Data: 2010-08-29 15:16:40 | |
Autor: zlotowinfo | |
żenująca wydajność w grach | |
q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde na opengl trochę lepiej do 40-50 na d3d do 25 klatek stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie ze strony ati |
|
Data: 2010-08-29 16:33:43 | |
Autor: konieczko | |
żenująca wydajność w grach | |
W dniu 2010-08-29 15:16, zlotowinfo pisze:
q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit Nastepny przyglup ! jak ty widzisz ze ci sie tnie 25 klatek na sekunde ? Oko ludzkie nie rozronia nic powyzej 25 a twoje pewnie nic powyzej 15. Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA. |
|
Data: 2010-08-29 17:17:03 | |
Autor: zlotowinfo | |
żenująca wydajność w grach | |
odpowiedział przygłup który nie gra w gry
tylko przegląda strony a rozrywka to word |
|
Data: 2010-08-29 17:42:02 | |
Autor: lato | |
żenująca wydajność w grach | |
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:i5dtlg$39o$1inews.gazeta.pl... odpowiedział przygłup który nie gra w gry dokładnie, gdyby oko widziało 25 to po co robili by 120Hz i więcej |
|
Data: 2010-08-29 22:08:09 | |
Autor: Maciek | |
ĹźenujÄ ca wydajnoĹÄ w grach | |
begin o nicku lato napisaĹ(a) na pl.comp.pecet nastÄpujÄ
ce bzdety:
ĹťebyĹ wiÄcej zapĹaciĹ za procesor, dysk i kartÄ grafiki? -- Maciek I spend my time wasting yours. |
|
Data: 2010-08-30 07:19:06 | |
Autor: qwerty | |
ĹźenujÄ ca wydajnoĹÄ w grach | |
UĹźytkownik "Maciek" <maciek@emti.one.nospam.pl> napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych:4c7abe29$0$21004$65785112@news.neostrada.pl...
dokĹadnie, gdyby oko widziaĹo 25 to po co robili by 120Hz i wiÄcejĹťebyĹ wiÄcej zapĹaciĹ za procesor, dysk i kartÄ grafiki? Skoro tak uwaĹźasz to obejrzyj Motion² Sample Clips: http://mirillis.com/en/products/picture2.html -- Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity |
|
Data: 2010-08-30 10:51:44 | |
Autor: ToMasz | |
ĹźenujÄ ca wydajnoĹÄ w grach | |
qwerty pisze:
UĹźytkownik "Maciek" <maciek@emti.one.nospam.pl> napisaĹ w wiadomoĹcito jest oszustwo. Sciagnij filmik, odpal to w dowolnym edytorze wideo i klikaj po klatce. Zobaczysz ze kilka kolejnych klatkek ma ten sam obraz i nagle przeskok - itd. film opisany jako 25fps ma w rzeczywistoĹci 3fps. JeĹli naprawdÄ canony(z ktĂłrych podobno pochodzÄ filmy) tak marnie "krÄcÄ filmy" to moze to byÄ problem z transferem danych na kartÄ, albo poprostu "nie wyrabiajÄ sie" z tak duĹźÄ iloĹciÄ danych w maĹym czasie. W virtual dubie jest taki filtr "deshaker", i chyba jednÄ z jego(maĹo istotnych) opcji jest naprawa takiego "skakania" wynikajÄ ca z czegoĹtam w przetworniku. przepraszam za lekki beĹkot, ale nie mam windowsa a ni vduba - poczytajcie o tym sami ToMasz |
|
Data: 2010-08-30 15:17:46 | |
Autor: lato | |
ĹźenujÄ ca wydajnoĹÄ w grach | |
to nie jest oszustwo tylko symulacja bo niby jak mieli na filmie 25klatek pokazaÄ pĹynnoĹÄ obrazu 60 klatkowego ale mimo to w rzeczywistoĹci jest dokĹadnie tak jak na tej symulacji, film 720p 30 klatek skacze doĹÄ wyraĹşnie przy ruchu, natomiast 60 klatek jest pĹynniutki, opcja deshaker ma "stabilizowaÄ" obraz a w rzeczywistoĹci rozmywa go sprawiajÄ c tylko wrazenie lepszej pĹynnoĹci |
|
Data: 2010-08-30 11:01:57 | |
Autor: Grzegorz Krukowski | |
żenująca wydajność w grach | |
On Sun, 29 Aug 2010 22:08:09 +0200, Maciek <maciek@emti.one.nospam.pl>
