zenada

Data: 2009-11-06 15:20:30
Autor: Jerzy Olszewski
zenada
Wybór prezydium Komisji "hazardowej"

Ci ludzie już nawet nie próbują udawać bezstronności. Bo niby przed kim, jak opinia publiczna nie istnieje !

Data: 2009-11-06 15:26:10
Autor: karol
zenada
Jerzy Olszewski pisze:
Wybór prezydium Komisji "hazardowej"

Ci ludzie już nawet nie próbują udawać bezstronności. Bo niby przed kim, jak opinia publiczna nie istnieje !

Wow, 1 post właściwie bez cytowania

Data: 2009-11-06 15:27:52
Autor: Jerzy Olszewski
zenada
karol pisze:
Jerzy Olszewski pisze:
Wybór prezydium Komisji "hazardowej"

Ci ludzie już nawet nie próbują udawać bezstronności. Bo niby przed kim, jak opinia publiczna nie istnieje !

Wow, 1 post właściwie bez cytowania

Policz swoje. Możesz nawet te z cytowaniem.

Data: 2009-11-06 15:46:32
Autor: karol
zenada
Jerzy Olszewski pisze:
karol pisze:
Jerzy Olszewski pisze:
[...]

Czy mi sie wydaje czy Ty masz problem z kobietami?

Data: 2009-11-06 15:52:22
Autor: Jerzy Olszewski
zenada
karol pisze:
Jerzy Olszewski pisze:
karol pisze:
Jerzy Olszewski pisze:
[...]

Największy z Twoją małżonką :)

Data: 2009-11-06 16:50:07
Autor: ML
zenada
i znów cię ktos zrobił w trabę bo Karol nie ma żony (tak jak prezes)

ML
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hd1dr2$he4$1nemesis.news.neostrada.pl...
karol pisze:

Data: 2009-11-06 17:24:47
Autor: Jerzy Olszewski
zenada
ML pisze:
i znów cię ktos zrobił w trabę bo Karol nie ma żony (tak jak prezes)

Skąd wiesz. Jesteś jego partnerem ?

Data: 2009-11-06 19:02:11
Autor: ML
zenada
prezesa?

ML

Data: 2009-11-06 15:38:53
Autor: ML
zenada
A Ziobro próbował udawać?

ML

Data: 2009-11-07 00:00:51
Autor: skippy
zenada

Użytkownik "ML" <new_ml@interia.pl> napisał w wiadomości news:hd1b46$osq$1news.interia.pl...
A Ziobro próbował udawać?

-- Pozdrawiam
[...]

Ziobro nie jest był w komisji ds Blidy, ale Kempa, jego zastępca - już tak.
Jakoś w tym przypadku Pis nie płakał nad sędziowaniem we własnej sprawie.
Stąd już prowadzi prosty wniosek i jest on prawie taki sam, jak w tym przypadku - bowiem mozna czytac o "analizie akt spraw węglowych z ukierunkowaniem na nazwisko Blida" i skąd ta analiza była zlecona, a nic nie wiadomo o analogii dot. Sekuły i wałków z hazardem.
Pomijając to wszystko opinia publiczna nie ma nic do gadania w tych sprawach, natomiast w jednej Pis a w drugiej PO okazały sie skuteczne, co obiektywnie jest cecha własciwa dla partii politycznej.

Data: 2009-11-07 00:05:34
Autor: skippy
zenada
[...]

Rozumiem, że to info tez zostało wrzucone debilom żeby wyciagnęli wnioski, postarali sie myśleć a nie brać gotowa z tacy w mediach bądź newsach.
Powyższą cytowaną odpowiedzią zdałem egzamin, czy też jest tu jakiś błąd logiczny (oprócz tego że jestem komuchem z WSI który wiadomo dlaczego prześladuje Jurka)?

Data: 2009-11-06 16:46:16
Autor: totus
zenada
Jerzy Olszewski wrote:

Wybór prezydium Komisji "hazardowej"

Ci ludzie już nawet nie próbują udawać bezstronności. Bo niby przed kim,
jak opinia publiczna nie istnieje !

A jak powinno być żeby nie było żenady? Kto w tej komisji jest bezstronny? Podaj nazwisko jakiegoś polityka, który jest bezstronny. Polityk, z definicji, reprezentuje wyborców o konkretnych poglądach politycznych to jak on ma być bezstronny? Ja bezstronności oczekuję od sędziego i też czasem się zawodzę. Teraz możemy dyskutować co jest żenadą. Twoje oburzenie czy stronniczość polityków. Może Ty w swoich głosach tutaj jesteś bezstronny i Twoja bezstronność to będzie standard? Może moja? Jedni chcą drugim dokopać ci drudzy się bronią, a wygra, jak zwykle, silniejszy. Zwycięscy są bezstronni i sprawiedliwi i na koniec oni sądzą. Pianę bijesz. Pewnie lubisz bezy.

Data: 2009-11-07 11:50:57
Autor: Jerzy Olszewski
zenada
totus pisze:
Jerzy Olszewski wrote:

[...]

Jak poseł PSL Stefaniuk, motywowany resztkami przyzwoitości, celowo rezygnuje z bycia wiceprzewodniczącym i argumentuje to tym, że stanowisko to powinno przypaść największemu klubowi opozycji, po czym ostentacyjnie odrzuca się kandydaturę posła PIS, to jest żenada.

Jak w Komisji 7 osobowej jest tylko 2 prawników i oboje z klubu PIS, a jednocześnie w trzyosobowym prezydium komisji nie ma nikogo z PIS - to jet żenada.

Jak powstaje komisja do zbadania podejrzanych konszachtów polityków PO z lobbistmi i w 7 osobowym jej składzie są aż 3 osoby z PO, jedna z PSL - to jest żenada

Jak przewodniczącym tej komisji zostaje wybrana osoba z PO i w dodatku taka , która wcześnie deklarowała swoją stronniczość - to jest żenada

Jak zakres takiej komisji rozszerza się na okres 7 lat - to jest żenada

jak czas jej trwania ogranicz sie do 4 miesięcy z powodów kalendarza wyborczego - to jest żenada.

Czy Wy nie rozumiecie podstawowych zasad demokracji ?

Data: 2009-11-07 12:15:46
Autor: totus
zenada
Jerzy Olszewski wrote:

totus pisze:
Jerzy Olszewski wrote:

[...]

Prawo w Polsce i zasada większości obowiązująca w demokracji, to jest żenada.

[...]

O stronniczości już swoje powiedziałem. Teraz Ty powiedz swoje. Podaj nazwisko posła, który nie jest stronniczy.

