żeby komp sam się włączał; ASUS P5B.

Data: 2012-02-25 22:19:15
Autor: Jan
żeby komp sam się włączał; ASUS P5B.
Witam i Pytam.
Ustawiłem w BIOS-ie opcję (w zakładce Power): coś w stylu: Everyday,
22:55, ale on się nie włącza.
Płyta to ASUS P5B oraz ASROCK P4VM900-SATA2
Bardzo dziękuję za wskazówki i pomoc. Pozdrawiam.

Data: 2012-02-26 09:57:14
Autor: DooMiniK
On 26/02/2012 06:19, Jan wrote:
[...]

Musisz ustrawić teraz coś w stylU: everyday zrób to co I want.

p.s. jakie pytanie, taka odpowiedź. jak chcesz pomocy:
- przepisz 'dokładnie' co ustawiłeś
- daj pełny link do .pdf z instrukcją obsługi do płyty głównej.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-02-26 05:15:05
Autor: Jan
żeby komp sam się włączał; ASUS P5B.
http://pl.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5B/#download

Power
APM Configuration
RTC Alarm Date Every Day
RTC Alarm Hour 17
RTC Alarm Minute 03
RTC Second 03

Data: 2012-02-26 14:24:31
Autor: DooMiniK
On 26/02/2012 13:15, Jan wrote:
[...]

(4.5.5) APM Configuration (4-25)
"Power on By RTC Alaram" oczywiście masz ustawione na 'enabled'?
http://imageshack.us/photo/my-images/192/plytaj.png/

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-02-27 21:36:23
Autor: Jan
On 26 Lut, 15:24, DooMiniK <bac...@post.pl> wrote:
On 26/02/2012 13:15, Jan wrote:

>http://pl.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5B/#download

> [...]

Oczywiście, nie było włączone (enabled). Włączyłem to wczoraj
wieczorkiem na Asrocku i działa. Tam też jakoś podobnie jest to
rozwiązane (nazywane). Wielkie, serdeczne dzięki Panie Dominiku!

Data: 2012-02-28 08:10:22
Autor: DooMiniK
On 26/02/2012 13:15, Jan wrote:

http://pl.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5B/#download
[...]

Oczywiście, nie było włączone (enabled). Włączyłem to wczoraj
wieczorkiem na Asrocku i działa. Tam też jakoś podobnie jest to
rozwiązane (nazywane). Wielkie, serdeczne dzięki Panie Dominiku!

Pozdrawiam ;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-02-26 14:27:54
Autor: Leszek K.
Dnia Sat, 25 Feb 2012 22:19:15 -0800 (PST), Jan napisał(a):

[...]

To działa tylko jak system zostanie normalnie zamknięty. Odłączenie
zasilania lub "twarde" zamknięcie deaktywuje ten alarm.

Data: 2012-02-26 05:52:59
Autor: Jan
On 26 Lut, 14:27, "Leszek K." <leszek60.wytn...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

To działa tylko jak system zostanie normalnie zamknięty. Odłączenie
zasilania lub "twarde" zamknięcie deaktywuje ten alarm.

właśnie nie działą u mnie. Na 2 płytach, a na 3 jakiejś noname działa
- od razu mi ruszyło.
Pewnie trzeba coś jeszcze w BIOS-ie włączyć, ale co...?

żeby komp sam się włączał; ASUS P5B.