wrote: begin o nicku lato napisał(a) na pl.comp.pecet następujące bzdety:Nie do końca - te 25Hz to mniej więcej prawda, tyle że masz rozrzut osobniczy, do tego wrażenie ciągłości zależy od tego co i na czym oglądasz. Jeżeli coś porusza się szybko po dużym ekranie to 25 obrazów na sekunde może być trochę mało, bo odbierzesz to jako skakanie, za to przy ,,statycznych'' obrazach 25 fps to może być dość aż nadto. Także zwiększenie ilości fps ponad 25 ma sens ale do pewnego stopnia, ja wiem ~30-35 fpsów, bo powyżej to już jest dla samozadowolenia z posiadania szybkiej karty graficznej. -- Grzegorz Krukowski |
|
Data: 2010-08-29 17:43:05 | |
Autor: lato | |
żenująca wydajność w grach | |
Nastepny przyglup ! jak ty widzisz ze ci sie tnie 25 klatek na sekunde ? Oko ludzkie nie rozronia nic powyzej 25 a twoje pewnie nic powyzej 15. ja mam monitor 60Hz i kamere HD kręcącą 60klatek, róznica w obrazie jest jak niebo i ziemia |
|
Data: 2010-08-29 17:50:57 | |
Autor: konieczko | |
żenująca wydajność w grach | |
W dniu 2010-08-29 17:43, lato pisze:
Nastepny przyglup ! jak ty widzisz ze ci sie tnie 25 klatek na To chyba w Ameryce mieszkasz bo u nas standard to 25 klatek na sekunde. |
|
Data: 2010-08-29 18:03:36 | |
Autor: lato | |
żenująca wydajność w grach | |
To chyba w Ameryce mieszkasz bo u nas standard to 25 klatek na sekunde. a standard czego??? http://pl.wikipedia.org/wiki/HDTV http://pl.wikipedia.org/wiki/720p |
|
Data: 2010-08-29 19:09:26 | |
Autor: konieczko | |
żenująca wydajność w grach | |
W dniu 2010-08-29 18:03, lato pisze:
To chyba w Ameryce mieszkasz bo u nas standard to 25 klatek na sekunde. Skanowanie progresywne (frames - klatki 24, 25, 30 frajerze |
|
Data: 2010-08-29 19:27:55 | |
Autor: lato | |
żenująca wydajność w grach | |
Skanowanie progresywne (frames - klatki jest 30 klatek zapisane w STANDARDZIE jak również 60 klatek w standardzie 720p frajerze poziom <10 koniec dyskusji |
|
Data: 2010-08-29 20:32:50 | |
Autor: konieczko | |
żenująca wydajność w grach | |
W dniu 2010-08-29 19:27, lato pisze:
Skanowanie progresywne (frames - klatki Chyba w twoim standardzie farszafski baranie. Hertze pomylily ci sie z klatkami, moze za dlugi cie w nich trzymano. |
|
Data: 2010-08-29 20:59:16 | |
Autor: daxus | |
żenująca wydajność w grach | |
W dniu 29-08-2010 20:32, konieczko pisze:
W dniu 2010-08-29 19:27, lato pisze: Wasza dyskusja jest nie na temat, dodatkowo obrażasz ludzi do których się odzywasz. Jeżeli nie potrafisz rozwiązać problemu założyciela wątku, to się nie odzywaj. Faktem jest, że w grach jest duża różnica pomiędzy 25fps a 60fps. Jest to fakt niezaprzeczalny - włącz dowolną grę FPS. Pozdrawiam |
|
Data: 2010-08-29 21:17:48 | |
Autor: konieczko | |
żenująca wydajność w grach | |
W dniu 2010-08-29 20:59, daxus pisze:
W dniu 29-08-2010 20:32, konieczko pisze: Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde. |
|
Data: 2010-08-29 22:32:52 | |
Autor: Ghost | |
żenująca wydajność w grach | |
Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości news:i5ebon$or8$1news.onet.pl... Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde. Pląąąąąk, sraczowy lokatorze. |
|
Data: 2010-08-30 00:14:51 | |
Autor: animka | |
żenująca wydajność w grach | |
W dniu 2010-08-29 22:32, Ghost pisze:
Następny z bykami :-( Pisze się i mówi: plonk. -- animka |
|
Data: 2010-08-30 07:45:15 | |
Autor: Ghost | |
żenująca wydajność w grach | |
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:i5em51$uoo$1node1.news.atman.pl... W dniu 2010-08-29 22:32, Ghost pisze:
Następny z bykami :-( Normalnie jest plonk, ale gdy konieczko wskakiwal bylo wyraznie pląąąąąk. |
|
Data: 2010-08-30 07:17:11 | |
Autor: qwerty | |
żenująca wydajność w grach | |
Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5ebon$or8$1@news.onet.pl...
Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde. Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz? -- Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity |
|
Data: 2010-08-30 11:39:11 | |
Autor: Yakhub | |
żenująca wydajność w grach | |
Dnia Mon, 30 Aug 2010 07:17:11 +0200, qwerty napisał(a):
Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5ebon$or8$1@news.onet.pl... I dodajmy do tego fakt, że nawet 25Hz sinusoida to i tak jest 50 ekstremów funkcji na sekundę... -- Yakhub |
|
Data: 2010-08-30 11:47:10 | |
Autor: Mariusz Kruk | |
ĹźenujÄ ca wydajnoĹÄ w grach | |
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz? Kurczę, do ciekawej szkoły chodziłeś, jeśli mierzyło się w niej napięcie w hercach. -- d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b Kruk@epsilon.eu.org d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d' |
|
Data: 2010-08-30 16:50:48 | |
Autor: qwerty | |
żenująca wydajność w grach | |
Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrni7mvgu.na5.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty" Mój błąd. Oczywiście częstotliwość. Tak to jest jak myśli się o jednym, pisze się o drugim. -- Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity |
|
Data: 2010-08-30 12:42:25 | |
Autor: Grzegorz Krukowski | |
żenująca wydajność w grach | |
On Mon, 30 Aug 2010 07:17:11 +0200, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
wrote: Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5ebon$or8$1@news.onet.pl...Eeeee, za łatwe, wytłumacz dlaczego 50Hz a nie 60Hz inaczej niż tym że ,,moja'' racja jest bardziej ;) -- Grzegorz Krukowski |
|
Data: 2010-08-30 14:22:49 | |
Autor: kamil | |
żenująca wydajność w grach | |
"Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> wrote in message news:3m2n76ltoap2drejmboj2v6eo3mlqcc68u4ax.com... On Mon, 30 Aug 2010 07:17:11 +0200, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> A wiesz, ze sam kiedys sie zastanawialem? http://www.physicsforums.com/archive/index.php/t-53692.html Post Jerry H z Apr28-06, 10:43 AM Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-08-30 17:14:42 | |
Autor: Grzegorz Krukowski | |
żenująca wydajność w grach | |
On Mon, 30 Aug 2010 14:22:49 +0100, "kamil" <kamil@spam.com> wrote:
Hi hi, ale to dokładnie pokazuje, że decyzje podejmowano na zasadzie podłęczenie obu systemów to i strony się okopały na z góry upatrzonychmój wybór jest bardziej<<. A że Atlantyk uniemożliwał bezpośrednie pozycjach. -- Grzegorz Krukowski |
|
Data: 2010-08-30 16:17:19 | |
Autor: kamil | |
żenująca wydajność w grach | |
"Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> wrote in message news:rgin76tbv9j688ce562faesh4l00j9rf684ax.com...
Hi hi, ale to dokładnie pokazuje, że decyzje podejmowano na zasadzie Jak najbardziej, podeslalem jako ciekawostke :) Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-08-30 16:52:43 | |
Autor: qwerty | |
żenująca wydajność w grach | |
Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3m2n76ltoap2drejmboj2v6eo3mlqcc68u@4ax.com...
Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?Eeeee, za łatwe, wytłumacz dlaczego 50Hz a nie 60Hz inaczej niż tym że Po części związane jest ze źródłem światła. -- Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity |
|
Data: 2010-08-30 16:17:01 | |
Autor: kamil | |
żenująca wydajność w grach | |
"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message news:i5ggik$79f$1news.task.gda.pl... Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3m2n76ltoap2drejmboj2v6eo3mlqcc68u@4ax.com... W stanach inne slonce maja? :) Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-08-29 21:34:47 | |
Autor: Jawi | |
żenująca wydajność w grach | |
W dniu 2010-08-29 20:59, daxus pisze:
Wasza dyskusja jest nie na temat, dodatkowo obrażasz ludzi do których Zostaw go, ten typ tak ma. Neostradę założył, dostęp do netu ma i każdy dla niego to głupek... |
|
Data: 2010-08-29 23:17:35 | |
Autor: konieczko | |
żenująca wydajność w grach | |
W dniu 2010-08-29 21:34, Jawi pisze:
W dniu 2010-08-29 20:59, daxus pisze: Nastepny parch sie odezwal. Ilu bedzie nastepnych poldebili TVN'u ? |
|
Data: 2010-08-30 15:52:22 | |
Autor: RyAn | |
żenująca wydajność w grach | |
W dniu 29-08-2010 23:17, konieczko pisze:
Zamilcz chamusiu, przeproś i s....aj dziadu |
|
Data: 2010-08-29 21:41:06 | |
Autor: GLaF | |
żenująca wydajność w grach | |
Dnia Sun, 29 Aug 2010 20:59:16 +0200, daxus napisał(a):
Wasza dyskusja jest nie na temat, dodatkowo obrażasz ludzi do których się odzywasz. Zobacz jaki podał adres e-mail: troll@ops.pl I wszystko jasne. -- GLaF |
|
Data: 2010-08-29 23:48:28 | |
Autor: Tomasz Chmielewski | |
żenująca wydajność w grach | |
On 29.08.2010 16:33, konieczko wrote:
W dniu 2010-08-29 15:16, zlotowinfo pisze: Strach to najwyrazniej niektorych bierze, gdy maja slownik ortograficzny w reku... choc pewnie i to bylby dla nich zbyt wielki wysilek umyslowy. -- Tomasz Chmielewski http://wpkg.org |
|
Data: 2010-08-30 13:39:32 | |
Autor: kamil | |
żenująca wydajność w grach | |
"konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message news:i5dr43$ag7$1news.onet.pl...
FPS pomieszales z Hertzami, forum onetu z grupa dyskusyjna, gin wiec przepadnij smierdzacy szlamem spod mostu trollu. Pozdrawiam kamil |
|
Data: 2010-09-01 00:51:35 | |
Autor: Pszemol | |
żenująca wydajność w grach | |
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i5g8q5$1ff$1inews.gazeta.pl...
"konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message news:i5dr43$ag7$1news.onet.pl... Akuratnie te typowe 60Hz dla monitorów LCD to właśnie częstotliwość odświeżania ramki, a więc ilość obrazów na sekundę. A starsze monitory, te CRT, to mogły znacznie więcej obrazów na sekundę wyświetlać - często 100 i ponad 100, właśnie po to aby obraz nie migał i nie męczył wzroku. Monitory LCD nie mają już ganiającej po obrazie plamki elektronów więc mogą odświeżać ekrany wolniej dając efekt niemigania łatwiej. |
|
Data: 2010-09-01 09:46:08 | |
Autor: kamil | |
żenująca wydajność w grach | |
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i5k82n.7hs.0poczta.onet.pl... "kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i5g8q5$1ff$1inews.gazeta.pl... "monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde". 25 to nie 60. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-09-01 09:47:26 | |
Autor: kamil | |
żenująca wydajność w grach | |
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i5k82n.7hs.0poczta.onet.pl... "kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i5g8q5$1ff$1inews.gazeta.pl... "monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde". nie musisz tlumaczyc jak dziala CRT, w niejeden w technikum wtykalem sondy oscyloskopu i mam taki do dzis. :) Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-09-07 06:46:46 | |
Autor: Pszemol | |
żenująca wydajność w grach | |
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i5l3uu$p7a$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i5k82n.7hs.0poczta.onet.pl... No właśnie w tym rzecz, że monitor z odświeżaniem ramki 60Hz jak najbardziej może wyświetlić więcej niż 25 klatek na sekundę... |
|
Data: 2010-09-07 15:18:38 | |
Autor: kamil | |
żenująca wydajność w grach | |
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i64n4m.838.0poczta.onet.pl... "monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde". nie musisz tlumaczyc jak dziala CRT, w niejeden w technikum wtykalem sondy Przemol, ja to wiem, ty to wiesz, konieczko najwyrazniej nie wie, bo twierdzi ze "monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde". Zlej osobie to wyjasniasz.. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-08-30 10:14:35 | |
Autor: zlotowinfo | |
żenująca wydajność w grach | |
Pole Wartość
Właściwości procesora graficznego Karta wideo Gigabyte Radeon HD 2600 XT BIOS Version 010.048.000.001.000000 BIOS Date 08/03/07 03:25 Nazwa kodowa procesora graficznego RV630 Numer części 113-AB18800-100 Urządzenie PCI 1002-9588 / 1458-216C (Rev 00) Liczba tranzystorów 390 milion(ów) Technologia wykonania 65 nm Rozmiar procesora (Die Size) 153 mm2 Typ magistrali PCI Express 1.0 x16 @ x16 Rozmiar pamięci 256 MB Częstotliwość taktowania układu graficznego 796 MHz (oryginalny: 800 MHz) Częstotliwość taktowania przetwornika RAMDAC 400 MHz Liczba potoków pikseli 4 Liczba układów zarządzania teksturami (TMU) na potok 2 Unified Shaders 120 (v4.0) Sprzętowa obsługa DirectX DirectX v10 Pixel Fillrate 3184 MPikseli/sek Texel Fillrate 6368 MTekseli/sek Właściwości magistrali pamięci Typ magistrali GDDR3 Szerokość magistrali 128-bitowy(a) Rzeczywista częstotliwość taktowania 693 MHz (DDR) (oryginalny: 700 MHz) Efektywna częstotliwość taktowania 1386 MHz Przepustowość 21.7 GB/sek Różne Fan Speed 16% Wykorzystanie 0% Producent procesora graficznego Nazwa firmy Advanced Micro Devices, Inc. Informacje o produkcie http://ati.amd.com/products/home-office.html Uaktualnienie sterowników http://ati.amd.com/support/driver.html Driver Update http://driveragent.com?ref=59 |
|
Data: 2010-08-30 15:23:00 | |
Autor: lato | |
żenująca wydajność w grach | |
skoro cs tnie to winny jest soft a nie sprzęt... |
|
Data: 2010-08-30 14:27:06 | |
Autor: kamil | |
żenująca wydajność w grach | |
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:i5dmjl$b6u$1inews.gazeta.pl... q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit Jaka plyta glowna? Do niektorych dolaczane jest oprogramowanie obnizajace taktowanie, kiedy sprzet nie jest mocno obciazony. Mialem juz przypadki, kiedy w takich grach (szczegolnie starszych) CPU faktycznie nie byl mocno obiciazony i przez to calosc pracowala na pol gwizdka, lacznie z pamieciami, FSB itd. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-09-01 00:53:17 | |
Autor: Pszemol | |
żenująca wydajność w grach | |
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i5gbjb$bi9$1inews.gazeta.pl...
