Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   żenująca wydajność w grach

żenująca wydajność w grach

Data: 2010-08-29 15:16:40
Autor: zlotowinfo
żenująca wydajność w grach
q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
na opengl trochę lepiej do 40-50
na d3d do 25 klatek

stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie ze strony ati

Data: 2010-08-29 16:33:43
Autor: konieczko
żenująca wydajność w grach
W dniu 2010-08-29 15:16, zlotowinfo pisze:
q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
na opengl trochę lepiej do 40-50
na d3d do 25 klatek

stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie
ze strony ati


Nastepny przyglup !  jak ty widzisz ze ci sie tnie 25 klatek na sekunde ? Oko ludzkie nie rozronia nic powyzej 25 a twoje pewnie nic powyzej 15.

Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.

Data: 2010-08-29 17:17:03
Autor: zlotowinfo
żenująca wydajność w grach
odpowiedział przygłup który nie gra w gry
tylko przegląda strony a rozrywka to word

Data: 2010-08-29 17:42:02
Autor: lato
żenująca wydajność w grach

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:i5dtlg$39o$1inews.gazeta.pl...
odpowiedział przygłup który nie gra w gry
tylko przegląda strony a rozrywka to word

dokładnie, gdyby oko widziało 25 to po co robili by 120Hz i więcej

Data: 2010-08-29 22:08:09
Autor: Maciek
żenująca wydajność w grach
begin o nicku lato napisał(a) na pl.comp.pecet następujące bzdety:

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości
news:i5dtlg$39o$1inews.gazeta.pl...
odpowiedział przygłup który nie gra w gry
tylko przegląda strony a rozrywka to word

dokładnie, gdyby oko widziało 25 to po co robili by 120Hz i więcej
Żebyś więcej zapłacił za procesor, dysk i kartę grafiki?

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2010-08-30 07:19:06
Autor: qwerty
żenująca wydajność w grach
Użytkownik "Maciek" <maciek@emti.one.nospam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c7abe29$0$21004$65785112@news.neostrada.pl...
dokładnie, gdyby oko widziało 25 to po co robili by 120Hz i więcej
Żebyś więcej zapłacił za procesor, dysk i kartę grafiki?

Skoro tak uwaşasz to obejrzyj Motion² Sample Clips:

http://mirillis.com/en/products/picture2.html

--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity

Data: 2010-08-30 10:51:44
Autor: ToMasz
żenująca wydajność w grach
qwerty pisze:
Użytkownik "Maciek" <maciek@emti.one.nospam.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:4c7abe29$0$21004$65785112@news.neostrada.pl...
dokładnie, gdyby oko widziało 25 to po co robili by 120Hz i więcej
Żebyś więcej zapłacił za procesor, dysk i kartę grafiki?

Skoro tak uwaşasz to obejrzyj Motion² Sample Clips:

http://mirillis.com/en/products/picture2.html

to jest oszustwo. Sciagnij filmik, odpal to w dowolnym edytorze wideo i
klikaj po klatce. Zobaczysz ze kilka kolejnych klatkek ma ten sam obraz
i nagle przeskok - itd. film opisany jako 25fps ma w rzeczywistości
3fps. Jeśli naprawdę canony(z których podobno pochodzą filmy) tak marnie
"kręcą filmy" to moze to być problem z transferem danych na kartę, albo
poprostu "nie wyrabiają sie" z tak dużą ilością danych w małym czasie.

W virtual dubie jest taki filtr "deshaker", i chyba jedną z jego(mało
istotnych) opcji jest naprawa takiego "skakania" wynikająca z czegośtam
w przetworniku. przepraszam za lekki bełkot, ale nie mam windowsa a ni
vduba - poczytajcie o tym sami

ToMasz

Data: 2010-08-30 15:17:46
Autor: lato
żenująca wydajność w grach

to nie jest oszustwo tylko symulacja bo niby jak mieli na filmie 25klatek
pokazać płynność obrazu 60 klatkowego
ale mimo to w rzeczywistości jest dokładnie tak jak na tej symulacji, film
720p 30 klatek skacze dość wyraźnie przy ruchu, natomiast 60 klatek jest
płynniutki, opcja deshaker ma "stabilizować" obraz
a w rzeczywistości rozmywa go sprawiając tylko wrazenie lepszej płynności

