zdjęcia tajniaków na forum?

Data: 2012-06-19 03:15:27
Autor: Szymon von Ulezalka
zdjęcia tajniaków na forum?
Witam.
Czytając sobie ow wątek:
http://www.ifp.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=41573&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=551a339ccccc3bb46ee773816c03aa96
(niestety, wątek "główny" na ktory ow wątek jest odpowiedzią już nie
istnieje) naszła mnie myśl:
na ile legalna jest publikacja zdjec tzw "tajniaków" na forum (załóżmy
że serwer jest w, dajmy na to, Rosji) internetowym? Samych zdjęć, ew.
miast pochodzenia (ale nie adresów). co z nazwiskami etc?

szymon

Data: 2012-06-19 12:24:04
Autor: Andrzej Lawa
zdjęcia tajniaków na forum?
W dniu 19.06.2012 12:15, Szymon von Ulezalka pisze:

na ile legalna jest publikacja zdjec tzw "tajniaków" na forum (załóżmy

Na tyle, na ile legalna jest publikacja zdjęć przeciętnego "Kowalskiego"
(zakładam, że nie publikuje ich osoba, która miała pilnować akt
osobowych z tymi zdjęciami ;) )

Data: 2012-06-19 11:48:02
Autor: januszek
zdjęcia tajniaków na forum?
Andrzej Lawa napisa?(a):

[...]

To sprowadza się do tego czy nieumundurowany funkcjonariusz Policji na służbie ma inny status niż przeciętny "Kowalski"? :)

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-06-19 10:58:16
Autor: Olgierd
zdjęcia tajniaków na forum?
On Tue, 19 Jun 2012 12:48:02 +0100, januszek wrote:

To sprowadza się do tego czy nieumundurowany funkcjonariusz Policji na
służbie ma inny status niż przeciętny "Kowalski"?

"Osoba publicznie znana w związku z..." więc w sumie status ma taki sam.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-06-19 12:33:18
Autor: Łukasz Jamroz
zdjęcia tajniaków na forum?
On 19 Cze, 13:48, januszek <janus...@polska.irc.pl> wrote:
Andrzej Lawa napisa?(a):

> [...]

To sprowadza się do tego czy nieumundurowany funkcjonariusz Policji na
służbie ma inny status niż przeciętny "Kowalski"? :)

A jak tam sprawa policyjnego bandyty ktory bil ludzi 11 listopada? To
pewnie przez to ze tamten przypadek zostal ujawniony policjanci
dostali pierdolca. Strach przed koncem bezkarnosci zajrzal im w oczy.

Data: 2012-06-20 01:21:45
Autor: Adam Potrykus
zdjęcia tajniaków na forum?
On 06/19/2012 09:33 PM, Łukasz Jamroz wrote:

A jak tam sprawa policyjnego bandyty ktory bil ludzi 11 listopada? To
pewnie przez to ze tamten przypadek zostal ujawniony policjanci
dostali pierdolca. Strach przed koncem bezkarnosci zajrzal im w oczy.

Jakich ludzi bił, jakich ludzi?
Nie ludzi, tylko kibolskie ścierwo, które przyjechało specjalnie zadymy
kręcić. Właśnie ten co został skopany przez policjanta przyjechał bić ludzi!
I dobrze że oberwał.
Brawo Policja!

--
Adam Potrykus

Data: 2012-06-19 17:09:09
Autor: Szymon von Ulezalka
zdjęcia tajniaków na forum?
Jakich ludzi bi , jakich ludzi?
Nie ludzi, tylko kibolskie cierwo, kt re przyjecha o specjalnie zadymy
kr ci . W a nie ten co zosta skopany przez policjanta przyjecha bi ludzi!
I dobrze e oberwa .
Brawo Policja!

no, niezle. nie wazne ze przy tym zachowal sie ow bandyta jak na
bandyte przystalo- ale wazne ze pobil ludzi! nawet tych co niezbyt
uczestniczyli w zamieszkach (zapewne sie czaili).
kurde, naprawde jest tak ciezko zrozumiec ze policja nie moze lamac
prawa? lamanie prawa dla jego zachowania jest jak bzykanko dla
dziewictwa...
szymon

Data: 2012-06-20 10:49:48
Autor: zly
zdjęcia tajniaków na forum?
Dnia Tue, 19 Jun 2012 17:09:09 -0700 (PDT), Szymon von Ulezalka napisał(a):

no, niezle. nie wazne ze przy tym zachowal sie ow bandyta jak na
bandyte przystalo

Inaczej się za bardzo nie da. Uważasz, że powinien z laurką przyjść?

