zenek wpadł w szał!

Data: 2021-04-01 07:52:16
Autor: Runt
zenek wpadł w szał!
zenus na pl.misc.budowanie "dyskutuje" ;-))

"Kurwa, nie mieszaj pojęć! Pisałem wyżej o PRYWATNEJ, kurwa jeszcze raz, PRYWATNEJ rurze sąsiada. Teraz dotarło?"

"Jeśli znajdę prywatną rurę sąsiada na mojej działce, to sąsiad ma wypierdalać z taką rurą."

"Oczywiście debilu. Tylko zanim zaczniesz ja wykopywać, ta rurę znaczy się, to zrob sobie cmentarzyk dla psów. Opony pełne do samochodu załóż. Jak byś miał wyobraźnię to byś sobie wyobraził że ci co korzystają z tej rury to takie same betony i głupie chuje jak ty. Ty za głupi jesteś żebyś wiedział jaki jesteś głupi."

"Januszek chuju osrany weź się odpierdol. Ojcem albo matka pysk sobie wycieraj. Zacząłeś dyskusję z debilem to nie licz na to że za ciebie będę ją kończył."

"Na pogrzebach młodszych od ciebie ludzie na cmentarzach się przeziębiali."

brawo zenusiu! to się nazywa siła argumentów.

martwię się o ciebie zenusiu dlatego wyszukałem ci "uzdrowiciela"  ;-)))

https://psychiatra.nanfz.pl/lodzkie/lodz-baluty/

zenusiu, czy jestes juz po lobotomii?

--
Runt

Data: 2021-04-01 04:49:09
Autor: Zenek Kapelinder
zenek wpadł w szał!
czwartek, 1 kwietnia 2021 o 07:52:17 UTC+2 Runt napisał(a):
zenus na pl.misc.budowanie "dyskutuje" ;-)) "Kurwa, nie mieszaj pojęć! Pisałem wyżej o PRYWATNEJ, kurwa jeszcze raz, PRYWATNEJ rurze sąsiada. Teraz dotarło?" "Jeśli znajdę prywatną rurę sąsiada na mojej działce, to sąsiad ma wypierdalać z taką rurą." "Oczywiście debilu. Tylko zanim zaczniesz ja wykopywać, ta rurę znaczy się, to zrob sobie cmentarzyk dla psów. Opony pełne do samochodu załóż. Jak byś miał wyobraźnię to byś sobie wyobraził że ci co korzystają z tej rury to takie same betony i głupie chuje jak ty. Ty za głupi jesteś żebyś wiedział jaki jesteś głupi." "Januszek chuju osrany weź się odpierdol. Ojcem albo matka pysk sobie wycieraj. Zacząłeś dyskusję z debilem to nie licz na to że za ciebie będę ją kończył." "Na pogrzebach młodszych od ciebie ludzie na cmentarzach się przeziębiali." brawo zenusiu! to się nazywa siła argumentów. martwię się o ciebie zenusiu dlatego wyszukałem ci "uzdrowiciela" ;-))) https://psychiatra.nanfz.pl/lodzkie/lodz-baluty/ zenusiu, czy jestes juz po lobotomii? -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Dzisiaj to mi pizdziak vel runt dziura w dupie z 5% wolnego czasu poświęciłeś. Po co polecasz mi swojego lekarza. Widać że cię nie leczy tylko kase przytula. A tak ogólnie za głupi jesteś żeby zauważyć jaki jesteś głupi.

Data: 2021-04-01 15:46:52
Autor: Runt
zenek wpadł w szał!
W dniu 2021-04-01 o 13:49, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
czwartek, 1 kwietnia 2021 o 07:52:17 UTC+2 Runt napisał(a):

https://psychiatra.nanfz.pl/lodzkie/lodz-baluty/
zenusiu, czy jestes juz po lobotomii?

-- Runt

Dzisiaj
dożyłeś... dożyłeś... ;-))

to mi
co zenusiu, co? nie poszczęściło ci się na śmietnikach? ;-)))

pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja ropiejąca łechtaczka?

vel runt
C-VEL zenek ;-))))

dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie to umiłowanie do "dziura w dupie"?
to skatologia czy hobby wyjadania swoich koopsztali kciukiem? ;-))))

z 5% wolnego czasu poświęciłeś.
zenusiu, z arytmetyką u ciebie zawsze było cienko. zgłoś się do jakiegoś szczyla na zdalnym niech ci wyjaśni jak się oblicza %.

zenusiu, zadanie dla ciebie.