Data: 2010-08-30 11:01:57
Autor: Grzegorz Krukowski
żenująca wydajność w grach
On Sun, 29 Aug 2010 22:08:09 +0200, Maciek <maciek@emti.one.nospam.pl>
wrote:

begin o nicku lato napisał(a) na pl.comp.pecet następujące bzdety:


Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości
news:i5dtlg$39o$1inews.gazeta.pl...
odpowiedział przygłup który nie gra w gry
tylko przegląda strony a rozrywka to word

dokładnie, gdyby oko widziało 25 to po co robili by 120Hz i więcej
Żebyś więcej zapłacił za procesor, dysk i kartę grafiki?
Nie do końca - te 25Hz to mniej więcej prawda, tyle że masz rozrzut
osobniczy, do tego wrażenie ciągłości zależy od tego co i na czym
oglądasz. Jeżeli coś porusza się szybko po dużym ekranie to 25 obrazów
na sekunde może być trochę mało, bo odbierzesz to jako skakanie, za to
przy ,,statycznych'' obrazach 25 fps to może być dość aż nadto. Także
zwiększenie ilości fps ponad 25 ma sens ale do pewnego stopnia, ja
wiem ~30-35 fpsów, bo powyżej to już jest dla samozadowolenia z
posiadania szybkiej karty graficznej.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-08-29 17:43:05
Autor: lato
żenująca wydajność w grach
Nastepny przyglup !  jak ty widzisz ze ci sie tnie 25 klatek na sekunde ? Oko ludzkie nie rozronia nic powyzej 25 a twoje pewnie nic powyzej 15.

Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.

ja mam monitor 60Hz i kamere HD kręcącą 60klatek, róznica w obrazie jest jak niebo i ziemia

Data: 2010-08-29 17:50:57
Autor: konieczko
żenująca wydajność w grach
W dniu 2010-08-29 17:43, lato pisze:
Nastepny przyglup !  jak ty widzisz ze ci sie tnie 25 klatek na
sekunde ? Oko ludzkie nie rozronia nic powyzej 25 a twoje pewnie nic
powyzej 15.

Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25
klatek na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.

ja mam monitor 60Hz i kamere HD kręcącą 60klatek, róznica w obrazie jest
jak niebo i ziemia



To chyba w Ameryce mieszkasz bo u nas standard to 25 klatek na sekunde.

Data: 2010-08-29 18:03:36
Autor: lato
żenująca wydajność w grach
To chyba w Ameryce mieszkasz bo u nas standard to 25 klatek na sekunde.

a standard czego???

http://pl.wikipedia.org/wiki/HDTV
http://pl.wikipedia.org/wiki/720p

Data: 2010-08-29 19:09:26
Autor: konieczko
żenująca wydajność w grach
W dniu 2010-08-29 18:03, lato pisze:
To chyba w Ameryce mieszkasz bo u nas standard to 25 klatek na sekunde.

a standard czego???

http://pl.wikipedia.org/wiki/HDTV
http://pl.wikipedia.org/wiki/720p

Skanowanie progresywne (frames - klatki
24, 25, 30


frajerze

Data: 2010-08-29 19:27:55
Autor: lato
żenująca wydajność w grach
Skanowanie progresywne (frames - klatki
24, 25, 30


jest 30 klatek zapisane w STANDARDZIE jak również 60 klatek w
standardzie 720p


frajerze


poziom <10

koniec dyskusji

Data: 2010-08-29 20:32:50
Autor: konieczko
żenująca wydajność w grach
W dniu 2010-08-29 19:27, lato pisze:
Skanowanie progresywne (frames - klatki
24, 25, 30


jest 30 klatek zapisane w STANDARDZIE jak również 60 klatek w
standardzie 720p


frajerze


poziom <10

koniec dyskusji



Chyba w twoim standardzie farszafski baranie. Hertze pomylily ci sie z klatkami, moze za dlugi cie w nich trzymano.

