zdolny jak Kurski

Data: 2017-08-05 07:23:30
Autor: japanizer
zdolny jak Kurski
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/polsat-tvn-tvn24-ogladalnosc,141,0,2352269.html

  Polsat wyprzedził publicznego nadawcę i jest telewizją numer jeden w kraju. Z   najnowszych wyników może być też zadowolony właściciel TVN24. Stacja   uplasowała się na pierwszym miejscu wśród kanałów tematycznych. Z kolei wśród   graczy, którzy dopiero pojawili się w telewizyjnej ofercie, najwięcej widzów   zebrał Super Polsat.

  Szefujący telewizji publicznej Jacek Kurski otrzymał kolejny cios. Po   spadającej oglądalności telewizyjnych "Wiadomości", TVP1 straciła też rolę   lidera w zestawieniu najlepszych 150 kanałów przygotowywanym przez   Wirtualnemedia.pl.

Przyszli i Spierdolili!

Data: 2017-08-05 07:48:54
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
zdolny jak Kurski
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/polsat-tvn-tvn24-ogladalnosc,141,0,2352269.html

  Polsat wyprzedził publicznego nadawcę i jest telewizją numer jeden w kraju.

Polsat być może. Jak tam? Ludzie fakty oglądają, czy tvpinfo, a może polsat nius?
https://pbs.twimg.com/media/DDPcoJeXoAEF01u.jpg

Data: 2017-08-05 08:10:07
Autor: japanizer
zdolny jak Kurski
On Saturday, August 5, 2017 at 11:48:55 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/polsat-tvn-tvn24-ogladalnosc,141,0,2352269.html
https://pbs.twimg.com/media/DDPcoJeXoAEF01u.jpg

A tymczasem w prawdziwym świecie:

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rekordowy-tydzien-tvn24-tvp-info-i-polsatu-news-fakty-ratingowym-hitem

Data: 2017-08-05 17:19:44
Autor: u2
zdolny jak Kurski
W dniu 05.08.2017 o 17:10, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

no i po co znowu kłamiesz piździak ?:)

Największą widownię w zeszłym tygodniu, tj. w okresie od 17 do 23 lipca 2017 roku, zgromadziły ,,Fakty", pokazane 20 lipca w TVN. Dziennik tego dnia miał średnio 2,77 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 30,16 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęły konkurencyjne ,,Wiadomości" TVP1, które 23 lipca obejrzało 2,35 mln widzów (19,55 proc. udziału).

Podium uzupełnia ,,Familiada". Niedzielny odcinek teleturnieju TVP2 zgromadził 2,13 mln widzów, co dało stacji 23,41 proc. udziału.

Oczko niżej znalazła się ,,Sprawa dla reportera". Program Elżbiety Jaworowicz w zeszły czwartek na antenie TVP1 śledziło średnio 2,12 mln widzów (16,57 proc. udziału).

Trzecim najchętniej oglądanym programem informacyjnym w ubiegłym tygodniu był ,,Teleexpress" TVP1, który 23 lipca obejrzało 2,10 mln widzów (22,62 proc. udziału). Była to piąta topowa pozycja programowa w rankingu.

Z kolei najpopularniejsze ,,Wydarzenia" Polsatu zgromadziły 1,67 mln widzów (emisja 23 lipca; 13. pozycja).

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-08-05 08:26:37
Autor: japanizer
zdolny jak Kurski
On Sunday, August 6, 2017 at 12:20:09 AM UTC+9, u2 wrote:

> [...]

Drugie miejsce zajęły konkurencyjne ,,Wiadomości" TVP1, które 23 lipca obejrzało 2,35 mln widzów (19,55 proc. udziału).

Że jak? Tefałen z udziałem 30,16 proc, a kurwskie TVPiS ledwie 19,55 proc?

Data: 2017-08-05 17:39:25
Autor: u2
zdolny jak Kurski
W dniu 05.08.2017 o 17:26, hitlerizer@japanizer.org pisze:
[...]

łoł jak się ekscytujesz to połykasz literki piździak:)