zegar śmierci

Data: 2011-09-28 00:57:31
Autor: Krystyna Piwowar
zegar śmierci
Witam,
Często w Internecie można znaleźć strony które tak zwane " zegarem
śmierci" które na  podstawie wprowadzonych danych obliczają nasza datę
śmierci.
Wielu z nas robi takie testy dla zabawy , po poznaniu naszej daty
śmierci wiele razy kończymy taki test z uśmiechem na twarzy.
Ja też wiele razy z ciekawości wypełniłam taki test.
Ciągle zadaje sobie pytanie czy to jest jakaś metoda stosowana przy
obliczaniu daty śmierci czy zwykły traf.
Polecam ciekawy artykuł na ten temat.
http://sites.google.com/site/news048/

Pozdrawiam,
Kryst

Data: 2011-09-28 10:48:08
Autor: zdumiony
zegar śmierci - naciąganie
W dniu 2011-09-28 09:57, Krystyna Piwowar pisze:
Ja też wiele razy z ciekawości wypełniłam taki test.

Wypadać ze spamem. Oszuści namawiają do wypełniania testu "wiele razy" a po jednym razie może się zdziwimy jakie rachunki przyjdą do nas. SMS wcale nie kosztuje tu 3 złotych.

Data: 2011-09-28 10:57:14
Autor: Zahir
zegar śmierci

http://13k.pl/-/sugestia.php  podszywaczu!

--
Zahir

Data: 2011-09-28 11:51:56
Autor: Ikselka
zegar śmierci
Dnia Wed, 28 Sep 2011 00:57:31 -0700 (PDT), Krystyna Piwowar napisał(a):

Ciągle zadaje sobie pytanie czy to jest jakaś metoda stosowana przy
obliczaniu daty śmierci

:-D
Identyczna jak u wróżki.
--