Data: 2010-08-29 20:59:16
Autor: daxus
żenująca wydajność w grach
W dniu 29-08-2010 20:32, konieczko pisze:
W dniu 2010-08-29 19:27, lato pisze:
Skanowanie progresywne (frames - klatki
24, 25, 30


jest 30 klatek zapisane w STANDARDZIE jak również 60 klatek w
standardzie 720p


frajerze


poziom <10

koniec dyskusji



Chyba w twoim standardzie farszafski baranie. Hertze pomylily ci sie z
klatkami, moze za dlugi cie w nich trzymano.


Wasza dyskusja jest nie na temat, dodatkowo obrażasz ludzi do których się odzywasz.
Jeżeli nie potrafisz rozwiązać problemu założyciela wątku, to się nie odzywaj.
Faktem jest, że w grach jest duża różnica pomiędzy 25fps a 60fps.
Jest to fakt niezaprzeczalny - włącz dowolną grę FPS.
Pozdrawiam

Data: 2010-08-29 21:17:48
Autor: konieczko
żenująca wydajność w grach
W dniu 2010-08-29 20:59, daxus pisze:
W dniu 29-08-2010 20:32, konieczko pisze:
W dniu 2010-08-29 19:27, lato pisze:
Skanowanie progresywne (frames - klatki
24, 25, 30


jest 30 klatek zapisane w STANDARDZIE jak również 60 klatek w
standardzie 720p


frajerze


poziom <10

koniec dyskusji



Chyba w twoim standardzie farszafski baranie. Hertze pomylily ci sie z
klatkami, moze za dlugi cie w nich trzymano.


Wasza dyskusja jest nie na temat, dodatkowo obrażasz ludzi do których
się odzywasz.
Jeżeli nie potrafisz rozwiązać problemu założyciela wątku, to się nie
odzywaj.
Faktem jest, że w grach jest duża różnica pomiędzy 25fps a 60fps.
Jest to fakt niezaprzeczalny - włącz dowolną grę FPS.
Pozdrawiam


Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.

Data: 2010-08-29 22:32:52
Autor: Ghost
żenująca wydajność w grach

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości news:i5ebon$or8$1news.onet.pl...

Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.

Pląąąąąk, sraczowy lokatorze.

Data: 2010-08-30 00:14:51
Autor: animka
żenująca wydajność w grach
W dniu 2010-08-29 22:32, Ghost pisze:

Użytkownik "konieczko"<troll@ops.pl>  napisał w wiadomości
news:i5ebon$or8$1news.onet.pl...

Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.

Pląąąąąk, sraczowy lokatorze.

Następny z bykami :-(
Pisze się i mówi: plonk.


--
animka

Data: 2010-08-30 07:45:15
Autor: Ghost
żenująca wydajność w grach

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:i5em51$uoo$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-08-29 22:32, Ghost pisze:

Użytkownik "konieczko"<troll@ops.pl>  napisał w wiadomości
news:i5ebon$or8$1news.onet.pl...

Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.

Pląąąąąk, sraczowy lokatorze.

Następny z bykami :-(
Pisze się i mówi: plonk.

Normalnie jest plonk, ale gdy konieczko wskakiwal bylo wyraznie pląąąąąk.

Data: 2010-08-30 07:17:11
Autor: qwerty
żenująca wydajność w grach
Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5ebon$or8$1@news.onet.pl...
Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.

Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?

--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity

Data: 2010-08-30 11:39:11
Autor: Yakhub
żenująca wydajność w grach
Dnia Mon, 30 Aug 2010 07:17:11 +0200, qwerty napisał(a):

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5ebon$or8$1@news.onet.pl...
Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.

Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?

I dodajmy do tego fakt, że nawet 25Hz sinusoida to i tak jest 50 ekstremów
funkcji na sekundę...

--
Yakhub

Data: 2010-08-30 11:47:10
Autor: Mariusz Kruk
żenująca wydajność w grach
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.
Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?

Kurczę, do ciekawej szkoły chodziłeś, jeśli mierzyło się w niej napięcie
w hercach.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-08-30 16:50:48
Autor: qwerty
żenująca wydajność w grach
Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrni7mvgu.na5.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.
Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?

Kurczę, do ciekawej szkoły chodziłeś, jeśli mierzyło się w niej napięcie
w hercach.

Mój błąd. Oczywiście częstotliwość. Tak to jest jak myśli się o jednym, pisze się o drugim.

--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity

Data: 2010-08-30 12:42:25
Autor: Grzegorz Krukowski
żenująca wydajność w grach
On Mon, 30 Aug 2010 07:17:11 +0200, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
wrote:

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5ebon$or8$1@news.onet.pl...
Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.

Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?
Eeeee, za łatwe, wytłumacz dlaczego 50Hz a nie 60Hz inaczej niż tym że
,,moja'' racja jest bardziej ;)
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-08-30 14:22:49
Autor: kamil
żenująca wydajność w grach


"Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> wrote in message news:3m2n76ltoap2drejmboj2v6eo3mlqcc68u4ax.com...
On Mon, 30 Aug 2010 07:17:11 +0200, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
wrote:

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i5ebon$or8$1@news.onet.pl...
Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.

Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?
Eeeee, za łatwe, wytłumacz dlaczego 50Hz a nie 60Hz inaczej niż tym że
,,moja'' racja jest bardziej ;)

A wiesz, ze sam kiedys sie zastanawialem?


http://www.physicsforums.com/archive/index.php/t-53692.html

Post Jerry H z  Apr28-06, 10:43 AM




Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-30 17:14:42
Autor: Grzegorz Krukowski
żenująca wydajność w grach
On Mon, 30 Aug 2010 14:22:49 +0100, "kamil" <kamil@spam.com> wrote:



"Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> wrote in message news:3m2n76ltoap2drejmboj2v6eo3mlqcc68u4ax.com...
On Mon, 30 Aug 2010 07:17:11 +0200, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
wrote:

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i5ebon$or8$1@news.onet.pl...
Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.

Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?
Eeeee, za łatwe, wytłumacz dlaczego 50Hz a nie 60Hz inaczej niż tym że
,,moja'' racja jest bardziej ;)

A wiesz, ze sam kiedys sie zastanawialem?


http://www.physicsforums.com/archive/index.php/t-53692.html

Post Jerry H z  Apr28-06, 10:43 AM

Hi hi, ale to dokładnie pokazuje, że decyzje podejmowano na zasadzie
mój wybór jest bardziej<<. A że Atlantyk uniemożliwał bezpośrednie
podłęczenie obu systemów to i strony się okopały na z góry upatrzonych
pozycjach.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-08-30 16:17:19
Autor: kamil
żenująca wydajność w grach
"Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> wrote in message news:rgin76tbv9j688ce562faesh4l00j9rf684ax.com...



http://www.physicsforums.com/archive/index.php/t-53692.html

Post Jerry H z  Apr28-06, 10:43 AM

Hi hi, ale to dokładnie pokazuje, że decyzje podejmowano na zasadzie
mój wybór jest bardziej<<. A że Atlantyk uniemożliwał bezpośrednie
podłęczenie obu systemów to i strony się okopały na z góry upatrzonych
pozycjach.

Jak najbardziej, podeslalem jako ciekawostke :)



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-30 16:52:43
Autor: qwerty
żenująca wydajność w grach
Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3m2n76ltoap2drejmboj2v6eo3mlqcc68u@4ax.com...
Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?
Eeeee, za łatwe, wytłumacz dlaczego 50Hz a nie 60Hz inaczej niż tym że
,,moja'' racja jest bardziej ;)

Po części związane jest ze źródłem światła.

--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity

Data: 2010-08-30 16:17:01
Autor: kamil
żenująca wydajność w grach


"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message news:i5ggik$79f$1news.task.gda.pl...
Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3m2n76ltoap2drejmboj2v6eo3mlqcc68u@4ax.com...
Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?
Eeeee, za łatwe, wytłumacz dlaczego 50Hz a nie 60Hz inaczej niż tym że
,,moja'' racja jest bardziej ;)

Po części związane jest ze źródłem światła.

W stanach inne slonce maja? :)



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-29 21:34:47
Autor: Jawi
żenująca wydajność w grach
W dniu 2010-08-29 20:59, daxus pisze:
Wasza dyskusja jest nie na temat, dodatkowo obrażasz ludzi do których
się odzywasz.
Jeżeli nie potrafisz rozwiązać problemu założyciela wątku, to się nie
odzywaj.
Faktem jest, że w grach jest duża różnica pomiędzy 25fps a 60fps.
Jest to fakt niezaprzeczalny - włącz dowolną grę FPS.
Pozdrawiam

Zostaw go, ten typ tak ma. Neostradę założył, dostęp do netu ma i każdy dla niego to głupek...

