żelowy czy tradycyjny?

Data: 2012-02-03 07:18:03
Autor: Gabriel'wilk'
żelowy czy tradycyjny?
Witam
Skoro już powstał wątek o akumulatorach, to mam jedno pytanie - czy warto dołożyć i kupować akumulator żelowy czy raczej pozostać przy tradycyjnym?

   Oskar Wilde

Data: 2012-02-03 09:23:29
Autor: J.F
żelowy czy tradycyjny?
Użytkownik "Gabriel'wilk'"  napisał w
Skoro już powstał wątek o akumulatorach, to mam jedno pytanie - czy warto dołożyć i kupować akumulator żelowy czy raczej pozostać przy tradycyjnym?

A to zelowy do samochodow ?
Jakie masz napiecie ladowania ? Zelowe zasadniczo nie lubia ponad ~13.8V - przy wiekszym gaz sie wydziela, a z zelu nie bardzo ma jak uciec ... no chyba ze cos wymyslili.

W ogolnosci - chyba nie warto - zwykly tez dobrze dziala, wiec po co przeplacac. Chyba ze to jakas ekstremalna terenowka, co ma przechyly po 50 stopni, albo rajdowka ..

J.

Data: 2012-02-03 11:23:21
Autor: AZ
żelowy czy tradycyjny?
On 02/03/2012 07:18 AM, Gabriel'wilk' wrote:
Witam
Skoro już powstał wątek o akumulatorach, to mam jedno pytanie - czy
warto dołożyć i kupować akumulator żelowy czy raczej pozostać przy
tradycyjnym?

Jak zamierzasz latać do góry kołami to jak najbardziej przydatna sprawa a jak nie to tylko większy wydatek i problem przy obsłudze bo wymagają delikatności.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-03 13:35:51
Autor: Nex@pl
żelowy czy tradycyjny?
W dniu 2012-02-03 07:18, Gabriel'wilk' pisze:
Witam
Skoro już powstał wątek o akumulatorach, to mam jedno pytanie - czy
warto dołożyć i kupować akumulator żelowy czy raczej pozostać przy
tradycyjnym?
pozdrawiam

Bardziej ważna jest pojemność akumulatora i wydajność alternatora, niż to czy żelowy czy nie.

żelowy czy tradycyjny?