[...]

Ja podstawy zasad demokracji rozumiem tak. Demokracja to jest zasada wybierania władz, większością głosów. Tu liczenie większości może być różne. Zasady demokracji nic nie mówią o jakości, tą drogą wyłonionych władz, ani o kisielu w głowie jaki mają wyborcy. Ty masz jakieś inne zasady demokracji? Może tu tkwi Twój kłopot? Dodam jeszcze, że większość demokratycznie może głosować fakty. Czyli ile jest 2x2 albo kto zabił w aferze Rywina. Większość w wolnym głosowaniu może zakazać wydawania gazet i wydawania paszportów. Większość demokratycznie może największego ubeka Bolka zrobić prezydentem, a Tymińskiego zrobić v-ce. Jak widać demokracja nie ma nic wspólnego z honorem, przyzwoitością, zdrowym rozsądkiem, choć ma dużo wspólnego z Kościołem katolickim, a głównie z książętami tego Kościoła. Ale to są już leciwi ludzie i nie wszystkie przykazania pamiętają. Stworzeni teoretycy. Najlepiej znają się na sprawach, których nigdy nie robili, a przynajmniej deklarują, że nigdy nie robili. Podaj jakie Ty znasz zasady demokracji.

Data: 2009-11-07 12:18:38
Autor: skippy
zenada
Bonton w obsadzaniu wszelkich komisji skończył się wraz z upadkiem LSD.

Data: 2009-11-07 12:39:05
Autor: totus
zenada
skippy wrote:

Bonton w obsadzaniu wszelkich komisji skończył się wraz z upadkiem LSD.

O jakim bonton mówisz. O przewodniczącym z koalicji? Tak się umówili i tak przegłosowali. PO ma tylko 3 głosy na 7. O co chodzi? Jak PiS ma taka zdolność koalicyjna to mogło przeprowadzić, że posłowie PO będę siedzieć w rzędzie za drzwiami. O co te pretensje? Że PO z własnej woli nie rzuciło się z okna? Ty byś tak zrobił? To tacy sami ludzie jak Ty czy ja.

Data: 2009-11-07 13:49:37
Autor: skippy
zenada

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hd3m8r$s0d$1inews.gazeta.pl...
skippy wrote:

[...]

Własnie mówie, bonton nie ma.
Jest natomiast pytanie, co się stało niezgodnego z prawem, skoro taki krzyk sie podniósł.

Data: 2009-11-07 14:01:55
Autor: Jerzy Olszewski
zenada
skippy pisze:

Własnie mówie, bonton nie ma.
Jest natomiast pytanie, co się stało niezgodnego z prawem, skoro taki krzyk sie podniósł.

Zgodnie z prawem drogi przyjacielu, to powinien do dzisiaj trwać PRL.
Po części zresztą trwa :)

Tam większość była absolutna i niepodważalna we wszystkich komisjach.

Data: 2009-11-07 14:12:10
Autor: skippy
zenada

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hd3r8e$il6$1atlantis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:

[...]

jak zwykle nie odpowiedziałeś na pytanie

Data: 2009-11-07 16:58:56
Autor: skippy
zenada

skippy pisze:

[...]

sprowadzając sprawę do komuchów z WSI.

Data: 2009-11-07 14:12:56
Autor: totus
zenada
Jerzy Olszewski wrote:

skippy pisze:

[...]

Stare wątki są już nudne teraz wprowadzimy nowy. PRL i Czka-Zulu z Rodezji.

Data: 2009-11-06 17:00:23
Autor: Duch
zenada
"Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> wrote in message news:hd1bfr$p0l$2atlantis.news.neostrada.pl...

Komisją hazardową w PO bedzie kierowała PO.
Komisja zbada okres 2003-2007  :)) :))

Duch

Data: 2009-11-06 21:02:13
Autor: Dieter
zenada
Hazard hazardem ale Kopaczowa pokazala wczoraj klase sprzeciwiajac sie w sprawie szczepionek bandzie eurooszolomow i firmom farmaceutycznym. Jestem pelen podziwu dla tej Pani za ten ruch. Jako jedyna nie bala powiedziec sie prawdy. Kwestia czasu kiedy zrobia z niej wariatke albo pedofilke.

D.

Data: 2009-11-06 21:36:41
Autor: skippy
zenada

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hd1vc6$b9a$1news.onet.pl...
[...]

V Dieter, myślałem ze sie nie odezwiesz w tym temacie, ale naprawdę szacun.

Data: 2009-11-06 13:04:34
Autor: macieks
zenada
On 6 Lis, 21:36, "skippy" <a...@nie.ma> wrote:

> D.

V Dieter, myślałem ze sie nie odezwiesz w tym temacie, ale naprawdę szacun.

Właśnie to samo miałem napisać :)

Data: 2009-11-06 22:44:34
Autor: deq
zenada

Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:8d166cf5-be2a-4148-bde1-ff782b717dc9s15g2000yqs.googlegroups.com...

> V Dieter, myślałem ze sie nie odezwiesz w tym temacie, ale naprawdę > szacun.

Właśnie to samo miałem napisać :)

spakojna...

Cud by był dopiero gdyby etatowy troll coś takiego napisał, ale czekam raczej aż zaspamuje o tym, że rząd chce wykończyć obywateli a szczególnie ludzi starszych i dlatego nie kupuje szczepionek czy coś podobnego w stylu swoich idoli czyli "ludzi myślących". Kto słuchał RM ten wie o co chodzi.

Szkoda, że nie wiadomo jak z tym tematem faktycznie jest... gdyby był cień pewności, że to te szczepionki to nie placebo czyli hiperafera finansowa z ludźmi w rodzaju piechy, a faktycznie coś co może zaszkodzić to ja tam się zgadzam na zakup tych szczepionek z moich podatków dla wszystkich posłów, całej administracji prezydenta a nawet co tam! dla wszystkich urzędników :) chcą, niech biorą!!!

Data: 2009-11-06 14:00:35
Autor: reptile
zenada
Bedzie może potrzebna "komisja szczepionkowa" do "afery grypowej"

Za Kaczyńskiego ptasia a za Tuska ... świńska

.... wiecie co ...  z nimi zrobić ? ;]

Data: 2009-11-06 23:05:59
Autor: skippy
zenada

Użytkownik "deq"

Szkoda, że nie wiadomo jak z tym tematem faktycznie jest...

Wiadomo, prawda jest prosta.
Ś.p. prof. Religa powiedział "ptasia grypa jest sprawą ptaków".
I nie potrzeba mówić nic więcej o tej uniwersalnej prawdzie.