Data: 2010-08-29 23:17:35
Autor: konieczko
żenująca wydajność w grach
W dniu 2010-08-29 21:34, Jawi pisze:
W dniu 2010-08-29 20:59, daxus pisze:
Wasza dyskusja jest nie na temat, dodatkowo obrażasz ludzi do których
się odzywasz.
Jeżeli nie potrafisz rozwiązać problemu założyciela wątku, to się nie
odzywaj.
Faktem jest, że w grach jest duża różnica pomiędzy 25fps a 60fps.
Jest to fakt niezaprzeczalny - włącz dowolną grę FPS.
Pozdrawiam

Zostaw go, ten typ tak ma. Neostradę założył, dostęp do netu ma i każdy
dla niego to głupek...



Nastepny parch sie odezwal.  Ilu bedzie nastepnych poldebili TVN'u ?

Data: 2010-08-30 15:52:22
Autor: RyAn
żenująca wydajność w grach
W dniu 29-08-2010 23:17, konieczko pisze:



Nastepny parch sie odezwal. Ilu bedzie nastepnych poldebili TVN'u ?


Zamilcz chamusiu, przeproś i s....aj dziadu

Data: 2010-08-29 21:41:06
Autor: GLaF
żenująca wydajność w grach
Dnia Sun, 29 Aug 2010 20:59:16 +0200, daxus napisał(a):

Wasza dyskusja jest nie na temat, dodatkowo obrażasz ludzi do których się odzywasz.
Jeżeli nie potrafisz rozwiązać problemu założyciela wątku, to się nie odzywaj.

Zobacz jaki podał adres e-mail: troll@ops.pl
I wszystko jasne.

--
GLaF

Data: 2010-08-29 23:48:28
Autor: Tomasz Chmielewski
żenująca wydajność w grach
On 29.08.2010 16:33, konieczko wrote:
W dniu 2010-08-29 15:16, zlotowinfo pisze:
q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
na opengl trochę lepiej do 40-50
na d3d do 25 klatek

stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie
ze strony ati


Nastepny przyglup ! jak ty widzisz ze ci sie tnie 25 klatek na sekunde ?
Oko ludzkie nie rozronia nic powyzej 25 a twoje pewnie nic powyzej 15.

Abstrachujac

Strach to najwyrazniej niektorych bierze, gdy maja slownik ortograficzny w reku... choc pewnie i to bylby dla nich zbyt wielki wysilek umyslowy.


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-08-30 13:39:32
Autor: kamil
żenująca wydajność w grach

"konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message news:i5dr43$ag7$1news.onet.pl...



Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.

FPS pomieszales z Hertzami, forum onetu z grupa dyskusyjna, gin wiec przepadnij smierdzacy szlamem spod mostu trollu.



Pozdrawiam
kamil

Data: 2010-09-01 00:51:35
Autor: Pszemol
żenująca wydajność w grach
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i5g8q5$1ff$1inews.gazeta.pl...
"konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message news:i5dr43$ag7$1news.onet.pl...
Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.

FPS pomieszales z Hertzami, forum onetu z grupa dyskusyjna, gin wiec przepadnij smierdzacy szlamem spod mostu trollu.

Akuratnie te typowe 60Hz dla monitorów LCD to właśnie
częstotliwość odświeżania ramki, a więc ilość obrazów na sekundę.
A starsze monitory, te CRT, to mogły znacznie więcej obrazów
na sekundę wyświetlać - często 100 i ponad 100, właśnie po to
aby obraz nie migał i nie męczył wzroku.
Monitory LCD nie mają już ganiającej po obrazie plamki elektronów
więc mogą odświeżać ekrany wolniej dając efekt niemigania łatwiej.

Data: 2010-09-01 09:46:08
Autor: kamil
żenująca wydajność w grach


"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i5k82n.7hs.0poczta.onet.pl...
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i5g8q5$1ff$1inews.gazeta.pl...
"konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message news:i5dr43$ag7$1news.onet.pl...
Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.

FPS pomieszales z Hertzami, forum onetu z grupa dyskusyjna, gin wiec przepadnij smierdzacy szlamem spod mostu trollu.