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:i5dmjl$b6u$1inews.gazeta.pl... Brzmi to trochę niewiarygodnie skoro ilość klatek na sekundę jest ograniczona wyłącznie wydajnością przetwarzania pojedynczej klatki. Procesor CAŁY CZAS chodziłby, bez odpoczynku, a więc układ kontroli obciążenia musiałby podkręcić mu GHz... na maksa. |
|
Data: 2010-09-01 09:45:17 | |
Autor: kamil | |
żenująca wydajność w grach | |
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i5k85t.7ns.0poczta.onet.pl... Jaka plyta glowna? Do niektorych dolaczane jest oprogramowanie obnizajace taktowanie, kiedy sprzet nie jest mocno obciazony. Mialem juz przypadki, kiedy w takich grach (szczegolnie starszych) CPU faktycznie nie byl mocno obiciazony i przez to calosc pracowala na pol gwizdka, lacznie z pamieciami, FSB itd. CPU niekoniecznie, klatki w grach oblicza w wiekszosci GPU.. Jesli to do tego jest quad, to stara gra wykorzysta i tak tylko jeden rdzen, reszta lezy odlogiem i jakis glupi program moze to uznac za niskie obciazenie. Dywaguje tylko, warto sprawdzic, bo sam kiedys dziwilem sie dlaczego team fortress 2 klatkuje i wylaczenie tego dziadostwa od asusa rozwiazalo problem.. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-09-01 15:44:36 | |
Autor: zlotowinfo | |
żenująca wydajność w grach | |
CPU niekoniecznie, klatki w grach oblicza w wiekszosci GPU.. Jesli to doproblem.. wyłączyłem to zmniejszanie częstotliwości i chyba jest dobrze jeszcze napiszę bo dłuższych testach nie miałem czasu pograć |
|
Data: 2010-09-03 15:57:32 | |
Autor: zlotowinfo | |
żenująca wydajność w grach | |
wyłączyłem to zmniejszanie częstotliwości i chyba jest dobrzewygląda na to że problemem było właśnie włączenie tego obniżania częstotliwości |
|
Data: 2010-09-06 14:16:20 | |
Autor: kamil | |
żenująca wydajność w grach | |
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:i5qusb$4ge$1inews.gazeta.pl... wyłączyłem to zmniejszanie częstotliwości i chyba jest dobrzewygląda na to że problemem było właśnie włączenie tego obniżania częstotliwości Do uslug. :) Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-09-06 18:16:12 | |
Autor: zlotowinfo | |
żenująca wydajność w grach | |
Do uslug. :)jednak w lecie przy tych temepreaturach co były opcja ta była potrzebna |
|
Data: 2010-08-30 15:58:14 | |
Autor: Dox | |
żenująca wydajność w grach | |
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:i5dmjl$b6u$1inews.gazeta.pl... q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit 2600xt to niestety kapeć jeśli chodzi o wydajność. Z resztą karta sprzed około 3 lat więc niczego bym się po niej nie spodziewał. |
|
Data: 2010-08-30 15:39:16 | |
Autor: tad | |
żenująca wydajność w grach | |
Dox wrote:
2600xt to niestety kapeć jeśli chodzi o wydajność. Z resztą karta No i? Karta sprzed 3 lat nie uciagnie gry sprzed 7 czy 8 lat? W CSa 1.6 to ja gralem na geforce256 i pentiumIII 550 Mhz wiele lat temu. -- tad |
|
Data: 2010-08-31 10:52:27 | |
Autor: Dox | |
żenująca wydajność w grach | |
Użytkownik "tad" <daadkjg@de.de> napisał w wiadomości news:i5gjb4$qdl$1news.onet.pl... Dox wrote: problem w tym, że ta karta jest skopana konstrukcyjnie. Spróbujcie zapuścić 3dmark 2003. Karta wisi w trakcie dobre kilkanaście sekund. (scenka z trolami). Tak samo nie pogracie w GTA San Andreas, tnie na max. Nawet Radeon 9600 chodzi lepiej od niej w tej grze. O dziwo w 90% innych gier chodzi dobrze. 3 lata temu składałem 2 różne kompy z 2600xt i niestety za każdym razem gdy sprawdzałem to 3dmark zwisał w trakcie. |
|
Data: 2010-08-30 16:18:01 | |
Autor: kamil | |
żenująca wydajność w grach | |
"Dox" <doxent@gazeta.pl> wrote in message news:i5gde0$i8d$1inews.gazeta.pl...
HL2 gralem w 1280x800 na max detalach na jakims pasztetowym laptopie sprzed ponad 5 lat i mobilnym radeonem, watpie zeby 2600xt byl gorszy. Pozdrawiam Kamil |