zdjęcie rentgenowskie wystraszonej Europy.

Data: 2018-01-16 10:51:37
Autor: Ola
zdjęcie rentgenowskie wystraszonej Europy.
"Wgląd w to, o czym nie wolno wiedzieć: w ogromnym sondażu, obejmującym wszystkie 28 państw Unii Europejskiej ukazał się obraz przerażający. Sondaż wszystkich razem i każdego z osobna państw Europy koncentruje się na pytaniach, których w Europie zadawać nie wolno, zdjęcie rentgenowskie wystraszonej Europy. Co myślą o sobie, o muzułmanach, o demografii, o Unii Europejskiej, dokąd to prowadzi?" http://fzp.net.pl/polityka/sondaz-projekt-28-jak-europa-naprawde-widzi-swa-przyszlosc

Data: 2018-01-16 20:41:41
Autor: andal
On Tue, 16 Jan 2018 10:51:37 -0800, Ola wrote:

[...]

w takim sondazu pominac Israel to wstyd

Data: 2018-01-20 05:56:23
Autor: Ola
zdjęcie rentgenowskie wystraszonej Europy.

w takim sondazu pominac Israel to wstyd

Sondaz zamowily Wegry i obejmowal tylko kraje Unii Europejskiej.
Izrael ma szczescie do niej nie nalezec.

Ola

Data: 2018-01-20 15:02:17
Autor: u2
W dniu 20.01.2018 o 14:56, Ola pisze:
Sondaz zamowily Wegry i obejmowal tylko kraje Unii Europejskiej.
Izrael ma szczescie do niej nie nalezec.

"Metodologia projektu nazwanego "Projekt 28": spytano telefonicznie ludzi z 28 krajów Unii Europejskiej (jak dotąd włącznie z Wielką Brytanią), razem 28 tysięcy ankietowanych, różnice statystyczne w całej społeczności europejskiej są w granicach jednego procenta, pomyłka statystyczna - w granicy 3.2 procent. Sondaż przeprowadzono w kwietniu i w maju 2017, a publikowany jest obecnie."

nie ściemniaj "Olu" metodologia do bani, 28k to promil promila ludności UE, więc badania niewiarygodne, żydo-komuszki wymyśliły sondażownie w latach PRL, aby kształtować "opinię" publiczną, a nie słuchać się jej:))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-01-20 06:14:29
Autor: Ola
W dniu sobota, 20 stycznia 2018 16:02:19 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

nie ściemniaj "Olu" metodologia do bani, 28k to promil promila ludności UE, więc badania niewiarygodne,

Mylisz sie, albo chcesz innych zmylic.
jest 28 panstw czlonkowskich w Unii Europejskiej, zobacz:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pa%C5%84stwa_cz%C5%82onkowskie_Unii_Europejskiej

reszta bla bla nie na temat

Ola

Data: 2018-01-20 15:31:10
Autor: u2
W dniu 20.01.2018 o 15:14, Ola pisze:
Mylisz sie, albo chcesz innych zmylic.
jest 28 panstw czlonkowskich w Unii Europejskiej, zobacz:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pa%C5%84stwa_cz%C5%82onkowskie_Unii_Europejskiej

reszta bla bla nie na temat

droga Olu, ależ to jest najistotniejsze, wy żydo-bolszewicy zawsze tumanicie większość "sondażami" które są wyssane z waszego brudnego palucha:)))

Data: 2018-01-20 06:40:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 20 stycznia 2018 15:31:11 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

droga Olu, ależ to jest najistotniejsze, wy żydo-bolszewicy zawsze tumanicie większość "sondażami" które są wyssane z waszego brudnego palucha:)))

Zły adres, jutu.
Pani Olga jest niewątpliwie Żydówką, ale ZTCW z komuszyzmem hm... nie ma zbyt wiele wspólnego.

Data: 2018-01-20 15:43:07
Autor: u2
W dniu 20.01.2018 o 15:40, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

"Ola" w necie może oznaczać 'Juzka' Wasnera przebierającego się za swoją zabawną maseczką, ewentualnie Kurta Knolla, a że trzymają sztamę plemienną to niewątpliwe, ratują nawet takich zbrodniarzy jak Morel:)

Data: 2018-01-20 06:51:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 20 stycznia 2018 15:43:08 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

"Ola" w necie może oznaczać 'Juzka' Wasnera przebierającego się za swoją zabawną maseczką, ewentualnie Kurta Knolla, a że trzymają sztamę plemienną to niewątpliwe, ratują nawet takich zbrodniarzy jak Morel:)

Zaręczam osobiście, że Ola nie jest Józkiem Wasnerem. P.. Holsztyński też zapewne
to potwierdzi.

Jest to tłumaczka tego tekstu, którą miałem szansę poznać swego czasu jako
poetkę na grupie pl.hum.poezja . O ile się nie mylę, mieszka na co dzień w Eretz Yisrael, więc trudno ją winić, że popiera organizm państwowy rządzący
ziemią, do której ma osobiste sentymenty.

Data: 2018-01-20 07:01:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 20 stycznia 2018 15:54:13 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 20.01.2018 o 15:51, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Zaręczam osobiście, że Ola nie jest Józkiem Wasnerem. P. Holsztyński też zapewne
> to potwierdzi.

mi to wisi kim oni są w realu, wspierają morderców Polaków i tego im nigdy nie wybaczę, bo nie widzę u nich skruchy tylko butę i arogancję:)

Nie wiem naprawdę o kim mówisz. Było trochę żydoubków, ale pani Ola ZTCW
nie jest komunistką.

Data: 2018-01-20 16:06:02
Autor: u2
W dniu 20.01.2018 o 16:01, Jakub A. Krzewicki pisze:
Nie wiem naprawdę o kim mówisz. Było trochę żydoubków, ale pani Ola ZTCW
nie jest komunistką.

to chyba ślepy jesteś, albo zakochany, klewciu, ustatkuj się, znajdź jakąś fajną dziewoję, z twoim hrabiowskim rodowodem możesz znaleźć niezłą partyjkę:)

Data: 2018-01-20 18:32:10
Autor: andal
On Sat, 20 Jan 2018 07:01:57 -0800, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]

nigdy nie wybaczę, bo nie widzę u nich skruchy tylko butę i arogancję:)

Nie wiem naprawdę o kim mówisz. Było trochę żydoubków, ale pani Ola ZTCW

troche zydoubekow

ale znakomita czesc to dobrzy zydzi

dobrze oczy zamykali na dzialalnosc tych pierwszych

Data: 2018-01-20 19:36:44
Autor: u2
W dniu 20.01.2018 o 19:32, andal pisze:
troche zydoubekow

ale znakomita czesc to dobrzy zydzi

dobrze oczy zamykali na dzialalnosc tych pierwszych

te srałek, gminy żydowskie nie są zamieszane w UBownię, dziwi mnie jednak to wasze zaciekłe bronienie po-bratymców, nawet jeśli są masowymi mordercami

Data: 2018-01-20 19:48:04
Autor: u2
zdjęcie rentgenowskie wystraszonej Europy.
W dniu 20.01.2018 o 19:43, srandal pisze:
nie pij

a ty nie sraj

Data: 2018-01-20 18:29:05
Autor: andal
On Sat, 20 Jan 2018 06:40:31 -0800, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]

palucha:)))

Zły adres, jutu.
Pani Olga jest niewątpliwie Żydówką, ale ZTCW z komuszyzmem hm... nie ma

znawczyni europy ?

nie wiele i zbyt wiele

nowomowa buddyjska ?

Data: 2018-01-20 10:45:56
Autor: Ola
W dniu sobota, 20 stycznia 2018 16:31:11 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

droga Olu, ależ to jest najistotniejsze, wy żydo-bolszewicy zawsze tumanicie większość "sondażami" które są wyssane z waszego brudnego palucha:)))

Powtarzam jeszcze raz - ten sondaż zamowiły Węgry, nie Izrael i nie Zydzi.

 A teraz zaglądnij tutaj i z wyboru artykułów do tłumaczenia poznasz dokładnie moje poglądy, jest tam wiele stron, może przy okazji coć Cię zainteresuje:

 http://fzp.net.pl/forum/viewforum.php?f=4

Data: 2018-01-20 19:49:11
Autor: u2
W dniu 20.01.2018 o 19:45, Ola pisze:
[...]

droga Olu, nieważne kto zrobił "sondaż" ważne na ile on jest wiarygodny, a wiarygodny jest jak całe twoje plemię, bez obrazy Olu:)

Data: 2018-01-20 18:44:48
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 15:31 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

A co z żydoidiotami jak ty?

--
stevep

Data: 2018-01-20 19:05:05
Autor: u2
zdjęcie rentgenowskie wystraszonej Europy.
W dniu 20.01.2018 o 18:44, steviepiepszykoski pisze:
A co z żydoidiotami jak ty?

te cyrkus, a gdzie słowo kretyn ? ty jakiś podszywaniec cyrkus:)))))))))

Data: 2018-01-21 05:14:16
Autor: stevep
W dniu 2018-01-20 o 19:05, u2 pisze:
W dniu 20.01.2018 o 18:44, steviepiepszykoski pisze:
A co z żydoidiotami jak ty?

te cyrkus, a gdzie słowo kretyn ? ty jakiś podszywaniec cyrkus:)))))))))

Idiota ci nie wystarczy?

--
stevep

zdjęcie rentgenowskie wystraszonej Europy.