Data: 2009-11-07 02:14:36
Autor: deq
zenada
Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hd26k9$tdl$1news.onet.pl...

Użytkownik "deq"

[...]

Religa Religą, ale bardziej polecam bardzo mądre słowa, jak zwykle zresztą Pana posła Janusza Palikota:
"Rząd Niemiec kupił 50 mln szczepionek przeciw wirusowi grypy! Niestety obywatele nie chcą się szczepić! Nie wierzą! W Czechach jakaś amerykańska firma dostarczała szczepionki z żywym wirusem! Na Ukrainie ilość zgonów z powodu grypy jest mniejsza niż rok temu, ale ogłoszono epidemię. Trwa kampania i prezydent próbuje wystraszyć ludzi i przy tym oczernia Janukowycza, jako tego który sieje panikę.
U nas Piecha i Balicki są gotowi pojechać do Lwowa i zarazić się, a następnie jeździć po kraju i zarażać innych, byle tylko wywołać kryzys! Obywatele, nie dajcie się ogłupiać! Szczepionka to gigantyczny przekręt! Grypy nie ma! Jest tylko kasa koncernów farmaceutycznych!I poruta opozycji! Dopóki nikt z PISu nie zachoruje to tylko blef! Na zdrowie. "
http://palikot.blog.onet.pl/Nabici-w-szczepionke,2,ID393906803,n

Oby więcej takich ludzi, bo ta od zdrowia.. (nie chce mi się wracać do Dietera bo nazwiska jej nie mogę zapamiętać) to ostatecznie ze strachu jakieś szczepionki kupi a gdyby było więcej takich ludzi jak Pan poseł Janusz Palikot to może:))

niestety jak widać sporo ludzi jest otumanionych propagandą strachu i straszenia parszywych kaczek i tego oligarchy Tadka z Torunia.

Data: 2009-11-07 03:05:17
Autor: vanbasten
zenada
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

Wiadomo, prawda jest prosta.
Ś.p. prof. Religa powiedział "ptasia grypa jest sprawą ptaków".
I nie potrzeba mówić nic więcej o tej uniwersalnej prawdzie.

a sprawa mojego zdrowia jest moja sprawa... wiec sprawa wyboru rowniez powinna
byc zalezna ode mnie... zasranym obowiazkiem ministerstwa zdrowia... w tym
przypadku... jest dostarczyc prewencyjny produkt na rynek i pozostawic decyzje
odnosnie jego stosowania bezposrednio zainteresowanym... w przypadku
watpliwosci jakie pani minister posiada wystarczy sie nimi z poddanymi
podzielic... tylko tyle i az tyle... ja pragne sam decydowac o swoim wyborze i
nie zycze sobie aby ktokolwiek odgornie wyreczal mnie z tego... nawet jakby w
przyszlosci okazalo sie iz to on ma racje... a czy ma to sie przekonamy... to
akurat jest bez znaczenia...

pzdr

pzdr

Data: 2009-11-07 07:44:46
Autor: skippy
zenada

Użytkownik "vanbasten" <vbasten@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hd2o5d$68k$1inews.gazeta.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

[...]

Przecież tu nie chodzi o zakaz sprzedaży tej szczepionki na rynku i zakaz szczepienia nią.

Data: 2009-11-07 12:49:57
Autor: vanbasten
zenada
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

Przecież tu nie chodzi o zakaz sprzedaży tej szczepionki na rynku i zakaz szczepienia nią.

tu chodzi o pozbawienie mnie dostepnosci do produktu... aby moc decydowac
trzeba miec nad czym... tu decyzje za mnie podjal urzednik... co w efekcie
daje identyczny rezultat jak "zakaze szczepienia"... co mnie obchodzi cala ta
otoczka??? ja oceniam po wynikach...

pzdr

Data: 2009-11-07 13:55:41
Autor: totus
zenada
vanbasten wrote:

skippy <a@nie.ma> napisał(a):

[...]

Co Ty mówisz? Produkt jest dopuszczony do obrotu na wspólnym rynku, którego jesteś członkiem. Kup gdziekolwiek. W Szwecji, w Hiszpanii, w Niemczech, w Polsce gdzie chcesz. Byle za swoje.

Data: 2009-11-09 15:59:28
Autor: vanbasten
zenada
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):

Co Ty mówisz? Produkt jest dopuszczony do obrotu na wspólnym rynku, którego jesteś członkiem. Kup gdziekolwiek. W Szwecji, w Hiszpanii, w Niemczech, w Polsce gdzie chcesz. Byle za swoje.

o nic innego mi sie nie rozchodzi... chce miec mozliwosc kupna dowolnego
produktu i rowniez za swoje pieniadze... jezeli faktycznie jest jak piszesz i
ta oraz inne szczepionki sa dostepne w aptece/przychodni to dla mnie nie ma
sprawy... niestety sprawdzic tego z pewnych wzgledow nie jestem w stanie...
zachodzi jedynie pytanie o co ten caly raban jezeli kowalski moze to dostac w
aptece/przychodni za rogiem...

pzdr

Data: 2009-11-09 17:09:41
Autor: totus
zenada
vanbasten wrote:

[...]

O pieniądze. Zamiast kupić za swoje to lepiej mieć kupione za czyjeś.

Data: 2009-11-09 17:46:28
Autor: skippy
zenada
Szwecja kupiła 2x więcej niż ma obywateli a Niemcy 7x więcej, niż jest chętnych na zaszczepienie.

Data: 2009-11-10 01:02:21
Autor: deq
zenada
Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hd9h18$okb$1news.onet.pl...
Szwecja kupiła 2x więcej niż ma obywateli a Niemcy 7x więcej, niż jest chętnych na zaszczepienie.

u nas gdyby minister kupiła 2x więcej szczepionek, to by była komisja i awantura rydzykooszołomów a tak jest awantura, że nie kupili..
...jak kupią tą będzie awantura, że za późno,
...jak była jakieś 2 miesiące temu wrzutka, że rząd zamówi 4 miliony szczepionek to automatycznie jakiś PISowiec do kamery mówił, że nie sprawdzone, trzeba poczekać...

to wszystko paranoja a do tego PO-PiSy

Data: 2009-11-07 14:15:07
Autor: skippy
zenada

Użytkownik "vanbasten" <vbasten@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hd3qdl$cq2$1inews.gazeta.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

[...]

Nie, tu chodzi o to że firma mająca monopol nie chce ryzykować wpuszczenia produktu na normalny rynek, tylko wykorzystując różne okoliczności chciałaby opylic cały towar hurtem rządowi.
Ja tez bym chciał cały towar na pniu opylac rzadowi, niech się on z tym moim towarem buja sam.

