zenek, nieznany poeta z Bałut

Data: 2020-04-17 12:00:37
Autor: Runt
zenek, nieznany poeta z Bałut
W dniu 2020-04-17 o 10:43, Zenek Kapelinder na pl.misc.budowanie pisze:
Nie przerobiłes tylko ukradłeś.
zenusiu, ja nie musze kraść ani zbierać pety po śmietnikach.
> Jak zwykle zresztą.
zenusiu, często miewasz taki omamy? zapisałes się już do lekarza?

>Zebrałeś od rana petów na cały dzień

zenusiu, znów zacząłeś palić? jak tak można! przeciez ty zenusiu ledwie ciągniesz na odsprzedaży kociego żarcia z tacek! Teraz jeszcze handlujesz petami? oj zenusiu, tak nie można! lażąc po śmietnikach jeszcze jakiejś choroby dostaniesz!

> czy znowu Rumunii byli lepsi?

zenusiu, tutaj Rumuni nie łażą tak jak ty po śmietnikach. Tutaj Rumuni mają dobrą prace i sa cenieni za fachowość. Nawet na rusztowaniach zenusiu są od ciebie lepsi!  ty zenusiu juz nawet kielni w ręku nie utrzymujesz tak ci łapki od dykty latają! ;-)))
zenusiu, uspokój się! nikt cię nie chce wrzucić do dołu z wapnem! idź do lekarza zenusiu, bo twój stan z każdym dniem się pograsza.

czego ty chcesz ode mnie zenusiu? jestem w twoim typie czy co? ;-)))

rozumiem, że znów masz kryzys katatymiczny i nie radzisz sobie z kateksją, ale zenusiu! na twojego boga/Boga! katatonia to choroba!

poszukaj zenusiu innego obiektu swoich erotycznych westchnień spowodowanych kompleksem małego członka.

--
Runt

zenek, nieznany poeta z Bałut