Doba ma 24 hours. pracuje 8. policz ile to minut. z tego wylicz 5/100. zaokrąglij do pełnych godzin, a następnie pomnóż przez 3 ;-))))
i pomysl (wiem, wiem, dla ciebie to ogromny wysiłek) gdzie popełniłeś błąd! ;-)))

Po co polecasz mi swojego lekarza.
zenusiu, polecam ci z dobrego serca i nie mojego tylko z łódzkiego ;-)))

Widać że cię nie leczy tylko kase przytula.
skąd to widać? z twojej pożydowskiej kamiennicy w której mieszkasz od pokoleń? A moze z wysokości hulajnogi? zaraz, a może znalazłeś trybunę ludu na swoim rewirze? tam to wyczytałeś? potrafisz czytać? ze zrozumieniem? kumasz? najdurniejsza żaba kuma a ty nie? ;-)))

A tak ogólnie za głupi jesteś żeby zauważyć jaki jesteś głupi.
no właśnie. ;-))))

zenusiu, gdyby nie lustro z kim byś rozmawiał? ;-))))))

--
Runt

Data: 2021-04-01 07:44:34
Autor: Zenek Kapelinder
zenek wpadł w szał!
czwartek, 1 kwietnia 2021 o 15:46:53 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
no właśnie. ;-)))) zenusiu, gdyby nie lustro z kim byś rozmawiał? ;-))))))
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Przez weneckie po drugiej stronie ty debilu jesteś. Po to weneckie żebyś mnie nie widział i żebyś mnie nie słyszał. To już z 7% mi poświęciłeś. Taki trud wziąłeś na siebie za to że cię z gównem mieszam. Za głupi jesteś żeby zrozumieć jaki głupi jesteś. I nie kop ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi. Ogon byś ku wyczesał.

Data: 2021-04-02 07:40:05
Autor: Runt
pandemia pustoszy
W dniu 2021-04-01 o 16:44, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
czwartek, 1 kwietnia 2021 o 15:46:53 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
zenusiu, gdyby nie lustro z kim byś rozmawiał? ;-))))))
-- Runt

Przez weneckie
nie mów ze w swojej norze masz jakieś lustro inne niż kawałek znaleziony na smietniku ;-)))

po drugiej stronie
zenusiu, twoje lustro nie ma drugiej strony ;-)))

ty debilu jesteś.
zenusiu, debilu karłowaty - siebie widzisz. ten rozczochrany małpiszon to ty zenusiu. jesteś podobny do swego "tate". jak dwa koopsztale. ;-)

Po to weneckie żebyś mnie nie widział
powaznie? aj waj! aj waj! wot technika! ;-)))

i żebyś mnie nie słyszał.
POważnie? aj waj! aj waj! wot technika! ;-)))

To już z 7% mi poświęciłeś.
POważnie? jak to zenusiu wyliczyłeś?  ze swoim IQ <40 nie byłbyś zdolny policzyć do 2. ;-))))

Taki trud wziąłeś na siebie
POważnie? oj zenusiu, ileż ty mi rozrywki dostarczasz. rzadko trafia się   taki przygłup jak ty. ;-)))

za to że cię z gównem mieszam.
zenusiu, mieszasz swoje kooopsztale z kocim gównem? smakują ci?
aj waj! aj waj! to ty zenusiu do "kuchenne rewolucje" wystartuj. ;-)))

Za głupi jesteś żeby zrozumieć jaki głupi jesteś.
dlatego zenusiu nic nie rozumiesz. genetyczny przygłup jesteś! ;-)))

I nie kop ojca po jajach
mój miał jaja, po swoim psi bękarcie odziedziczyłeś łechtaczkę! ;-)))

jak nogę do szczania podnosi.
zenusiu, nogę do szczania to podnosił pies hanssa kiedy oddawał pełny pęcherz na twój łysy łeb. ;-)))

Ogon byś ku wyczesał.
no nie! zenusiu! jednocześnie kiedy robiłes loda psu hanssa czesałeś mu ogon? zenusiu, ty do cyrku jakiego się zapisz. albo do "mam talent". Sławny będziesz jako psi obciągacz! a może nawet POszerzysz swój zakres usług! Doświadczenie masz! ;-)))

zenusiu, zgodnie z polską tradycją życzę ci wielu lat życia. wiesz w czym ;-)))

co z twoją lobotomią? ;-)))

Data: 2021-04-02 08:44:05
Autor: Zenek Kapelinder
pandemia pustoszy
piątek, 2 kwietnia 2021 o 07:40:08 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
> I nie kop ojca po jajach
mój miał jaja, po swoim psi bękarcie odziedziczyłeś łechtaczkę! ;-)))
zenusiu, nogę do szczania to podnosił pies hanssa kiedy oddawał pełny pęcherz na twój łysy łeb. ;-))) > Ogon byś ku wyczesał. no nie! zenusiu! jednocześnie kiedy robiłes loda psu hanssa czesałeś mu ogon? zenusiu, ty do cyrku jakiego się zapisz. albo do "mam talent". Sławny będziesz jako psi obciągacz! a może nawet POszerzysz swój zakres usług! Doświadczenie masz! ;-))) zenusiu, zgodnie z polską tradycją życzę ci wielu lat życia. wiesz w czym ;-))) co z twoją lobotomią? ;-))) https://psychiatra.nanfz.pl/lodzkie/lodz-baluty/
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Też z 7% dzisiaj dołożyłes swojego chujowego życia do mnie. To jest bardzo dobra kara do ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie.

Data: 2021-04-02 18:01:33
Autor: Runt
pandemia pustoszy łby zenka i lo(r)dzika
W dniu 2021-04-02 o 17:44, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Też z 7% dzisiaj dołożyłes
zenusiu, ty żyjesz? ;-0)))

swojego chujowego życia do mnie.
nie pochlebiaj sobie łajzo ;-)))

To jest bardzo dobra kara do ciebie
chyba do ciebie ty durniu ;-)))

pizdziak

lo(r)dzik zgłosił się do lizania ci łechtaczki? ;-)))

vel runt

C-VEL zenek ;-)))

dziura w dupie.

zgłos się z tym do lo(r)dzika. obaj uwielbiacie wydłubywać ze swojej kichy stolcowej koopsztale i wzajemnie się częstować ;-))))))

Data: 2021-04-02 11:00:40
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 2 kwietnia 2021 o 18:01:34 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
zenusiu, ty żyjesz? ;-0)))
>swojego chujowego życia do mnie.
nie pochlebiaj sobie łajzo ;-)))
>To jest bardzo dobra kara do ciebie
chyba do ciebie ty durniu ;-))) >pizdziak lo(r)dzik zgłosił się do lizania ci łechtaczki? ;-))) >vel runt C-VEL zenek ;-))) > dziura w dupie. zgłos się z tym do lo(r)dzika. obaj uwielbiacie wydłubywać ze swojej kichy stolcowej koopsztale i wzajemnie się częstować ;-))))))
zenusiu, zgodnie z polską tradycją życzę ci wielu lat życia. wiesz w czym ;-)))
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
10% swojego chujowego życia dzisiaj mi poświęciłeś.. Za głupi jesteś żeby zauważyć jaki jesteś głupi.

Data: 2021-04-03 09:05:46
Autor: Runt
POświęcony czas
W dniu 2021-04-02 o 20:00, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

10%
zenusiu, poszukaj jakiegoś szczyla na zdalnym który ci wyjasni jak przeliczyc minuty na %.

spróbuj:
24*60=xxxx
xxxx/100=yyyy
yyyy*10=zzzz

policzyłeś zenusiu? no i ile ci wyszło? ;-)))
za trudne, co? ;-)))

swojego chujowego życia
zenusiu, nigdy bym się nie zamienił swego "chujowego" na twoje wspaniałe życie POlegające na jeżdżeniu hulajnogą z kierunkowskazami po śmietnikach w poszukiwaniu taniego jedzenia, podbierania kotom żarcia z tacek,okradania kontenerów PCK, obżerania się pomidorami po 1 zł za kilogram, picia wody z misek dla kaczek czy gotowaniu odpadów z rzeźni na "szynkowarze". nie zazdroszczę ci zenusiu powrotów do klitki w starej pożydowskiej kamiennicy w której mieszkasz od pokoleń i spania samotnie w wyziębionym wyrku. twoje życie zenusiu jest tak wspaniałe. ;-))))

dzisiaj mi poświęciłeś.
zenusiu, nie pochlebiaj sobie. nic nie kumasz zenusiu! ;-)))

Za głupi jesteś żeby zauważyć jaki jesteś głupi.
zenusiu, powtarzasz się ;-))))

no i jak tam zenusiu? z kim jutro podzielisz się kaczym jajeczkiem? pewnie z nikim bo gospodarz na sprężynie cię do budy przywiązał ;-))))

--
Runt

Data: 2021-04-01 15:10:36
Autor: _Master_
Runt przetwarza dane. BRAWO ;-)

Data: 2021-04-02 17:18:15
Autor: Lord Donald
zenek wpadł w szał!
W dniu 01.04.2021 o 07:52, Runt pisze:
[...]

Czym się ten twój fryc nachlał, że później ci się tak w kichę spuścił, że aż ci resztki mózgu niewypalone przez sok z buraka tak zamieszało? Na drugi raz każ mu gumę zakładać, bo majaczysz tu srajdaczku.

Data: 2021-04-02 18:01:25
Autor: Runt
lo(r)dzik wpadł w szał!
W dniu 2021-04-02 o 17:18, kanalia ubecka Lord Donald pisze:
[...]

projekcja stary durniu! ;-)))

masz coś do powiedzenia w temacie? jak nie to WON parchu! ;-)))

--
Runt

zenek wpadł w szał!