Data: 2009-11-09 16:56:02
Autor: vanbasten
zenada
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

[...]

kazdy hurtownik... szczegolnie duzy hurtownik... posiada moc negocjacji z
dostawca wprost proporcjonalna do wielkosci obrotow handlowych pomiedzy
stronami... w przypadku hurtownika wielkosci ministerstwa zdrowia ta zaleznosc
przechodzi w eksponencjalna... dopuszczenia do obrotu... refundacja lekow etc... powiem ci jak ja bym widzial dzialalnosc ministerstwa zdrowia w przypadku
braku dostepnosci jakiegokolwiek produktu na rynku... braku spowodowanego
niechecia producenta do dealu z kimkolwiek innym niz rzadami... staral bym sie
wynegocjowac kontrakt dajacy mi mozliwosc zakupu specyfiku w ilosci
przewidywanego zapotrzebowania na nia... i monitorowalbym zbyt towaru...
decyzje o zakupie kolejnych partii towaru uzaleznilbym od wyniku
monitoringu... nie rozumiem tematu "bujania sie samemu z towarem"...

wiec dalej zaluzmy ze producent staje okoniem i narzuca rzadowi "wszystko albo
nic"... za kulisami wzialbym pod reke takiego ceo i mu wyraznie
zakomunikowal... albo zmieni swoje nastawienie albo przykladowo...
porozmawiamy po nastepnej weryfikacji listy refundacyjnej... to tylko
przyklad... metoda kija i marchewki wbrew pozorom ma szerokie zastosowanie w
biznesie...

co do odpowiedzialnosci za skutki uboczne przerzucane na rzad etc... za kazdy
produkt odpowiada jego producent... i tu nie ma dyskusji... jednakze...
powiedzmy ze w przypadku tej akurat szczepionki producent chce umyc rece
wykorzystujac sytuacje... dalej bym te wstepna partie zakupil jednoczesnie
informujac spoleczenstwo iz producent... tu by byl wymieniony z nazwy... i
wymienialbym z nazwy przy kazdej sposobnosci... zastrzegl sobie co sobie
zastrzegl... wobec powyzszego rzad nie rekomenduje przyjmowania owej
szczepionki pozostawiajac decyzje odnosnie jej przyjecia zainteresowanym... ze
wszelkiego tego konsekwencjami... i tu bym dolozyl cegielke... a moze i kamien
milowy... do edukacji spoleczenstwa... jak rowniez postrzegania wszelakich
produktow owej firmy farmaceutycznej...

co do odplatnosci... nie widze zadnego powodu aby szczepionka na jakakolwiek
grype byla za friko... tak jak nie widze zadnego powodu aby generalnie rzecz
ujmujac opieka zdrowotna byla darmowa... temat jest ogolnie ciezki ale w tym
przypadku "dobrowolne szzepienie" nie powinno oznaczac niczego innego jak
"odplatne szczepienie"...

jest jeszcze kolejna sprawa... nikt i nic nie jest w stanie przewidziec co sie
stanie jutro... dieter podziwia tuska ze ma jaja... ja tez go za to
podziwiam... trzeba miec niezle dzwony aby w ten sposob ryzykowac kariere
polityka... co powiesz na konferencje prasowe typu "ten pan pozbawil te osoby
zycia"... to lepszy temat na spoty niz liberalowie z pusta lodowka...
poczekajmy do pierwszej notki prasowej o smierci kowalskiego... niekoniecznie
z powodu grypy bo to bedzie mialo trzeciorzedne znaczenie...

reasumujac dalej potrzymuje teze iz w tym szczegolnym przypadku ministerstwo
powinno dazyc do zapewnienia dostepnosci produktu na rynku... bo w moim
przekonaniu do tego jest powolane... jak to juz jego sprawa... roztrzasanie
prasowej nagonki... celowosci siania paniki... itp duperele to temat zupelnie
innej dyskusji w ktorej nie chce uczestniczyc... poniekad iz zdanie mam
zblizone do ciebie czy totusa... wiec to nie bylaby dyskuzja tylko wzajemne
poklepywanie sie po plecach...

pzdr

Data: 2009-11-09 18:12:38
Autor: skippy
zenada
van, wszystko pięknie i popieram co piszesz, ale zauważ że została rozniecona medialna panika prowadząca do tego żeby szczepić wręcz przymusowo - są takie postulaty.
To element militaryzacji życia społecznego, i tego dotyczy ilustracja fotografią, odpowiem już tu a nie tam.
Natomiast co do obserwacji jak schodzi - napisałem gdzie indziej.
W Szwecji jest 8M ludzi a zakupiono 16M szczepionki czy jakos tak, w każdym razie 2x więcej.
Jak myslisz, jak to ma zejść bez zasiania paniki lub bez przymusu? No way.
W RFN zakupiono ileś tam, a jest chętnych kilkanaście procent.
Już przeciez wiadomo jak schodzi.

Data: 2009-11-09 19:01:12
Autor: vanbsten
zenada
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
van, wszystko pięknie i popieram co piszesz, ale zauważ że została rozniecona medialna panika prowadząca do tego żeby szczepić wręcz przymusowo - są takie postulaty.

powiem szczerze ze nie slyszalem o przymusowosci... ale jezeli faktycznie do
tego mialoby dojsc... to pierwszy wyjde na barykady :)

To element militaryzacji życia społecznego, i tego dotyczy ilustracja fotografią, odpowiem już tu a nie tam.

skippy odpowiem ci tak odnosnie twojej interpretacji fotki... bez urazy
dorzucasz swoje grosiki do populistycznego tworzenia mitow... nie wiem jak
jest obecnie w kalifornii... ale do cholery fakt iz ktos kogos kluje w aucie o
niczym nie swiadczy poza faktem iz ta osoba jest na tyle leniwa ze sie jej
tylka nie chce z suva wyciagnac...

psychoza w eu nie wziela sie oczywiscie znikad... przyszla zza oceanu...
spoleczenstwo tam rowniez jest kolowane ale o tym pozniej... wrocmy do
grypy... sezonowej... w usa corocznie... od lat... rekomenduje sie
spoleczenstwu szczepionke przeciwko sezonowej grypie... zakupuja je szkoly ze
srodkow wlasnych... tzn w ramach budzetu... zakupuja je rowniez firmy... i
oczywiscie mozesz sobie ja zakupic we wlasnym zakresie... kazde ubezpieczenie
zdrowotne pokrywa koszty w wysokosci zaleznej od polisy... dla tych co jej nie
posiadaja organizowane sa masowki na ktorych lokalni reporterzy trzasna
fotke... do ktorej ktos tam w necie zapusci linka... tyle... jednakze decyzja
odnosnie przyjecia szczepionki jest indywidualna sprawa zaiteresowanych... jak
ci ktokolwiek bedzie wmawial ze jest przymus czy chociazby sugestia to mozesz
go smialo dolaczyc do listy bajkopisarzy lub idiotow w zaleznosci od twojego
uznania...