--
marcin

Data: 2012-06-20 02:30:00
Autor: Łukasz Jamroz
zdjęcia tajniaków na forum?
On 20 Cze, 10:49, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
> [...]

> bandyte przystalo

Inaczej się za bardzo nie da. Uważasz, że powinien z laurką przyjść?

Uwazasz ze kazda interwencje policjant powinien zaczac od psikniecia
gazem w twarz i sprzedaniu kilku kopow?

Data: 2012-06-20 12:25:19
Autor: zly
zdjęcia tajniaków na forum?
Dnia Wed, 20 Jun 2012 02:30:00 -0700 (PDT), Łukasz Jamroz napisał(a):

Uwazasz ze kazda interwencje policjant powinien zaczac od psikniecia
gazem w twarz i sprzedaniu kilku kopow?

Tak, jeśli ta interwencja dotyczy zamieszek i obywateli którzy pojawiają
się celem w nich uczestniczenia. Od tego są.
--
marcin

Data: 2012-06-20 03:29:44
Autor: Łukasz Jamroz
zdjęcia tajniaków na forum?
On 20 Cze, 12:25, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
> [...]

Tak, jeśli ta interwencja dotyczy zamieszek i obywateli którzy pojawiają
się celem w nich uczestniczenia. Od tego są.

Ok, a jak zweryfikujesz w jakim celu tam sa? Bic kazdego losowego?
Tylko czekac az znow pies przystawi innemu psu pistolet do glowy jak
na Slasku.

Data: 2012-06-20 11:08:09
Autor: Bydlę
zdjęcia tajniaków na forum?
On 2012-06-20 00:09:09 +0000, Szymon von Ulezalka <atavus@interia.pl> said:

no, niezle. nie wazne

Nieważne.
;>

 ze przy tym zachowal sie ow bandyta jak na
bandyte przystalo

Masz na myśli bandytę, który zjawił się tam, by łamać prawo?

naprawde jest tak ciezko zrozumiec ze policja nie moze lamac
prawa?

Czyli inni mogą? Bo prawo mówi coś innego...
;>>>

 lamanie prawa dla jego zachowania jest jak bzykanko dla
dziewictwa...

A tej figury kompletnie nie rozumiem.
;>>>

--
Bydlę

Data: 2012-06-20 02:31:34
Autor: Łukasz Jamroz
zdjęcia tajniaków na forum?
On 2012-06-20 00:09:09 +0000, Szymon von Ulezalka <ata...@interia.pl> said:

>  ze przy tym zachowal sie ow bandyta jak na
> bandyte przystalo

Masz na myśli bandytę, który zjawił się tam, by łamać prawo?

Tak, tego z policji.

> naprawde jest tak ciezko zrozumiec ze policja nie moze lamac
> prawa?

Czyli inni mogą? Bo prawo mówi coś innego...

Nie, ale to policja jest powolana zeby tego prawa przestrzegac.
Policjant lamiaca prawo to wieksza patologia, niz obywatel lamiacy
prawo.

Data: 2012-06-20 01:34:27
Autor: Łukasz Jamroz
zdjęcia tajniaków na forum?
On 20 Cze, 01:21, Adam Potrykus <ad...@no.spam.please.pl> wrote:
> [...]

kręcić. Właśnie ten co został skopany przez policjanta przyjechał bić ludzi!

DEBILU! Albo policjancie! Tamten pies skopal goscia ktory nie zdazyl
nawet nic zrobic. Do tego tamten zostal skazany za naruszenie
nietykalnosci tego bandyry z odznaka. Czy tak ma to wygladac?
Nieumundurowany bandyta katuje ludzi wobec ktorych zachodzi
podejrzenie ze przyjechali w celu popelnienia przestepstwa, a sad
przyklepuje jeszcze wyrok?

Data: 2012-06-20 21:22:05
Autor: Stokrotka
zdjęcia tajniaków na forum?

Na tyle, na ile legalna jest publikacja zdjęć przeciętnego "Kowalskiego"
Dlaczego publikacja?
Ta grupa dyskusyjna jest miejscem rozmuw prywatnyh, nie zaś publikacją.

Tak jak prywatnie Nowakowi mogę pokazać zdjęcie Kowalskiego, tak i tu mogę załączyć link do prywatnego zbioru zdjęć z Kowalskim.
 A jeśli nie to dlaczego?

Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl  , w zakładce "inne"
nowa wersja 1.05 programu GdakMini (syntezator mowy).

zdjęcia tajniaków na forum?