zdrada???

Data: 2011-05-11 21:10:23
Autor: aakpl
zdrada???
50 lqt temu,gdy po raz pierwszy zdradziłemn żonę te¶ciu mi wygarn±ł,,TY SZUJO,ZDRAJCO KATOLSKICH PRAW,TY....../ocenzurowano/
pytam więc psp,jak Arłukowicza decyzję można  nazwsać.Kulturalnie oczywi¶cie.A że prawie samobójc± jest,to proszę potraktować go delikatnie

Data: 2011-05-11 12:33:15
Autor: Hans Kloss
zdrada???
On 11 Maj, 21:10, "aakpl" <aa...@interia.pl> wrote:
[...]

Ale on nikogo/niczego nie zdradził. Jest konsekwentny w swoim
działaniu i wierny swoim przekonaniom. Wiadomo że lsd grupuje lewactwo
i karierowiczów, wiadomo że platfonsja to lewactwo i karierowicze... a
każdy szanuj±cy sie karierowicz powinien poleĽć tam gdzie  łatwiej mu
będzie obecnie zrobić karierę ;).
Kulturalnie i prawdziwie można więc pana Arłukowicza nazywać dzi¶
lewackim karierowiczem, tak samo jak 3, 5 czy 8 lat temu.
J-23

Data: 2011-05-13 20:29:56
Autor: pluton
zdrada???
Wiadomo że lsd grupuje lewactwo
i karierowiczów, wiadomo że platfonsja to lewactwo i karierowicze... a

a pisdzielnia to lewactwo i karierowicze, a na dodatek wariaci.
Wie to kazde dziecko.

Nullification

Data: 2011-05-11 22:14:31
Autor: jadrys
zdrada???
W dniu 2011-05-11 21:10, aakpl pisze:
50 lqt temu,gdy po raz pierwszy zdradziłemn żonę teściu mi wygarnął,,TY
SZUJO,ZDRAJCO KATOLSKICH PRAW,TY....../ocenzurowano/
pytam wiÄ™c psp,jak ArĹ‚ukowicza decyzjÄ™ moĹĽna  nazwsać.Kulturalnie
oczywiście.A że prawie samobójcą jest,to proszę potraktować go delikatnie

Jezeli składał jakąś przysięgę, ślubowanie czy coś w tym stylu i to złamał to można, a nawet powinno się nazwać zdrajcą.

Data: 2011-05-12 02:11:14
Autor: Lorn
zdrada???
W dniu 2011-05-11 22:14, jadrys pisze:
[...]

Żal Kalisza w tym czerwonym k...dołku... :>

Data: 2011-05-12 15:49:06
Autor: jadrys
zdrada???
W dniu 2011-05-12 02:11, Lorn pisze:
[...]

Jeżeli SLD chce zachować chociaż pozory lewicowości to istotnie Kalisz nie ma czego tam szukać. Tak samo i Kwaśniewski.

Data: 2011-05-12 18:05:05
Autor: :he®sk:
zdrada???
On Thu, 12 May 2011 15:49:06 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Żal Kalisza w tym czerwonym k...dołku... :>

Jeżeli SLD chce zachować chociaż pozory lewicowo¶ci to istotnie Kalisz nie ma czego tam szukać. Tak samo i Kwa¶niewski.

 przy napieralskim skupil sie czerwony beton pzpr.  olejniczak, kalisz, kawasniewski, cimoszewicz to rozowi.
 oni zrozumieli, ze komunizm to idiotyzm.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2011-05-12 23:48:55
Autor: jadrys
zdrada???
W dniu 2011-05-12 18:05, :heŽsk: pisze:
[...]

Żaden beton.. To po prostu lewica, jeżeli już tak mamy oceniać.

Natomiast ci pozostali ktĂłrych wymieniĹ‚eĹ› to ĹĽadni różowi. to najczarniejsi z czarnych. To ci co likwidowali tanie jadĹ‚odajnie zwane barami mlecznymi, to ci zo zawieszali waloryzacje emerytur i rent, to wreszcie ci co planowali  inwalidom zabierać zapomogi. przykladĂłw na ich sq**syĹ„stwo jest duĹĽo wiÄ™cej. A ty ich nazywasz lewica... Ĺ»adne podajÄ…ce siÄ™ za prawicowe ugrupowanie tak nie postÄ™powaĹ‚o jak te farbowane gnoje.

Data: 2011-05-13 17:33:19
Autor: he®sk
zdrada???
On Thu, 12 May 2011 23:48:55 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   przy napieralskim skupil sie czerwony beton pzpr.
>   olejniczak, kalisz, kawasniewski, cimoszewicz to rozowi.
>   oni zrozumieli, ze komunizm to idiotyzm.

Żaden beton.. To po prostu lewica, jeżeli już tak mamy oceniać.

 iwinski czy miller to lewica? to typowy pzpr-owski beton.