porownaj ile procentowo osob statystycznie szczepi sie na grype sezonowa w usa
i w polsce... tylko dla uwypuklenia skali... to bylo o grypie sezonowej jako wstep... rozwiniecie bedzie nt swinskiej...
pierwsze szczepionki na wschodnim wybrzezu pojawily sie z poczatkiem
pazdziernika... z wiadomych wzgledow... tluszcza rzucila sie na towar ktorego
w okamgnieniu zabraklo... przez dwa tygodnie cokolwiek wlaczyles byles
zalewany lamentem narodu odnosnie syfu panujacego w amerykanskiej sluzbie
zdrowia... zapotrzebowanie bylo... i wciaz jest... tak ogromne ze przed
aptekami mozna bylo zobaczyc obrazki dawno zapomniane z czasow swiatlosci prlu
jak to dwie lodowki na sklep rzucili... wedle zasady przekazu w mediach tego
co sie sprzedaje balon rosl... podsycany update'm licznika zejsc z ziemskiego
padolu lez spowodowanego pogrypowymi komplikacjami ukladu oddechowego...

Natomiast co do obserwacji jak schodzi - napisałem gdzie indziej.

wiec schodzi... terminy szczepien w szkolach sa przesuwane bo nie ma czym
szczepic... ci ze szwecji smialo powinni deal zrobic...

Jak myslisz, jak to ma zejść bez zasiania paniki lub bez przymusu? No way.

wiesz co mi nie pasuje do twojego obrazu??? obecnie w mediach toczy sie
dyskusja nt potencjalnych skutkow ubocznych... wywleana jest cala tablica
mendelejewa wlacznie z rtecia... nie dyskutuje ze podsycono panike... ale
narod skolowano kompletnie... to widac az w oczy kluje... ale sieje sie zawsze
na podatnym gruncie... natomiast jakikolwiek przymus mozesz miedzy bajki
wlozyc...
W RFN zakupiono ileś tam, a jest chętnych kilkanaście procent.
Już przeciez wiadomo jak schodzi.

zakonczenie bedzie wyjatkowo z elementem prywaty... w relatywnie bliskim
gronie znajomych dwie dorosle osoby zapadly na zapalenie pluc... tak ni z
gruchy ni z pietruchy... lekki kaszel jakies tam pierdoly... nagle klujacy bol
w plucach i zdziwienie... wiesz to jest zastanawiajace... strzal bywa nagly...
czy to znaczy ze nalezalo sie zaszczepic... na to nie znam odpowiedzi...
naocznie zaobserwowany odsiew w szkole w granicach 25%... moje dzieciaki na
domowym respiratorze jechaly przez tydzien solidarnie... do tego w
pazdzierniku kiedy sloneczko potrafi jeszcze ladnie przygrzac... nie moge tego
zaliczyc do normy... moge tylko powiedziec iz tegoroczny wirus grypy potrafi
byc paskudny...

pzdr

Data: 2009-11-09 20:34:15
Autor: skippy
zenada

Użytkownik "vanbsten"

ok van juz nie mam siły drążyć tematu:)
paradoksy mysle wskazałem - co było z ptasią, matami, maseczkami itp itd.
Co do USA to ok, oddzielny temat w ogóle.
Ameryka jest fajna na fotkach z Manhattanu.
W środku nie na nasz europejski a juz szczególnie słowiański rozum.
Ja ją odbieram źle.

Ze skalą szczepień masz racje, tam na normalna grype sie szczepią masowo, to inna bajka niz u nas.

Co do przymusu to jakaś mądra posłanka cos tam brąchała w sejmie, ale masz racje, to praktycznie niemozliwe żeby przeszedł. Oczywiście tu mamy element polityczny, bo jak jest gdzieś poseł PIS i poseł PO, to niezależnie co powie jeden - drugi bedzie zaprzeczał. To tylko o to chodzi i o nic innego:)

To co piszesz o dzieciakach i zachorowaniach.
OK, ale tu mamy podstawowy element który nie jest podawany jakoś otwartym kodem.
Czyli ile w ogóle jest zachorowań na grypę, ile ze skutkiem śmiertelnym i to dopiero w zestawieniu ze świńską.
Bez tej jasno podanej informacji do niczego konstruktywnego nie dojdziemy bo nie mamy danych.
Może nie umiem do nich dotrzec, nie wiem, ale wobec takiej ogólnej paniki to chyba powinny byc podawane jakoś mocno publicznie.

Pozdrawiam

Data: 2009-11-09 21:58:51
Autor: vanbasten
zenada
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
ok van juz nie mam siły drążyć tematu:)

masz racje... czasami sie czlowiek zagotuje... zastanawiam czy to ja wpadam w
schizofrenie czy wszyscy wokol mnie...

[...]

poruszyles wazna kwestie... akceptacji roznic kulturowych... dalej nie pisze
bo nie chce wywolywal wilka z lasu...

(...) Oczywiście tu mamy element polityczny, bo jak jest gdzieś poseł PIS i poseł PO, to niezależnie co powie jeden - drugi bedzie zaprzeczał. To tylko o to chodzi i o nic innego:)

w zasadzie tu by lezalo sedno sprawy... ja powiem wiecej... kazdy najbardziej
banalny temat... wlacznie z wreczeniem zlotych medali siatkarzom... w chwili
ukazania sie w mediach staje sie elementem beznadziejnej szarpaniny
politycznej... pzdr

Data: 2009-11-09 18:28:48
Autor: totus
zenada
vanbasten wrote:

[...]

Nie problemem są pieniądze na zakup szczepionki czy jej magazynowanie. Chodzi o skutki uboczne szczepionki. Do kogo pójdzie rodzina zeszłego zaszczepionego? No do państwa. A czy państwo jest winne? Oferta jaka jest na rynku w takim jest stadium, że żaden producent nie chce wziąć odpowiedzialności za to co się stanie z jego klientem. Dlatego chcą handlować tylko z rządami. Szczepionka nie nadaje się by w normalnym trybie wprowadzić ją na rynek. Boją się odszkodowań. Robią co mogą by wzmóc presję. Mnie zasadniczo jest to obojętne. Ja się nie szczepię. A na koniec. Gdyby to ode mnie zależało tobym zlikwidował ministerstwo zdrowia i tak bym widział jego działalność.

