żelazko

Data: 2015-05-21 14:50:18
Autor: P03
żelazko
Data: 2015-05-21 18:18:40
Autor: MarkWoydak
żelazko

Użytkownik "P03" <paskuda@bandits.invalid.org> napisał w wiadomości
news:mjkk86$mtv$1dont-email.me...
Mocne słowa człowieka który mówi bez ogródek.
http://wpolityce.pl/gwiazdy/245199-cejrowski-gdyby-kontrkandydatem-komorowskiego-bylo-zelazko-to-zaglosowalbym-na-zelazko

Gdyby kontrakadydatem Cejrowskiego był stary cap zagłosowałbym na capa. Ten cały Cejrowski to niezły oszołom udający bogobojnego świra śpiącego w hamaku z biblią pod łysiejącym łbem. Co to za typek powiedziała dużo jego była żona. On i Duda wykorzystują religię i JPII do grabienia kasy.

MW

Data: 2015-05-21 18:24:17
Autor: Przedstawiciel_narodu
żelazko
"MarkWoydak" <markwoydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mjl0hu$akh$7news.albasani.net...

[...]

    Atutem pana Dudy jest to, że go nie znam w porównaniu z Komorowskim. Moją przyjemnością w tych wyborach jest nakopanie władzy, w związku z tym nie idę zagłosować za panem Dudą, tylko przyjemnością jest wykopać Komoruskiego, uderzyć w tę władzę, która mnie osobiście i naród polski prześladuje, obraża

- stwierdził pisarz.

Data: 2015-05-21 18:49:00
Autor: P03
żelazko
[...]

Mnie i 38 milionom obywateli Cejrowski ani Duda nie zabrał
nawet grosza. Wprost przeciwnie niż Komorowski który wspólnie
i w porozumieniu z Tuskiem  i resztą szemranego towarzystwa
dokonał całego szeregu czynów przestępczych !

--
P02

żelazko