zębatka zdawcza zipp pro50

Data: 2013-03-05 15:54:30
Autor: kosmal95
zębatka zdawcza zipp pro50
Witam ! potrzebuje pomocy , wzi±łem sie za wymiane całego napędy ( zębatka zdawcza , tylna i łancuch ) problem tkwi w tym ze nie mam zielonego pojecia co z t± przednia zębatk± , jak j± odkręcic ? ;/ doł±cze zdjecie zeby było wiadomo jak ona wyglada .
próbowałem ¶rubokrętem, na nic, nie da rady odkręcic ;/ s± moze jakies blokady czy cos czego się nie dopatrzyłem ?
doł±czam obiecane zdjecia " http://imageshack.us/gal.php?id=spPZ1s6jlqSrm-XEmd3W06g
 z góry dzieki za wszelk± pomoc :)

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-03-05 17:03:00
Autor: Arbiter
zębatka zdawcza zipp pro50

Użytkownik "kosmal95" <jakub.kosmalski@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:fa05ed71c8a7ea595f2b7fad85dc5679$1grupy.scigacz.pl...

http://imageshack.us/gal.php?id=spPZ1s6jlqSrm-XEmd3W06g
z góry dzieki za wszelk± pomoc :)

odkrecisz te 2 srubki i przednia zebatka lekko zejdzie. Ona nawet ma pewien luz, nie jest zaklinowana. POdobnie mam w Hondzie

Data: 2013-03-05 17:04:55
Autor: kosmal95
zębatka zdawcza zipp pro50
Arbiter napisal

[...]

luz to ona ma , lata jak szalona , tylko ze te 2 srubeczki s± do zębatki wkręcone i tam jest ta widoczna jakby blaszka dzieki której trzyma sie zebatka . i to tak konkretnie przykręcone ... ;/ zobacze jeszcze jutro , wezme s±siada do pomocy i na pełnej ku*wie ! --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-03-06 00:20:02
Autor: Arbiter
zębatka zdawcza zipp pro50

[...]

a jeste¶ 1 włascicielem? Moze ktos wcze¶niej wkrecił ¶ruby na klej do gwintów.
Np u mnie w HOndzie odkręciłęm to bez problemu. Wtedy ¶ci±gasz blaszkę i zębatkę palcami

Data: 2013-03-06 10:18:29
Autor: Kuczu
z�batka zdawcza zipp pro50
W dniu 2013-03-06 00:20, Arbiter pisze:
> a jeste� 1 w�ascicielem? Moze ktos wcze�niej wkreci� �ruby na klej do
> gwint�w.

Gwoli scislosci - to powinno sie wrecac na klej.

> Np u mnie w HOndzie odkr�ci��m to bez problemu. Wtedy �ci�gasz blaszk� i
> z�batk� palcami

bo Twoja Honda jest "najzajebisciejsza" na swiecie, podobnie jak Twoj wypasiony skuter z kocykiem i glosniczkami.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-03-06 15:35:45
Autor: kosmal95
z�batka zdawcza zipp pro50
Kuczu napisal

> [...]

bo Twoja Honda jest "najzajebisciejsza" na swiecie, podobnie jak Twoj
wypasiony skuter z kocykiem i glosniczkami.

tak jestem 1 włascicielem , juz odkrecone ;p

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-03-05 17:12:47
Autor: Ivam
z�batka zdawcza zipp pro50
W dniu 2013-03-05 16:54, kosmal95 pisze:
próbowałem śrubokrętem, na nic, nie da rady odkręcic

1) Dobry śrubokręt z utwardzoną końcówką, odpowiednio dopasowany do gniazda (z tego co widzę to chyba PH2, ważne żeby nie był PZ2). Najtańsze to chyba yato/neo.

2) Solidne śniadanie, potem ćwiczenia, potem solidny obiad. Zwiększ masę i mocno dociskaj śrubokręt do wkręta.

3) Możesz użyć wkrętarki z dobrym bitem, koniecznie z hamulcem (czyli NIE zwykłą wiertarkę).

Próbuj do skutku, ale nie obrób gniazda, bo inaczej czeka Cię zakup wykrętaków i rozwiercanie.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2013-03-05 16:56:02
Autor: kosmal95
z�batka zdawcza zipp pro50
na prawdę z całych sił dociskałem i próbowałem odkręcac , za nic w swiecie , nawet nie drgnęło ;/ az łapy bol± ... zadnego innego sposobu nie ma ani zadnych blokad ?

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-03-06 10:20:20
Autor: Kuczu
z�batka zdawcza zipp pro50
W dniu 2013-03-05 17:56, kosmal95 pisze:
na prawdę z całych sił dociskałem i próbowałem odkręcac , za nic w
swiecie , nawet nie drgnęło ;/ az łapy bolą ... zadnego innego sposobu
nie ma ani zadnych blokad ?

