zemsta by³a s³odka

Data: 2015-11-21 10:32:56
Autor: PiteR
zemsta by³a s³odka
Wczoraj polaz³em do banku i rzuci³em kasê na stó³
and gave them a middle finger :)

Kiedy¶ wypowiedzieli mi kartê bo przebywa³em za granic± i
"nie ma regularnych wp³ywów"

Poeta pamiêta. Mo¿esz go zabiæ narodzi siê nowy. Spisane bêd± czyny i rozmowy.

--
Piter

w banku b±d¼ czujny jak pies podwójny!

Data: 2015-11-21 14:05:46
Autor: Liwiusz
zemsta była słodka
W dniu 2015-11-21 o 10:32, PiteR pisze:
Wczoraj polazłem do banku i rzuciłem kasę na stół
and gave them a middle finger :)

Coś ci się popieprzyło. Jak się obrażasz na bank, to kasę wypłacaj, a
nie wpłacaj.

--
Liwiusz

Data: 2015-11-21 14:21:18
Autor: Zbynek Ltd.
zemsta by³a s³odka
Liwiusz napisa³(a) :
W dniu 2015-11-21 o 10:32, PiteR pisze:
Wczoraj polaz³em do banku i rzuci³em kasê na stó³
and gave them a middle finger :)

Co¶ ci siê popieprzy³o. Jak siê obra¿asz na bank, to kasê wyp³acaj, a
nie wp³acaj.

Poeta czêsto bywa "pod wp³ywem" ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-11-21 15:48:38
Autor: PiteR
zemsta by³a s³odka
Liwiusz pisze tak:

[...]

³e lokata to ju¿ w ogóle pora¿ka.

Data: 2015-11-21 15:52:30
Autor: Liwiusz
zemsta była słodka
W dniu 2015-11-21 o 15:48, PiteR pisze:
Liwiusz pisze tak:

W dniu 2015-11-21 o 10:32, PiteR pisze:
Wczoraj polazłem do banku i rzuciłem kasę na stół and gave them a
middle finger :)

Coś ci się popieprzyło. Jak się obrażasz na bank, to kasę wypłacaj, a
nie wpłacaj.

łe lokata to już w ogóle porażka.

Tym bardziej głupio zrobiłeś, skoro obrażając się na bank dajesz mu
pieniÄ…dze bez procentu.

--
Liwiusz

Data: 2015-11-21 21:25:34
Autor: PiteR
zemsta by³a s³odka
Liwiusz pisze tak:

Co¶ ci siê popieprzy³o. Jak siê obra¿asz na bank, to kasê
wyp³acaj, a nie wp³acaj.

³e lokata to ju¿ w ogóle pora¿ka.

Tym bardziej g³upio zrobi³e¶, skoro obra¿aj±c siê na bank dajesz
mu pieni±dze bez procentu.

sp³acanie kredytów nigdy nie jest g³upie.

Data: 2015-11-21 22:31:42
Autor: Liwiusz
zemsta była słodka
W dniu 2015-11-21 o 21:25, PiteR pisze:
Liwiusz pisze tak:

[...]

spłacanie kredytów nigdy nie jest głupie.

Podobnie jak jasne formułowanie swoich myśli. Polecam.

--
Liwiusz

zemsta by³a s³odka