...żeby znowu źle parkował swoją brykę i nie płacił?

Data: 2009-12-28 20:05:15
Autor: Grzegorz Z.
...żeby znowu źle parkował swoją brykę i nie płacił?
http://www.starnews.pl/poplityka/87/Giertych_zaplac_mandat/

Data: 2009-12-28 12:40:23
Autor: Antenka
Idzie głupi Grześ przez wieś w pusty wór za soba ciągnie i krzyczy mam trociny zamiast mózgu we łbie! :D
GrzegorzZ o sobie: "mam pusty łeb wypełniony trocinami!" Szmira,
szmira i jeszcze raz szmira! To jest to,  czym karmi się ten pusty
gor!

Antenka

Data: 2009-12-28 22:24:04
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ca21aa97-9d92-41f7-bd31-ea31f01607fan16g2000yqm.googlegroups.com...
GrzegorzZ o sobie: "mam pusty łeb wypełniony trocinami!" Szmira,
szmira i jeszcze raz szmira! To jest to,  czym karmi się ten pusty
gor!

Antenka
 A czym się karmi szmatława hitlerowska wywłoka? BRUNATNĄ MAZIĄ!!!!!!!!!!!!!!!

...żeby znowu źle parkował swoją brykę i nie płacił?