Natomiast ci pozostali których wymieniłe¶ to żadni różowi. to najczarniejsi z czarnych.

 olejniczaka widzialem (w tv) kiedy szedl w procesji,
 kwasniewski wg jego zony "ma wiecej boga w sercu niz
 niejeden z nas", cimoszewicz to ateista czystej krwi.
 dlaczego nazywasz ich czarnymi? w porownaniu z obludnym
 prezesem pis skladajacym raczki i wykrzywiajacym usteczka
 do modlitwy w/w to wzor cnot wszelakich.
To ci co likwidowali tanie jadłodajnie zwane barami mlecznymi,

 co ty bredzisz?

to ci zo zawieszali waloryzacje emerytur i rent,

 co ty bredzisz ?

to wreszcie ci co planowali  inwalidom zabierać zapomogi.

 co ty bredzisz?

przykladów na ich sq**syństwo jest dużo więcej.

 przykladow, nie dowodow. nie cierpie komuchow ale
 tego co napisales na pewno nie mozna im zarzucic.
 zapomniales, ze to sejm decyduje, a nie jakis cimoch,
 kwach czy olewacz. to nie czasy pzpr kiedy sejmy
 cos tam tworzyl, a decydowal I sekretarz kc pzpr.

A ty ich nazywasz lewica...

 jezli zalozymy, ze pis to lewica to w/w sa faktycznie
 skrajna prawica, a nawet sluchacze rm. ;o)))

Żadne podaj±ce się za prawicowe ugrupowanie tak nie postępowało jak te farbowane gnoje.

 masz na mysli czasy prl czy po 89?

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-13 21:27:23
Autor: jadrys
zdrada???
W dniu 2011-05-13 17:33, "he®sk" pisze:
[...]

Iwiński zdaje się spełniać standardy lewicowca. Natomiast Miller to wręcz zaprzeczenie lewicy.

Natomiast ci pozostali których wymieniłeś to żadni różowi. to
[...]

Czarni ze względu na ultraprawicowe postępowanie gdy byli przy korycie. Większych niż oni obłudników nie znajdziesz pod słońcem. I nie mają w tym żadnego znaczenia ich prywatne sprawy, takie jak to czy są wierzący czy ateistami.

To ci co likwidowali tanie jadłodajnie zwane barami mlecznymi,
  co ty bredzisz?

to ci zo zawieszali waloryzacje emerytur i rent,
  co ty bredzisz ?

Nie pamiÄ™tasz juĹĽ co mĂłwiĹ‚ Miller gdy byĹ‚ przy korycie  o tych barach?

to wreszcie ci co planowali  inwalidom zabierać zapomogi.
  co ty bredzisz?

Masz bardzo krotka pamięć. Weryfikacja (zabieranie) rent inwalidzkich była w swoim czasie szeroko komentowana.

[...]

To wszystko sa dowody.  Ja komuchĂłw wrÄ™cz uwielbiam i marzÄ™ o tym ĹĽeby kiedyĹ› w Polsce doszli do wĹ‚adzy. Ala nie tacy tylko z nazwy. Bo jak na razie nie ma nawet partii  lewicowej w Polsce, takiej liczÄ…cej siÄ™ . NajbliĹĽej do tej lewicy ma PiS. Ale to teĹĽ klika grajÄ…ca w druĹĽynie okrÄ…gĹ‚ostoĹ‚owej.

Sejm, jasne że sejm, ale w tym układzie jaki istnieje obecnie w Polsce to ów sejm w osobie Marszałka wykonuje polecenia premiera z rządzącej aktualnie partii.

A ty ich nazywasz lewica...
  jezli zalozymy, ze pis to lewica to w/w sa faktycznie
  skrajna prawica, a nawet sluchacze rm. ;o)))

Nazwać PiS lewicą to za duże słowo, ale faktycznie bliżej im do tego miana niż SLD.

Żadne podające się za prawicowe ugrupowanie tak
nie postępowało jak te farbowane gnoje.
  masz na mysli czasy prl czy po 89?

Po 89r Pezed tą datą to jednak było w PZPR wielu wartościowych ludzi. Teraz w SLD są ich tylko śladowe ilości. Ja znam tylko jedna taką osobę, - jest nią pani I. Sierakowska... no i jeszcze może prof. Iwiński.

Data: 2011-05-12 18:05:07
Autor: :he®sk:
zdrada???
On Thu, 12 May 2011 02:11:14 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> Jezeli składał jak±¶ przysięgę, ¶lubowanie czy co¶ w tym stylu i to
> złamał to można, a nawet powinno się nazwać zdrajc±.