Akuratnie te typowe 60Hz dla monitorów LCD to właśnie
częstotliwość odświeżania ramki, a więc ilość obrazów na sekundę.


"monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde". 25 to nie 60.




Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-01 09:47:26
Autor: kamil
żenująca wydajność w grach


"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i5k82n.7hs.0poczta.onet.pl...
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i5g8q5$1ff$1inews.gazeta.pl...
"konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message news:i5dr43$ag7$1news.onet.pl...
Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.

FPS pomieszales z Hertzami, forum onetu z grupa dyskusyjna, gin wiec przepadnij smierdzacy szlamem spod mostu trollu.

Akuratnie te typowe 60Hz dla monitorów LCD to właśnie
częstotliwość odświeżania ramki, a więc ilość obrazów na sekundę.
A starsze monitory, te CRT, to mogły znacznie więcej obrazów
na sekundę wyświetlać - często 100 i ponad 100, właśnie po to
aby obraz nie migał i nie męczył wzroku.
Monitory LCD nie mają już ganiającej po obrazie plamki elektronów
więc mogą odświeżać ekrany wolniej dając efekt niemigania łatwiej.

"monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde". nie musisz tlumaczyc jak dziala CRT, w niejeden w technikum wtykalem sondy oscyloskopu i mam taki do dzis. :)




Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-07 06:46:46
Autor: Pszemol
żenująca wydajność w grach
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i5l3uu$p7a$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i5k82n.7hs.0poczta.onet.pl...
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i5g8q5$1ff$1inews.gazeta.pl...
"konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message news:i5dr43$ag7$1news.onet.pl...
Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.

FPS pomieszales z Hertzami, forum onetu z grupa dyskusyjna, gin wiec przepadnij smierdzacy szlamem spod mostu trollu.

Akuratnie te typowe 60Hz dla monitorów LCD to właśnie
częstotliwość odświeżania ramki, a więc ilość obrazów na sekundę.
A starsze monitory, te CRT, to mogły znacznie więcej obrazów
na sekundę wyświetlać - często 100 i ponad 100, właśnie po to
aby obraz nie migał i nie męczył wzroku.
Monitory LCD nie mają już ganiającej po obrazie plamki elektronów
więc mogą odświeżać ekrany wolniej dając efekt niemigania łatwiej.

"monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde". nie musisz tlumaczyc jak dziala CRT, w niejeden w technikum wtykalem sondy
oscyloskopu i mam taki do dzis. :)

No właśnie w tym rzecz, że monitor z odświeżaniem ramki 60Hz
jak najbardziej może wyświetlić więcej niż 25 klatek na sekundę...

Data: 2010-09-07 15:18:38
Autor: kamil
żenująca wydajność w grach


"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i64n4m.838.0poczta.onet.pl...

"monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde". nie musisz tlumaczyc jak dziala CRT, w niejeden w technikum wtykalem sondy
oscyloskopu i mam taki do dzis. :)

No właśnie w tym rzecz, że monitor z odświeżaniem ramki 60Hz
jak najbardziej może wyświetlić więcej niż 25 klatek na sekundę...

Przemol, ja to wiem, ty to wiesz, konieczko najwyrazniej nie wie, bo twierdzi ze "monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde".

Zlej osobie to wyjasniasz..




Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-30 10:14:35
Autor: zlotowinfo
żenująca wydajność w grach
Pole Wartość
Właściwości procesora graficznego
Karta wideo Gigabyte Radeon HD 2600 XT
BIOS Version 010.048.000.001.000000
BIOS Date 08/03/07 03:25
Nazwa kodowa procesora graficznego RV630
Numer części 113-AB18800-100
Urządzenie PCI 1002-9588 / 1458-216C  (Rev 00)
Liczba tranzystorów 390 milion(ów)
Technologia wykonania 65 nm
Rozmiar procesora (Die Size) 153 mm2
Typ magistrali PCI Express 1.0 x16 @ x16
Rozmiar pamięci 256 MB
Częstotliwość taktowania układu graficznego 796 MHz  (oryginalny: 800 MHz)
Częstotliwość taktowania przetwornika RAMDAC 400 MHz
Liczba potoków pikseli 4
Liczba układów zarządzania teksturami (TMU) na potok 2
Unified Shaders 120  (v4.0)
Sprzętowa obsługa DirectX DirectX v10
Pixel Fillrate 3184 MPikseli/sek
Texel Fillrate 6368 MTekseli/sek