Data: 2009-11-07 11:26:28
Autor: totus
zenada
vanbasten wrote:

skippy <a@nie.ma> napisał(a):

[...]

Jak to jest Twoje prawo to je miej. Chcesz się zaszczepić to się zaszczep i mnie głowy nie zawracaj. Teraz zmuszasz mnie bym kupił szczepionkę dla Ciebie, trzymał ją w magazynie i czekał aż Ci przyjdzie do głowy się zaszczepić. Co mnie obchodzą Twoje rozterki. Sam sobie kup szczepionkę, trzymaj w domu i albo się zaszczep albo wywal potem. Rób to wszystko na własny koszt i ryzyko.

Data: 2009-11-07 12:44:56
Autor: vanbasten
zenada
> [...]
> Jak to jest Twoje prawo to je miej. Chcesz się zaszczepić to się zaszczep i mnie głowy nie zawracaj. Teraz zmuszasz mnie bym kupił szczepionkę dla Ciebie, trzymał ją w magazynie i czekał aż Ci przyjdzie do głowy się zaszczepić. Co mnie obchodzą Twoje rozterki. Sam sobie kup szczepionkę, trzymaj w domu i albo się zaszczep albo wywal potem. Rób to wszystko na własny koszt i ryzyko.

wszystko pieknie... tylko ze ja jej nie kupie bo zwyczajnie nie ma na rynku...
zrozum ze jest prawo podazy popytu i dzungli... jak na jakis towar jest
ogolnoswiatowy popyt znacznie przywyzszajacy podaz to ten zapewniajacy strone
podazowa ani ze mna ani z toba z sprawach handlowych gadac nie bedzie... nie
sadze abym musial tobie klarowac takie oczywistosci... poniewaz dostarczyciel
szczepionek nie chce gadac z nikim innym jak z rzadem dlatego twierdze iz jest
to obowiazek rzadu... i nie rozsmieszaj mnie ze ty wywalasz na to kase bo
podziekowania ode mnie nie uslyszysz... dorzucajac do twojej swoja szczypte
populizmu pragne zauwazyc ze jest to takze moja kasa...

pzdr

Data: 2009-11-07 14:01:36
Autor: totus
zenada
vanbasten wrote:

> [...]

uslyszysz... dorzucajac do twojej swoja szczypte populizmu pragne zauwazyc

A dlaczego chcą tylko gadać z rządami? Próbowałeś kupić w aptece wysyłkowej w Londynie czy Berlinie? Pytałeś czy apteka na rogu ściągnie Ci ten lek?  Możesz nazywać to jak chcesz ale pomiń moją szczyptę i swoją rozciągnij na 100%. Tym bardziej, że mojej szczypty nie ma bo poszła na stoczniowców teraz musiałbym zaciągnąć kredyt na swoją szczyptę.

Data: 2009-11-08 08:55:21
Autor: skippy
zenada

Użytkownik "vanbasten" <vbasten@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hd3q48$bov$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeszcze tylko zadam pytanie, dlaczego nie są tak głośno podawane statystyki dot. innych odmian grypy: ilości zachorowań, śmiertelności vs a1h1-cośtam?

Ilu ludzi, oprócz 3 wietnamczyków mieszkających razem z ptakami w jakims kurniku, zmarło na ptasią grypę wokół której była rozpętana podobna panika?
Na granicy między PL a RFN leżały maty do dezynfekcji kół.
Rządy są tak mądre zę nie wpadły na fakt, iż ptaki nie maja kół a poza tym głównie fruwają nad granicami.

Ilu ludzi na Ukrainie umarło z powodu powikłań w prostej postaci braku respiratora?
Co nam da szczepienie przeciwko brakom respiratorów?

Opinie są podzielone; część by chciała żeby ze wszystkich rodzajów lekarstw rząd zakupił akurat tę szczepionkę na niszową chorobę i rozdawał ja za darmo - i nie podają argumentów chocby w postaci statystyk, jedynym argumentem jest medialna irracjonalna presja.

No a ja bym te pieniądze, jeśli rząd je ma i może wydać na jakis lek poza normalnym obrotem producent-hurtownik-apteka, przeznaczył na interwencyjny zakup w celu leczenia nowotworów u dzieci.

Głosujmy.

Data: 2009-11-08 09:22:31
Autor: skippy
zenada

dlaczego podano, że na U. zmarło z powodu grypy 50 ileś tam osób, a info że oni nie wiedzą jaka to grypa bo nie maja możliwości zbadania i próbki wysłali do PL podan dopiero po kilku dniach?

zbyt dużo spraw tu sie po prostu nie klei.

Data: 2009-11-08 10:40:38
Autor: skippy
zenada
Kończąc tę gościnną, niedzielną obiektywną prasówkę z subiektywnymi moimi wnioskami podziele sie jeszcze jedną refleksją.
Otóż cicho sza jest o wspomnianych matach na granicach, stąd rodzi się wniosek że albo były nieskuteczne, albo oprócz nieskuteczności były elementem medialnym.
Teraz mamy element medialny w postaci siania paniki za pomocą maseczek chirurgicznych.
Są na co drugiej fotce z U.
Proponuję kupić jeszcze parę wagonów, to grosze, wysłać na U. i wtedy może będą na kazdej fotce, a my dodatkowo zyskamy poklask jako niezwykle charytatywnie nastawieni.

Nie wiem jakie ulotki sa rozdawane razem z maseczkami, ale jeśli z grubsza nie takie jak niżej, to niestety jest to element siania paniki.
Jeśli takie jak nizej, to zwracam honor.

- maseczka ta służy głównie, abys nie zarażał innych a nie abyś się nie zaraził od innych.
- jesli jesteś zdrowy, to zmieniaj ją często, bo ślina innych się na niej osadza, tworząc ognisko zarazków które nosisz dotykając je ustami, więc maseczka bardzo szybko staje sie groźniejsza od swojego zaprzeczenia, czyli braku siebie samej.
- ta ślina innych leci w górę a później jak twierdzi tow. Njuton spada ci na ręce, więc jak zapalisz papierosa bez mycia rąk, albo co gorsza coś zjesz tymy ręcamy, to cały efekt maseczki szlag trafi.
- poza tym dobrze jest duzo pić w małych porcjach, żeby spłukiwać to, co już się dostało do gęby - w kierunku żołądka.