Chinczyki zrobili blad i wkrecili tam srubki z lbem pod krzyzak. Normalnie wkreca sie to na sruby z lbem szczesciokatnym lub imbusowym.

Prawdopodobnie nie uda Ci sie tych srub wykrecic normalnie. Najprostszy sposob to po prostu obciac lby szlifierka katowa a przy montazu nowej zebatki wkrecic nowe, prawdziwe, sruby.

Data: 2013-03-06 13:36:09
Autor: kosmal95
z�batka zdawcza zipp pro50
Kuczu napisal

[...]

o kurde , a to dziady ... dobra wielkie dzieki chłopaki ;) Pozrawiam :)

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-03-06 06:03:04
Autor: zarafiq
zębatka zdawcza zipp pro50
On Tuesday, 5 March 2013 15:54:30 UTC, kosmal95  wrote:
[...]

Zanim zaczniesz ci±ć ¶ruby k±tówk± spróbuj zadziałać ¶rubokrętem udarowym.

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2013-03-06 15:34:38
Autor: Kuczu
zębatka zdawcza zipp pro50
W dniu 2013-03-06 15:03, zarafiq pisze:

Zanim zaczniesz ciąć śruby kątówką spróbuj zadziałać śrubokrętem udarowym.

w Chinczyku ? Zeby mu srubokret razem z zebatka wpadly do karteru ?

Data: 2013-03-06 06:40:07
Autor: zarafiq
zębatka zdawcza zipp pro50
On Wednesday, 6 March 2013 14:34:38 UTC, Kuczu  wrote:
W dniu 2013-03-06 15:03, zarafiq pisze:

> Zanim zaczniesz ci±ć ¶ruby k±tówk± spróbuj zadziałać ¶rubokrętem udarowym.

w Chinczyku ? Zeby mu srubokret razem z zebatka wpadly do karteru ?

Jak ¶rubokręt będzie chiński, to może weĽmie to na siebie :)

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2013-03-06 20:34:52
Autor: Kuczu
zębatka zdawcza zipp pro50
W dniu 2013-03-06 15:40, zarafiq pisze:
[...]

Jak śrubokręt będzie chiński, to może weźmie to na siebie :)

BTW. jakis czas temu naprawialem Zippa Pro 50. Wskutek zbyt mocnego naciagniecia lancucha wyrwalo silnik razem ze wspornikiem. W sumie mnie to nie dziwi bo ten wspornik jest kawalkiem blaszki o grubosci 1.5 mm.

Data: 2013-03-07 08:30:46
Autor: AZ
zębatka zdawcza zipp pro50
On 2013-03-06, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

BTW. jakis czas temu naprawialem Zippa Pro 50. Wskutek zbyt mocnego naciagniecia lancucha wyrwalo silnik razem ze wspornikiem. W sumie mnie to nie dziwi bo ten wspornik jest kawalkiem blaszki o grubosci 1.5 mm.

Ale juz przy naciaganiu czy dopiero jak ktos usiadl? :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-07 09:47:01
Autor: Kuczu
zębatka zdawcza zipp pro50
W dniu 2013-03-07 09:30, AZ pisze:
On 2013-03-06, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

[...]

A nie wiem. Ja go zastalem juz z oderwanym silnikiem. Moge opowiedziec o wielu fajnych przypadkach z chinczykami bo mam z nimi czesto do czynienia ale nie wiem czy mi sie chce. Najlepszy byl nowy skuter z ktorego kola uchodzilo powietrze. A uchodzilo przez pory w aluminiowym odlewie :)

Data: 2013-03-07 19:11:09
Autor: Ivam
zębatka zdawcza zipp pro50
W dniu 2013-03-07 09:47, Kuczu pisze:
Moge opowiedziec o wielu fajnych przypadkach z chinczykami bo mam z nimi
czesto do czynienia

Ja niezbyt często, ale instalacje elektryczne w tych pojazdach są naprawdę ciekawe. Brak bezpieczników, fabrycznie zamontowane żarówki o różnych napięciach pracy, kontrolki, które nie są podłączone, albo źle podłączone.

A powiedz czy masz jakiś stały punkt, np. przywozi ktoś chińczyka, który nie odpala. To czy najczęściej jest ten sam powód?

Ja często mam do czynienia ze sprzętem typu kosiarka, piła łańcuchowa, kosa, etc. w 99,99% nowych chińczyków jako pierwszy pada przewód paliwowy. A w dalszej kolejności się okazuje, że sprężanie oscyluje kolo 0,6MPa ;)

Data: 2013-03-06 15:38:49
Autor: kosmal95
zębatka zdawcza zipp pro50
juz zębatka odkrecona , przy*ebałem młotem ( bo bez młota to nie robota ) i ku*wa patrz ! wykreciła sie . Dzieki za porady z niektórych skorzystałem ;)