Właściwości magistrali pamięci
Typ magistrali GDDR3
Szerokość magistrali 128-bitowy(a)
Rzeczywista częstotliwość taktowania 693 MHz (DDR)  (oryginalny: 700 MHz)
Efektywna częstotliwość taktowania 1386 MHz
Przepustowość 21.7 GB/sek

Różne
Fan Speed 16%
Wykorzystanie 0%

Producent procesora graficznego
Nazwa firmy Advanced Micro Devices, Inc.
Informacje o produkcie http://ati.amd.com/products/home-office.html
Uaktualnienie sterowników http://ati.amd.com/support/driver.html
Driver Update http://driveragent.com?ref=59

Data: 2010-08-30 15:23:00
Autor: lato
żenująca wydajność w grach

skoro cs tnie to winny jest soft a nie sprzęt...

Data: 2010-08-30 14:27:06
Autor: kamil
żenująca wydajność w grach


"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:i5dmjl$b6u$1inews.gazeta.pl...
q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
na opengl trochę lepiej do 40-50
na d3d do 25 klatek

stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie ze strony ati

Jaka plyta glowna? Do niektorych dolaczane jest oprogramowanie obnizajace taktowanie, kiedy sprzet nie jest mocno obciazony. Mialem juz przypadki, kiedy w takich grach (szczegolnie starszych) CPU faktycznie nie byl mocno obiciazony i przez to calosc pracowala na pol gwizdka, lacznie z pamieciami, FSB itd.



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-01 00:53:17
Autor: Pszemol
żenująca wydajność w grach
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i5gbjb$bi9$1inews.gazeta.pl...
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:i5dmjl$b6u$1inews.gazeta.pl...
q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
na opengl trochę lepiej do 40-50
na d3d do 25 klatek

stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie ze strony ati

Jaka plyta glowna? Do niektorych dolaczane jest oprogramowanie obnizajace taktowanie, kiedy sprzet nie jest mocno obciazony. Mialem juz przypadki, kiedy w takich grach (szczegolnie starszych) CPU faktycznie nie byl mocno obiciazony i przez to calosc pracowala na pol gwizdka, lacznie z pamieciami, FSB itd.

Brzmi to trochę niewiarygodnie skoro ilość klatek na sekundę jest
ograniczona wyłącznie wydajnością przetwarzania pojedynczej klatki.
Procesor CAŁY CZAS chodziłby, bez odpoczynku, a więc układ
kontroli obciążenia musiałby podkręcić mu GHz... na maksa.

Data: 2010-09-01 09:45:17
Autor: kamil
żenująca wydajność w grach


"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i5k85t.7ns.0poczta.onet.pl...

Jaka plyta glowna? Do niektorych dolaczane jest oprogramowanie obnizajace taktowanie, kiedy sprzet nie jest mocno obciazony. Mialem juz przypadki, kiedy w takich grach (szczegolnie starszych) CPU faktycznie nie byl mocno obiciazony i przez to calosc pracowala na pol gwizdka, lacznie z pamieciami, FSB itd.

Brzmi to trochę niewiarygodnie skoro ilość klatek na sekundę jest
ograniczona wyłącznie wydajnością przetwarzania pojedynczej klatki.
Procesor CAŁY CZAS chodziłby, bez odpoczynku, a więc układ
kontroli obciążenia musiałby podkręcić mu GHz... na maksa.

CPU niekoniecznie, klatki w grach oblicza w wiekszosci GPU.. Jesli to do tego jest quad, to stara gra wykorzysta i tak tylko jeden rdzen, reszta lezy odlogiem i jakis glupi program moze to uznac za niskie obciazenie.

Dywaguje tylko, warto sprawdzic, bo sam kiedys dziwilem sie dlaczego team fortress 2 klatkuje i wylaczenie tego dziadostwa od asusa rozwiazalo problem..



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-01 15:44:36
Autor: zlotowinfo
żenująca wydajność w grach

CPU niekoniecznie, klatki w grach oblicza w wiekszosci GPU.. Jesli to do
tego jest quad, to stara gra wykorzysta i tak tylko jeden rdzen, reszta lezy odlogiem i jakis glupi program moze to uznac za niskie obciazenie.

