zdjecie-fotoradar,godziny wieczorne

Data: 2009-09-23 08:37:11
Autor: szerszen
zdjecie-fotoradar,godziny wieczorne

Użytkownik "R_._A" <r.a@op.pl> napisał w wiadomości news:h9bsbf$nrj$1news.onet.pl...

p.s prosze bz teorytozowania,interesuje mnie to jak w praktyce to wyglada.

ja dostalem, co prawda nie z radaru tylko za czerwone, srodek nocy, zima, tablica byla tak uwalona, ze stojac w dzien z odleglosci 10 metrow ciezko bylo numery odczytac, widzialem dwie foty, jedna skrzyzowania i auta, auto zajmowalo moze 20% kadru, druga fota w negatywie samej rejestracji, tak wyrazna, ze nie sposob bylo sie wymigac

zdjecie-fotoradar,godziny wieczorne