Żal Kalisza w tym czerwonym k...dołku... :>

 rysio kalisz usiluje lawirowac ale to wciaz komuch.  czuje, ze lawka sie konczy i niebawem zostanie zepchniety
 wiec szuka sobie cichej grzedy na stare lata.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2011-05-12 18:05:03
Autor: :he®sk:
zdrada???
On Wed, 11 May 2011 22:14:31 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> pytam więc psp,jak Arłukowicza decyzję można  nazwsać.Kulturalnie
> oczywi¶cie.A że prawie samobójc± jest,to proszę potraktować go delikatnie
Jezeli składał jak±¶ przysięgę, ¶lubowanie czy co¶ w tym stylu i to złamał to można, a nawet powinno się nazwać zdrajc±.

 malym czy duzym? ;o)

 wiesz "zdradzic" zone/partnerke, a zdradzic ojczyzne/partie  to chyba troche jest inna skala? zreszta, "zdrada" zony/partnerki
>100 km od domu nie moze byc traktowana jako zdrada ;o)

 w przypadku arlukowicza mam mieszane uczucia.  nieglupi facet a polecial na marchewke.  wczoraj rysio kalisz sapal udajac oburzenie ale  pewnie by szybko przebieral nozkami gdyby tylko  tusk zaproponowal mu jakas teke, nawet podniszczona.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2011-05-12 23:52:38
Autor: jadrys
zdrada???
> [...]

  pewnie by szybko przebieral nozkami gdyby tylko
  tusk zaproponowal mu jakas teke, nawet podniszczona.

Takie rozumowanie jest nie na miejscu. zdrajca to taki ktoś kto zdradza to na co ślubował czy przysięgał. I tu nie ma nic do rzeczy skala i ranga tego wiarołomstwa.

Data: 2011-05-13 17:33:19
Autor: he®sk
zdrada???
On Thu, 12 May 2011 23:52:38 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>   pewnie by szybko przebieral nozkami gdyby tylko
>   tusk zaproponowal mu jakas teke, nawet podniszczona.

Takie rozumowanie jest nie na miejscu. zdrajca to taki kto¶ kto zdradza to na co ¶lubował czy przysięgał. I tu nie ma nic do rzeczy skala i ranga tego wiarołomstwa.

 jaruzelski zdradzil czy nie? przysiegal wiernosc pzpr i prl.
 rydzyk zdradzil czy nie? przysiegal ubostwo,a zyje w przepychu
 prezes pis wyglaszajac oredzie do przyjaciol moskali zdradzil
 czy nie? wychwalal prl i gierka - zdradzil czy nie?
 dziwisz slubowal sluzbe bogu, a pochowkiem na wawelu pokazal
 swoja cala arogancje i zwykle pieniactwo.

Data: 2011-05-13 21:23:16
Autor: jadrys
zdrada???
[...]

Takie rozumowanie jest nie na miejscu. zdrajca to taki ktoĹ› kto zdradza
[...]

Jaruzelski nikogo nigdy nie zdradził. Przynajmniej mi nic o tym nie wiadomo. Bo ja wiem czy Rydzyk przysięgał ubóstwo? A poza tym skąd takie przypuszczenie że on żyje w przepychu? Wiadomo tylko że facet haruje jak koń, ale czy prowadza się jak magnat.. no przynajmniej ja nic o tym nie wiem. No, co do Kaczyńskiego to istotnie postąpił jak ostatni niegodziwiec wkładając całą swoja energie na walkę i niszczenie swoich koalicjantów.

Data: 2011-05-12 09:51:45
Autor: Leprechuan
zdrada???

Użytkownik "aakpl" <aakpl@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4dcadf1a$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Obrzydzeniem?

BomBel

Data: 2011-05-13 01:11:41
Autor: MH
zdrada???
aakpl <aakpl@interia.pl> napisał(a):
50 lqt temu,gdy po raz pierwszy zdradziłemn żonę te¶ciu mi wygarn±ł,,TY SZUJO,ZDRAJCO KATOLSKICH PRAW,TY....../ocenzurowano/
=============

WOW !!!  Skoro po raz pierwszy j± zdradziłe¶ 50 lat temu , zakładaj±c że jako
młodzik 20-letni się wydałe¶ , to rachunek jest prosty ...  Zrobiłe¶ to w
wieku 70 lat. I jeszcze opierdol od te¶cia dostałe¶ !!  Id±c tym samym tokiem
rozumowania , te¶ciu musiał mieć wówczas 90 lat...  TAK CHŁOPIE TRZYMAJ !!!
SZACUN !!!

MH

Data: 2011-05-13 01:16:24
Autor: MH
zdrada???
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
aakpl <aakpl@interia.pl> napisał(a): > 50 lqt temu,gdy po raz pierwszy zdradziłemn żonę te¶ciu mi wygarn±ł,,TY > SZUJO,ZDRAJCO KATOLSKICH PRAW,TY....../ocenzurowano/

[...]

Podupcyło mi się... NIELOGICZNE.. Przyj±łem założenie , że dopiero po 50-ciu
latach pojechałe¶ po bandzie..  Mniejsza z tym , tak trzymaj !!!

MH

--

zdrada???