Dywaguje tylko, warto sprawdzic, bo sam kiedys dziwilem sie dlaczego team fortress 2 klatkuje i wylaczenie tego dziadostwa od asusa rozwiazalo
problem..

wyłączyłem to zmniejszanie częstotliwości i chyba jest dobrze
jeszcze napiszę bo dłuższych testach nie miałem czasu pograć

Data: 2010-09-03 15:57:32
Autor: zlotowinfo
żenująca wydajność w grach
wyłączyłem to zmniejszanie częstotliwości i chyba jest dobrze
jeszcze napiszę bo dłuższych testach nie miałem czasu pograć
wygląda na to że problemem było właśnie włączenie tego obniżania częstotliwości

Data: 2010-09-06 14:16:20
Autor: kamil
żenująca wydajność w grach


"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:i5qusb$4ge$1inews.gazeta.pl...
wyłączyłem to zmniejszanie częstotliwości i chyba jest dobrze
jeszcze napiszę bo dłuższych testach nie miałem czasu pograć
wygląda na to że problemem było właśnie włączenie tego obniżania częstotliwości

Do uslug. :)



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-06 18:16:12
Autor: zlotowinfo
żenująca wydajność w grach
Do uslug. :)

jednak w lecie przy tych temepreaturach co były
opcja ta była potrzebna

Data: 2010-08-30 15:58:14
Autor: Dox
żenująca wydajność w grach

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:i5dmjl$b6u$1inews.gazeta.pl...
q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
na opengl trochę lepiej do 40-50
na d3d do 25 klatek

stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie ze strony ati

2600xt to niestety kapeć jeśli chodzi o wydajność. Z resztą karta sprzed około 3 lat więc niczego bym się po niej nie spodziewał.

Data: 2010-08-30 15:39:16
Autor: tad
żenująca wydajność w grach
Dox wrote:


2600xt to niestety kapeć jeśli chodzi o wydajność. Z resztą karta
sprzed około 3 lat więc niczego bym się po niej nie spodziewał.

No i? Karta sprzed 3 lat nie uciagnie gry sprzed 7 czy 8 lat? W CSa 1.6
to ja gralem na geforce256 i pentiumIII 550 Mhz wiele lat temu.

--
tad

Data: 2010-08-31 10:52:27
Autor: Dox
żenująca wydajność w grach

Użytkownik "tad" <daadkjg@de.de> napisał w wiadomości news:i5gjb4$qdl$1news.onet.pl...
Dox wrote:


2600xt to niestety kapeć jeśli chodzi o wydajność. Z resztą karta
sprzed około 3 lat więc niczego bym się po niej nie spodziewał.

No i? Karta sprzed 3 lat nie uciagnie gry sprzed 7 czy 8 lat? W CSa 1.6
to ja gralem na geforce256 i pentiumIII 550 Mhz wiele lat temu.

problem w tym, że ta karta jest skopana konstrukcyjnie. Spróbujcie zapuścić 3dmark 2003. Karta wisi w trakcie dobre kilkanaście sekund. (scenka z trolami). Tak samo nie pogracie w GTA San Andreas, tnie na max. Nawet Radeon 9600 chodzi lepiej od niej w tej grze. O dziwo w 90% innych gier chodzi dobrze. 3 lata temu składałem 2 różne kompy z 2600xt i niestety za każdym razem gdy sprawdzałem to 3dmark zwisał w trakcie.

Data: 2010-08-30 16:18:01
Autor: kamil
żenująca wydajność w grach


"Dox" <doxent@gazeta.pl> wrote in message news:i5gde0$i8d$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:i5dmjl$b6u$1inews.gazeta.pl...
q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
na opengl trochę lepiej do 40-50
na d3d do 25 klatek

stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie ze strony ati

2600xt to niestety kapeć jeśli chodzi o wydajność. Z resztą karta sprzed około 3 lat więc niczego bym się po niej nie spodziewał.

HL2 gralem w 1280x800 na max detalach na jakims pasztetowym laptopie sprzed ponad 5 lat i mobilnym radeonem, watpie zeby 2600xt byl gorszy.



Pozdrawiam
Kamil

żenująca wydajność w grach

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona