zdzierstwo urzędu miejskiego

Data: 2010-05-02 12:18:48
Autor: blachu
zdzierstwo urzędu miejskiego
Witam Wszystkich Szanownych Grupowiczów

Kilka dni temu skończyło mi się miejsce na kolejne piecz±tki przegl±dów okresowych w dowodzie rejestracyjnym.
Po badaniach diagnosytecznych dostałem kolejny wpis ale już na specjalnym blankiecie, z którym musiałem pó¶ć do wydziału komunikacji urzędu miejskiego w Bytomiu. My¶lałem, że wydanie nowego dowodu to sprawa szybka i tania, niestety myliłem się.
Urz±d w moim mie¶cie za wydanie nowego dowodu zażyczył sobie 85zł + 1zł za now± nalepkę na tablicę rejestracyjn±.
Dodatkowo musiałem odstać swoje w kolejce i na sam koniec dostałem tylko dowód czasowy na jeden miesi±c :(
I tak się zastanawiam po co ?
Motocykl nie zmienił wła¶ciela, nie zmieniłem niejsca zameldowania to po co?.
Co będ± sprawdzać, czy nie podrobiłem piecz±tek na kwitku od diagnosty ???
Oczywi¶cie po miesi±cu znowu musze i¶ć do urzędu, odstać swoje w kolejce i odebrać nowy dowód.
Jak to jest w Waszych urzędach ???

Pozdrawiam
Andrzej

XJ 600S Diversion '98

PS. Swoj± drog± na przegl±dzie też sie trochę zdziwiłem - jak jest wydawany nowy dowód to potrzebuj± dane techniczne motocykla typu masa i moc. Oczywi¶cie powiedziałem grzecznie moc 61KM, masa 208kg. Nikt nie uwierzył i zaczęło się szukanie po katalogach....
Niestety okazało się, że Yamaha XJ 600S Diversion jest tak "unikalnym" motocyklem, że w żadnych posiadanych przez nich katalogach nie można go było znaleĽć. pomogły Google i jaka¶ stara strona ze ¦wiata Motocykli :)

Data: 2010-05-02 10:40:23
Autor: jeszua
On 2 Maj, 12:18, "blachu" <bla...@op.pl> wrote:
Niestety okazało się, że Yamaha XJ 600S Diversion jest tak "unikalnym"
motocyklem

trzeba bylo podac 4br (s?), pewnie byloby im latwiej  ;)
--
jeszua
ck krakoff

Data: 2010-05-02 19:57:26
Autor: blachu
zdzierstwo urzędu miejskiego
trzeba bylo podac 4br (s?), pewnie byloby im latwiej  ;)

Oczywi¶cie, że podałem, ale i tak nie znaleĽli :)

Data: 2010-05-03 15:30:14
Autor: Kuczu
W dniu 2010-05-02 12:18, blachu pisze:

Dodatkowo musiałem odstać swoje w kolejce i na sam koniec dostałem tylko
dowĂłd czasowy na jeden miesiÄ…c :(
I tak siÄ™ zastanawiam po co ?
Motocykl nie zmienił właściela, nie zmieniłem niejsca zameldowania to po
co?.
Co będą sprawdzać, czy nie podrobiłem pieczątek na kwitku od diagnosty ???
Oczywiście po miesiącu znowu musze iść do urzędu, odstać swoje w kolejce i
odebrać nowy dowód.
Jak to jest w Waszych urzędach ???

Maja miesiac na wydrukowanie nowego dowodu poniewaz teraz wszystkie dowody tzw."twarde" drukowane sa centralnie, w Warszawie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-05-03 21:23:51
Autor: Jacot
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Maja miesiac na wydrukowanie nowego dowodu poniewaz teraz wszystkie dowody tzw."twarde" drukowane sa centralnie, w Warszawie.

No dobra, miesiac, tylko po ch..olere dowod tymczasowy?
To sie kwalifikuje pod wyludzenie.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-05-03 22:38:42
Autor: Kuczu
W dniu 2010-05-03 21:23, Jacot pisze:

No dobra, miesiac, tylko po ch..olere dowod tymczasowy?
To sie kwalifikuje pod wyludzenie.

Ten bez miejsca na pieczatki jest niewazny. Nie mozna jezdzic z niewaznym dowodem. Mozna z tymczasowym.

Data: 2010-05-03 21:57:32
Autor: scibor1
On 3 Maj, 22:38, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

Ten bez miejsca na pieczatki jest niewazny. Nie mozna jezdzic z
niewaznym dowodem. Mozna z tymczasowym.

przerabialem z samochodem - dowod rejestracyjny pelny po brzegi +
przeglad techniczny na wydruku z adnotacja "dowod rejestracyjny do
wymiany" + umowa kupna i OC juz na mnie - pan policjant stwierdzil ze
nie ma czasu w papierach grzebac i moge sobie jechac:)

scibor
Helga VFR800

Data: 2010-05-04 08:19:43
Autor: Jacek Czerwinski
scibor1 pisze:
[...]

Mi dowód + kartka od diagnosty zabrali (bez żadnego rodzaju kary, mandatu ani punktów bo nie jest to karalne), dali pokwitowanie i w ten sposób 'skłonili' do wyrobienia nowego.

Data: 2010-05-04 00:48:19
Autor: Arni
Kuczu pisze:
[...]

ale  można by nowy dowod wyrobic zanim skonczy sie stary i przejsc łagodnie wymiane bez tymczasowego.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-05-05 22:56:25
Autor: cpt. Nemo
zdzierstwo urzędu miejskiego

Użytkownik "Arni" <no@spam.org> napisał w wiadomo¶ci news:hrnjro$rd$1inews.gazeta.pl...

ale  można by nowy dowod wyrobic zanim skonczy sie stary i przejsc łagodnie wymiane bez tymczasowego.

Oczywiscie ze mozna i wtedy sa zupelnie inne niskie oplaty.
Sam sie tak wladowalem z wlasnej winy, na wydruk nowego dowodu sie czeka jakies trzy-cztery dni. Ale fakt faktem, jak sie odbierze przeglad na kartce to dowod jest wazny jeszcze tylko przez miesiac a potem cena rosnie :(

Pozdrawiam, Nemo

Data: 2010-05-04 05:12:21
Autor: Jacot
zdzierstwo urzędu miejskiego
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Ten bez miejsca na pieczatki jest niewazny.

O, a skad takie nowosci?;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10