zdjecie tylnego kola a przerzutka

Data: 2009-08-02 19:58:03
Autor: click
zdjecie tylnego kola a przerzutka
rfl pisze:
Czesc

Zlapalem gume w tylnym kole. Jesli chodzi o przerzutki to jestem
komplentym lajkonikiem:). I w zwiazku z tym mam pytanie. Czy przy zdejmowaniu/zakladaniu tylnego kola musze cos robic z
przerzutkami,

tak
zrzucic na najmniejsza

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-08-02 20:47:57
Autor: Wooyek
> [...]
> komplentym lajkonikiem:). I w zwiazku z tym mam pytanie.
> Czy przy zdejmowaniu/zakladaniu tylnego kola musze cos robic z

tak
zrzucic na najmniejsza

To jest zlota rada, kt髍ej wiekszosc ludzi nie stosuje ;) Podobnie, jak odciagniecie w髗ka przerzutki do tylu przy zdejmowaniu/zakladaniu.

Data: 2009-08-02 21:30:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
> [...]

> komplentym lajkonikiem:). I w zwiazku z tym mam pytanie.
> Czy przy zdejmowaniu/zakladaniu tylnego kola musze cos robic z

tak
zrzucic na najmniejsza

To jest zlota rada, kt贸rej wiekszosc ludzi nie stosuje ;) Podobnie, jak odciagniecie w贸zka przerzutki do tylu przy zdejmowaniu/zakladaniu.

I jeszcze... niekt贸re ramy maj膮 dodatkow膮 wypustk臋 do wieszania 艂a艅cucha.

zyga

Data: 2009-08-03 09:48:28
Autor: click
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

> [...]

I jeszcze... niekt贸re ramy maj膮 dodatkow膮 wypustk臋 do wieszania 艂a艅cucha.

a nie nalezy zapominac o tym, by kolo zapinac na stojaka z uprzednio wcisnietym hamplem