EOT i kto sie nabiera na te wszystkie kretynizmy to jego sprawa i niech sie szczepi za własną kasę a nie za moją; wara tylko przynajmniej od jakichś orwellowskich pomysłów zmuszania do tego mnie i mojej rodziny.

Data: 2009-11-08 10:44:17
Autor: skippy
zenada
appendix

za Dieterem z innego miejsca w sieci.
tak to sie robi w niepolicyjnych krajach o wysoko zaawansowanej demokracji i wolności obywatelskiej:

http://usa.interia.pl/galerie/portalowa/nietypowe-drive-thru/zdjecie/duze,1150334,1,578

Data: 2009-11-09 15:54:26
Autor: vanbasten
zenada
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
[...]

daj spokoj skippy... zaawansowana demokracja czy jakakolwiek demokracja daje
tobie jako obywatelowi prawo wyboru... co ma z tym wspolnego fotka i co ta
fotka ma do wolnosci obywatelskiej???... pzdr

Data: 2009-11-07 11:54:35
Autor: Jerzy Olszewski
zenada
skippy pisze:

Użytkownik "deq"

[...]

Skippy - bądź precyzyjny.

Ś.p. prof. Zbigniew Religa, były Minister Zdrowia w Rządzie pana Jarosława Kaczyńskiego,....

Data: 2009-11-07 12:11:50
Autor: skippy
zenada

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hd3jpo$2md$2atlantis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:

Użytkownik "deq"

[...]

opanuj się nie rób ze mnie durnia bo robisz z siebie w ten sposób
dla mnie jest ważniejsze co dokonał jako lekarz a nie że był ministrem w jakimkolwiek rządzie
bycie ministrem nie świadczy kompletnie o niczym oprócz bycia ministrem

Data: 2009-11-07 12:17:06
Autor: skippy
zenada
Religa nie został dobrym lekarzem dlatego, że był w rządzie PiS.
To nie miało najmniejszego wpływu.
Zero.

Data: 2009-11-07 15:03:49
Autor: deq
zenada
Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hd3kvk$mhf$1news.onet.pl...
Religa nie został dobrym lekarzem dlatego, że był w rządzie PiS.
To nie miało najmniejszego wpływu.
Zero.

Duużo duużo wcześniej lubił też koperty, nie robię z tego zarzutu bo nie mam nazwiska Zbigniew Zero, każdy lekarz kiedyś brał w jakiś sposób "dowody wdzięczności" a niekórzy pacjęci wręcz wciskają różne prezenty..

Data: 2009-11-07 11:13:11
Autor: Dieter
zenada
Malo tego, dzisiaj rowniez pochwale Rudego, ktory rowniez wypowiedzial sie w temacie szczepionek w tym samym tonie co Kopaczowa.
Rudy zaliczyl pierwszego plusa u mnie.

Data: 2009-11-07 16:33:50
Autor: olimp510
zenada
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):
> [...]

D.

> V Dieter, myślałem ze sie nie odezwiesz w tym temacie, ale naprawdę > szacun.

Nasz PŁEMIEŁ odezwał się na nie bo...  bida aż piszczy; nie ma za co kupić
tych szczepionek.
Mało tego PŁEMIEŁ jest na NIE; mało tego wice minister aż krzyknął że
szczepionka zabija !! PŁEMIEŁ i cała karawana mówi że szczepionka jest BEEEE.
Powód - nie ma na to kasy !!!  mimo takiego dojenia jak w tym roku(dywidendy;
PGE; itp.).
Czekają nas ciężkie czasy - jeszcze raz gratulacje dla tych do na Kaczora
Donalda T. głosowali - dalej jesteście tacy DURNI przepraszam dumni ? ?? --

Data: 2009-11-07 18:59:45
Autor: Dieter
zenada
Kasa to on sie pewnie najmniej martwi. Wzialby kredyt jak zawsze i po sprawie. Gawiedz by sie pozniej martwila splacaniem dlugow.

D.

Data: 2009-11-07 19:45:45
Autor: deq
zenada
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hd4cii$joa$1news.onet.pl...
Kasa to on sie pewnie najmniej martwi. Wzialby kredyt jak zawsze i po sprawie. Gawiedz by sie pozniej martwila splacaniem dlugow.

Tym bardziej, że miałyby być szczepienia dla "wybranych" grup czyli zupełnie nie chodzi o jakieś ogromne kwoty w skali budżetu - kilku obligacji.. Widać zwyczajnie, że w rządzie przynajmniej się zastanawiają, czym jak zwykle do szału doprowadzają fanatycznych pisooszołomów, którzy największą niedorzeczność wyeksponują jak ten pomysł z anteny RM, że chcą wykończyć starszych ludzi i pozbyć się problemu itp. itd.. ten aktywny troll grupowy sobą przedstawia takie właśnie prostactwo i fanatyzm.

Przy okazji proponuję zauważyć jak traktowane są TE szczepionki w mediach pseudoojca Tadzika!! I teraz może ktoś odpowie w dlaczego w polsko-języcznym radiu tadzika lobbowane są te szczepionki na taką skalę i kto za to wziął pieniądze i ile?? I Kto to opłaca, może ten Polskojęzyczny sponsor z Urugwaju?
;)

Data: 2009-11-07 03:33:59
Autor: kc
zenada
[...]

Nie dostrzegam bohaterstwa.

kc

Data: 2009-11-07 11:15:22
Autor: Dieter
zenada
No to pokaz mi waznego ministra lub premiera (Rudy to zrobil jasno mowiac, ze to walek firm farmaceutycznych) z krajow Unii, ktory tak odwaznie sprzeciwil sie UE i lobby farmaceutycznemu.

Data: 2009-11-07 11:22:38
Autor: Dieter
zenada
"Premier Donald Tusk powiedział, że rząd nie zdecyduje się pochopnie na kupno szczepionki przeciw grypie A/H1N1, co do której nie ma pewności, że nie wywołuje skutków ubocznych. Tusk zapewnił, że jego gabinet chce przeprowadzenia rzetelnych ekspertyz w sprawie preparatów, proponowanych przez firmy farmaceutyczne. Zwrócił uwagę, że koncerny, które oferują szczepionkę na grypę A/H1N1, nie chcą brać odpowiedzialności za jej skutki uboczne. Według Tuska, właśnie dlatego firmy nie chcą, by preparaty trafiły do ogólnej sprzedaży. Koncerny farmaceutyczne domagają się natomiast przepisów, które obarczą odpowiedzialnością za ewentualne powikłania rządy poszczególnych państw. Donald Tusk ocenił, że niektóre kraje zbyt pochopnie uginają się pod presją koncernów, decydując się na kupno szczepionki. Premier zwrócił uwagę, że polscy pacjenci zmagają się z wieloma poważniejszymi chorobami niż grypa A/H1N1."

