zenek ty kanalio!

Data: 2019-08-30 19:52:50
Autor: Runt
zenek ty kanalio!
zamkniesz tą parchatą komuszą mordę ty ośli synu!

OD MOICH RODZICÓW - W A R A !!!

od teraz masz przerąbne. Bedę ci gnoił na każdym kroku.

--
Runt

Data: 2019-08-30 15:45:22
Autor: Zenek Kapelinder
zenek ty kanalio!
ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie nikt tutaj nie czyta, to co straszysz. Jak sie urodziles to miales farta ze lipiec byl. W lutym w reklamowce bys przy smietniku wykitowal.

Data: 2019-08-30 16:39:55
Autor: Jacek Bialy
zenek ty kanalio!
Idźcie z tym na priva, albo znajdźcie sobie jakiś dworcowy kibel i produkujcie się tam

JB

Data: 2019-08-30 16:44:16
Autor: Jacek Bialy
zenek ty kanalio!
Idźcie z tym na priva, albo znajdźcie sobie jakiś dworcowy kibel i produkujcie się tam
-- -

gówniarze k... mać

Data: 2019-08-31 09:04:28
Autor: Runt
zenek ty kanalio!
W dniu 2019-08-31 o 01:44, Jacek Bialy pisze:
Idźcie z tym na priva, albo znajdźcie sobie jakiś dworcowy kibel i produkujcie się tam
-- -

gówniarze k... mać

NIKT NIE BĘDZIE BEZKARNIE OBRAŻAĆ MNIE, MOJEJ RODZINY I MOICH RODZICÓW!

D O T A R Ł O?

Ty nie jesteś lepszy od tej kanalii zenusia!

Pozujesz tu na intelektualistę, a zachowujesz się jak prostak.

"Oko za oko, ząb za ząb!" i nie "nastawię drugiego policzka" jak jakiś obłudny katolik tylko będę walic po mordzie każdemu kto mi nadepnie na odcisk.

Tak więc przybastuj a swoje uwagi skieruj do kanalii podpisujacej sie zenek i innej podpisujacej sie "lord donald".

--
Runt

Data: 2019-08-31 01:17:41
Autor: Jacek Bialy
zenek ty kanalio!
   -- - NIKT NIE BĘDZIE BEZKARNIE OBRAŻAĆ MNIE, MOJEJ RODZINY I MOICH RODZICÓW!

Ale nie musiałeś nowego wątku otwierać bluzgami.

JB

Data: 2019-08-31 16:56:34
Autor: Runt
zenek ty kanalio!
W dniu 2019-08-31 o 10:17, Jacek Bialy pisze:
    -- - NIKT NIE BĘDZIE BEZKARNIE OBRAŻAĆ MNIE, MOJEJ RODZINY I MOICH RODZICÓW!

Ale nie musiałeś nowego wątku otwierać bluzgami.

JB

Musiałem! Nie jestem z tych, którzy pozwalając na obrazanie mnie i mojej rodziny takiemu ścierwu jak zenek.

--
Runt

Data: 2019-08-31 17:06:33
Autor: u2
zenek ty kanalio!
W dniu 31.08.2019 o 16:56, Runt pisze:
W dniu 2019-08-31 o 10:17, Jacek Bialy pisze:
    -- - NIKT NIE BĘDZIE BEZKARNIE OBRAŻAĆ MNIE, MOJEJ RODZINY I MOICH RODZICÓW!

Ale nie musiałeś nowego wątku otwierać bluzgami.

UB

Musiałem! Nie jestem z tych, którzy pozwalając na obrazanie mnie i mojej rodziny takiemu ścierwu jak zenek.

bez przesady piździak, ty obrażasz Bolanda każdym swoim postem tyś nieudacznik z Bolanda, plujący obecnie na Bolanda, które uważasz za przyczynę swojego nieszczęścia:)

--
I love love

Data: 2019-08-31 08:58:37
Autor: Runt
zenek ty kanalio!
W dniu 2019-08-31 o 00:45, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie nikt tutaj nie czyta,

ty czytasz kanalio! Obyś zdychał jak najdłużej!

to co straszysz.

ja cie gnoju nie strasze, ja ci zycze!

Jak sie urodziles to miales farta ze lipiec byl.

powiedzieli ci że znaleźli cię pod płotem zasranego po nos?

W lutym w reklamowce bys przy smietniku wykitowal.

Zycze ci byś zdechł własnie w smietniku i został wywieziony na wysypisko i tam ozył przysypany hałdą śmieci i gówna z twego wychodka.

--
Runt

zenek ty kanalio!