:31:39
Autor: Krasnal
W dniu 2015-01-01 o 14:10, Czesław Wiśniak pisze:
zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do PuntoII

55/16

A jakie miales (masz) objawy jesli mozna spytac ?
Na poczatku sprzegło. Szarpanie. Samochód nie jechał. W warsztacie wymienili sprzęgło po wtymianie nadal szarpanie, samochód nie jechał. najwieksze koło zebate w mechaniźmie różnicowym "odkleiło się". W tej skrzyni nie ma mocowania tego elementu na śruby jest zgrzewane , puściły zgrzwy i wszstko jest do kitu. Mam duzy kłopot. Nikt nie chce mi sprzedac takie go elementu , kazdy chce mi sprzedać całą szkrzynię

-- -

Data: 2015-01-01 18:46:21
Autor: Czesław Wiśniak

http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=281675901&page=0&vc=1

Data: 2015-01-01 19:32:36
Autor: GrzeÅ›
Krasnal pisze:
[...]

Całą skrzynię najczęściej taniej dostaniesz, i nie masz roboty z wymianą.

Jak chce Ci się bawić, to spróbuj osadzić na Loctite - np. 603 choć może i są mocniejsze preparaty. Parę zł, a teoretycznie powinno chwycić. Tym się koła na wałkach różnych silników osadza. Umyć, wysuszyć, ew. specjalnym rozpuszczalnikiem do tego dedykowanym, wsadzić, poczekać godzinę i jazda. Ja z tym preparatem mam bardzo dobre doświadczenia.

G.

Data: 2015-01-01 20:25:27
Autor: Tomasz Pyra
zdecydowanie kupię- mechanizm różnicow y do punto
Dnia Thu, 01 Jan 2015 18:31:39 +0100, Krasnal napisa³(a):

W dniu 2015-01-01 o 14:10, Czes³aw Wi¶niak pisze:
zdecydowanie kupiê- mechanizm ró¿nicowy do PuntoII

55/16

A jakie miales (masz) objawy jesli mozna spytac ?
Na poczatku sprzeg³o. Szarpanie. Samochód nie jecha³. W warsztacie wymienili sprzêg³o po wtymianie nadal szarpanie, samochód nie jecha³. najwieksze ko³o zebate w mechani¼mie ró¿nicowym "odklei³o siê". W tej skrzyni nie ma mocowania tego elementu na ¶ruby jest zgrzewane , pu¶ci³y zgrzwy i wszstko jest do kitu. Mam duzy k³opot. Nikt nie chce mi sprzedac takie go elementu , kazdy chce mi sprzedaæ ca³± szkrzyniê

Pytanie czy Ci siê chce bawiæ w tak± wymianê.

Ko³a zêbate nie do pary, o ró¿nym stopniu zu¿ycia, to mo¿e oznaczaæ
ustawianie luzu miêdzy zêbami i to mo¿liwe ¿e za pierwszym razem siê nie
uda.
W sumie wypada³oby kupiæ ten dyferencja³ razem z wa³kiem zdawczym.

Nie dziwiê siê ¿e handlarze nie chc± rozbieraæ tych skrzyñ, bo one i tak
drogie nie s±, a co on zrobi z reszt± skrzyni jak Tobie sprzeda
dyferencja³?

Pewnie jak doliczysz serwis tej skrzyni zwi±zany z wymian± dyferencja³u, to
wyjdzie Ci ¿e to siê nie op³aca i lepiej kupiæ ca³± skrzyniê i wymieniæ bez
rozbierania.

A jak chce Ci siê samemu w to bawiæ, to spróbowa³bym po prostu po³±czyæ te
elementy lepiej ni¿ fabrycznie.

zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do punto