zegary vs. GPS ???

Data: 2010-03-23 12:00:10
Autor: Uncle Pete
zegary vs. GPS ???
A jak u Was w innych autach ?

Focus I: zegary zaniżają o 5-8 km/h, przy czym nieliniowo: największe odchylenia są przy prędkości 80-90 km/h.

W zeszłym roku trochę jeździłem jakąś dużą starą mazdą (nie pamiętam modelu), tam odchyłka była zazwyczaj niezauważalna.

Piotr

Data: 2010-03-23 12:20:16
Autor: szerszen
zegary vs. GPS ???

Użytkownik "Uncle Pete" <pkozarzewski@isppan.waw.pl> napisał w wiadomości news:4ba89f3a$1news.home.net.pl...

Focus I: zegary zaniżają o 5-8 km/h, przy czym nieliniowo: największe odchylenia są przy prędkości 80-90 km/h.

zanizaja?
czyli pokazuja mniej niz gps?
to z duzym prawdopodobienstwem ktos ci w tych zegarach grzebal

Data: 2010-03-23 13:38:24
Autor: Uncle Pete
zegary vs. GPS ???
zanizaja?
czyli pokazuja mniej niz gps?
to z duzym prawdopodobienstwem ktos ci w tych zegarach grzebal

Oczywiście że zawyżają. Coś mi się pokićkało :)

Piotr

Data: 2010-03-23 13:40:20
Autor: Uncle Pete
zegary vs. GPS ??? [errata]
Focus I: zegary zaniżają o 5-8 km/h, przy czym nieliniowo: największe odchylenia są przy prędkości 80-90 km/h.

Pomyliło mi się. Oczywiście że zawyżają :)

Piotr

zegary vs. GPS ???