zdjêcie z³odzieja - nadal nielegalne?

Data: 2015-12-06 05:15:07
Autor: kontodospamu111
zdjêcie z³odzieja - nadal nielegalne?
Witam,
Czy co¶ siê zmieni³o w kwestii udostêpniania wizerunku z³odzieja w sklepie? Mo¿na to legalnie zrobiæ? Je¶li nie, to co za to grozi?
Nie muszê pisaæ ¿e to z³odziej, mo¿e po prostu z po¶piechu zapomnieli zap³aciæ - przy nastêpnej wizycie mogliby sobie przypomnieæ jakby zobaczyli zdjêcie z pro¶b± o zap³atê np. za alkohol...
Policja nic tu nie pomo¿e i jestem zdecydowany zdjêcia wywieszaæ, nawet je¶li gro¿± za to jakie¶ konsekwencje.

Pozdrawiam
£ukasz

Data: 2015-12-06 05:34:24
Autor: kontodospamu111
zdjêcie z³odzieja - nadal nielegalne?
a mo¿e mo¿na upubliczniæ zdjêcie sklepu na którym s± jakie¶ osoby (np. zrobiê zdjêcie rega³u z alkoholem z podpisem "Rega³ z alkoholem. Przy okazji prosimy osobê na pierwszym planie o zap³atê za zakupy za które zapomnia³ zap³aciæ 10.10.2015 o 18:20"?

Data: 2015-12-07 01:48:07
Autor: rageofhonor
zdjêcie z³odzieja - nadal nielegalne?

U¿ytkownik <kontodospamu111@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:6754a985-9fa6-4381-a0c9-946eee09d4a3googlegroups.com...
[...]

Nie wiem jak to ma siê prawnie ale u nas na osiedlu jeden z marketów Lewiatan ma ca³y zbiór zdjêæ zlodzieji upubliczniony.

Data: 2015-12-07 11:08:19
Autor: G.S.
On Mon, 7 Dec 2015, rageofhonor wrote:

Nie wiem jak to ma siê prawnie ale u nas na osiedlu jeden z marketów Lewiatan
ma ca³y zbiór zdjêæ zlodzieji upubliczniony.

 Nie mo¿na wykluczyæ, ¿e ... maj± ich zgodê.
 Uzyskan± na zasadzie "podpisz albo... <tu lista propozycji>"

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-12-07 11:17:02
Autor: Liwiusz
zdjęcie złodzieja - nadal nielegalne?
W dniu 2015-12-07 o 11:08, G.S. pisze:
On Mon, 7 Dec 2015, rageofhonor wrote:

Nie wiem jak to ma się prawnie ale u nas na osiedlu jeden z marketów Lewiatan
ma cały zbiór zdjęć zlodzieji upubliczniony.

 Nie można wykluczyć, że ... majÄ… ich zgodÄ™.
 UzyskanÄ… na zasadzie "podpisz albo... <tu lista propozycji>"

I nie można zgody wycofać?

--
Liwiusz

Data: 2015-12-07 15:08:34
Autor: Maciek
W dniu 2015-12-07 o 11:17, Liwiusz pisze:
 Nie można wykluczyć, że ... majÄ… ich zgodÄ™.
 UzyskanÄ… na zasadzie "podpisz albo... <tu lista propozycji>"
I nie można zgody wycofać?
Wielce prawdopodobne, że zainteresowani nie wiedzą o takiej możliwości,
a dodatkowo silnie roztrzęsione ręce nie pozwalają im napisać
jakiegokolwiek pisma, czy nawet się podpisać ;-)

Maciek

Data: 2015-12-07 22:46:33
Autor: G.S.
On Mon, 7 Dec 2015, Liwiusz wrote:

>  Uzyskan± na zasadzie "podpisz albo... <tu lista propozycji>"

I nie mo¿na zgody wycofaæ?

 Podobnie jak nie podpisywaæ.
 Ale to oznacza spotkanie z "list±", podstaw do mandatu brak (wszak
nie bêdzie to akcja "na oczach funkcjonariusza") wiêc i prawnikowi
jaka¶ dzia³ka siê nale¿y - wiesz ile to piw?
 A to tylko wersja "prawna" owej listy :>

pzdr, Gotfryd

zdjêcie z³odzieja - nadal nielegalne?