Po tych slowach Rudy moze sie pozegnac z kariera w UE ale tutaj pokazal, ze ma jaja. Wiem, ze zawiodlem kilka osob z tego forum chwalac dzisiaj Rudego ale obiektywizm, to bardzo cenna cecha charakteru.

D.

Data: 2009-11-07 16:03:23
Autor: kc
zenada
[...]

Wierz mi, że zanim napisałem, co napisałem, bardzo głęboko zastanawiałem się o co tu chodzi. Doszedłem do wniosku, że napewno nie o dobro "Polaków". Mówi się, że jak nie wiadomo o co, to o pieniądze, ale chyba nie tylko o to.

pozdrawiam

kc

Data: 2009-11-07 08:20:58
Autor: macieks
zenada
Ten artykuł wiąże się z Waszą dyskusją

http://biznes.onet.pl/komu-oplaca-sie-grypa,18490,3049187,1,news-detal

ps. wiem ,wiem artykuł może być stronniczy, bo Onet to grupa ITI,
czyli popierający PO.
ale jest to jakiś dodatkowy głos w dyskusji.

Data: 2009-11-07 19:01:25
Autor: Dieter
zenada
Ta szczepionka to wyjatkowo sliska sprawa. Za pare lat moze zaczac sie sajgon ze szczepieniami przeciwko skutkom tych dzisiejszych szczepionek i biznes dalej bedzie sie krecil.

D.

Data: 2009-11-07 11:37:23
Autor: Jerzy Olszewski
zenada
Dieter pisze:
[...]

Gdybym miał pewność, że motywy Pani Minister były takie, jak piszesz , to też bym ją pochwalił. Niestety obawiam się, że chodzi raczej o próby wymigania się od sporego wydatku w nadziei , że jakoś samo się rozwiąże i zagrożenie zniknie.

Zresztą co byśmy tu dalej nie powiedzieli, to i tak rozmowy o zakupie szczepionki są zaawansowane i zostanie ona niedługo zakupiona (bo ekipa rządząca przekonała się , że jest duża presja ze strony opinii).

Chodzi w gruncie rzeczy o to by każdy miał prawo wyboru czy chce się szczepić , czy nie. Jak w aptekach i przychodniach nie ma tej szczepionki, to tego prawa nie mamy.

Data: 2009-11-07 11:50:04
Autor: totus
zenada
Jerzy Olszewski wrote:

[...]

Co to znaczy "wymigała się". Ze swoich płaci czy z moich? Potrzebujesz tą szczepionkę to sobie kup. Ja Ci nie chcę kupić. Uważam, że szczepionki są nieskuteczne, wręcz szkodliwe. Nigdy się nie szczepiłem. Stosuje profilaktykę i nie choruje na grypę od 20 lat. Taki jesteś prędki do grzebanie w mojej kieszeni. W swojej sobie pogrzeb.

Data: 2009-11-07 16:09:50
Autor: kc
zenada
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
 Nigdy się nie szczepiłem. Stosuje profilaktykę i nie choruje na grypę od 20 lat.

Prezerwatywę zakładasz na grypę czy co. Jedyna profilaktyka na wirusa, wg mnie, to zaszyć się gdzieś 100 km od ludzi.

kc --

Data: 2009-11-07 17:13:52
Autor: totus
zenada
 kc wrote:

[...]

Wg Ciebie tak, a wg mnie nie. W tej rozmowie nie było o tym co ja robię tylko o tym co inni robią z moimi pieniędzmi.

Data: 2009-11-07 16:18:28
Autor: kc
zenada
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
Wg Ciebie tak, a wg mnie nie. W tej rozmowie nie było o tym co ja robię tylko o tym co inni robią z moimi pieniędzmi.

Mie zgodziłem się z tobą tylko w zacytowanej części twojej wypowiedzi, nie miej więc żalu

pozdrawiam

kc

Data: 2009-11-07 17:37:54
Autor: totus
zenada
 kc wrote:

[...]

Za co mam mieć żal? To wymiana poglądów. pozwala mi się zorientować między jakimi ludźmi żyję. To dla mnie duża wartość.

Data: 2009-11-07 17:46:05
Autor: Jerzy Olszewski
zenada
totus pisze:
 kc wrote:

Za co mam mieć żal? To wymiana poglądów. pozwala mi się zorientować między jakimi ludźmi żyję. To dla mnie duża wartość.

Wreszcie napisałeś coś mądrego. Brawo.

Data: 2009-11-07 17:50:07
Autor: Skiba
zenada
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):

Wreszcie napisałeś coś mądrego. Brawo.

W twoim wieku dziadu, to  zadna szczepionka nie jest potrzebna.
Jesteś juz uodporniony na 100% po grypie Hong_Kong z 1957/1958.
Zejście z tego świata nastapi u ciebie w sposób całkowicie naturalny.
Po kolejnym przeczytanym mailu w tym lub innym wątku, w twoim łbie nastąpi zawirowanie krwi, starcisz przytomność, pomoc nie nadejdzie na czas, oczywiście z winy PO. Niestety, tego juz nie skomentujesz i nie zobaczysz tej radości na tym forum, że to juz koniec pierdu-pierdu.
Ja ci tego nie zyczę, ja ciebie przestrzegam!
Szkoda sakiewki!!!

Data: 2009-11-07 19:07:08
Autor: Jerzy Olszewski
zenada
  Skiba pisze:
[...]

Skiba. Piszesz rzadko, ale z serca i na temat :)))

Data: 2009-11-07 21:56:51
Autor: totus
zenada
 Skiba wrote:

[...]

Zupełnie ci piana na głowę uderzyła. Masz już wyłupiaste oczy od ciśnienia. Niesamowite.

Data: 2009-11-07 12:06:42
Autor: skippy
zenada
(bo ekipa > rządząca przekonała się , że jest duża presja ze strony opinii).

jakiej opinii?

Data: 2009-11-07 15:08:36
Autor: deq
zenada
Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hd3kc5$kfe$1news.onet.pl...
(bo ekipa > rządząca przekonała się , że jest duża presja ze strony opinii).

jakiej opinii?

koncernów farmaceutycznych i słuchaczy radiamaryja

tyle, że ci słuchacze to biedni ludzie manipulowani przez takich "samodzielnie myślących" jak ten grupowy troll.

zenada