zdjęcie z fotoradaru, wskazanie kierującego

Data: 2010-08-20 15:59:37
Autor: witek
zdjęcie z fotoradaru, wskazanie kierującego
Kris wrote:
W połowie lipca udostępniłem mój samochód znajomemu.
Korzystał z niego w czasie swojego pobytu na urlopie w moich okolicach.
Na poczatku sierpnia otrzymałem ze straży miejskiej zdjęcie z fotoradaru(przekroczenie prędkości)
Załącznikiem do zdjęcia było oświadczenie w którym miałem wskazac kto w danym dniu uzytkował pojazd.
Odesłałem wiec informację zwrotną podajac:
Imie Nazwisko, seria i nr dowodu, Pesel
osoby kierującej
Była tam jeszcze do wypełnienia rubryka: "adres do doręczeń" Poniewaz nie znałem aktualnego adresu do doręczeń w/w osoby wiec wpisałem "brak danych"
Dzisiaj otrzymałem obszerne pismo(nawet Jamesa Bonda tam wymieniaja) którego skan zamieszczam:
http://www.voila.pl/121/wecty/
Dodatkowo dołączyli mandat na 150zł z art 97kw w związku z art 78 ust 4pP.R.D.
W rozmowie tel. strażnik miejski potwierdził ze ustalili adres zameldowania tej osoby wysłali mandat lecz otrzymali informację zwrotna że adresat tam nie mieszka.
W związku z tym że nie potrafia mu doręczyć mandatu  uznali ze ja nie wskazłem sprawcy wykroczenia
Co o tym sądzicie?
Moim zdaniem wskazałem im konkretna osobe i ich obowiazkiem jest ja skutecznie ukarać.

nadgorliwcy
wiec go nie przyjmij.
masz wskazac osobe, a nie jej adres do doreczen, co zrobiles dosyc dokłdnie podajac pesel.
Spotkacie sie w sadzie grodzkim i o ile nie trafisz na sedziego oszkoloma, to na tym powinno sie zakonczyc.

Data: 2010-08-23 13:46:40
Autor: Kris

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i4mqc5$jvg$6inews.gazeta.pl...
> Spotkacie sie w sadzie grodzkim i o ile nie trafisz na sedziego
oszkoloma, to na tym powinno sie zakonczyc.

I tak to sie pewnie zakończy.
Tylko ze sprawa odbędzie się w sądzie grockim tam gdzie "popełniono przestepstwo" kilkaset km od mojego miejsca zamieszkania. W praktyce taniej mnie wyniesie zapłacenia 150zł mandatau niz wyjazd na sprawe do Sądu Grodzkiego.
    Ale raczej nie odpuszczę. Czy w przyapdku sprawy w Sadzie Grodzkim zwróca mi poniesione koszty dojazdu itp?

Krzysiek

zdjęcie z fotoradaru, wskazanie kierującego