żenująca wydajność w grach

Data: 2010-08-30 14:27:06
Autor: kamil
żenująca wydajność w grach

"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:i5dmjl$b6u$1inews.gazeta.pl...
q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
na opengl trochę lepiej do 40-50
na d3d do 25 klatek

stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie ze strony ati

Jaka plyta glowna? Do niektorych dolaczane jest oprogramowanie obnizajace taktowanie, kiedy sprzet nie jest mocno obciazony. Mialem juz przypadki, kiedy w takich grach (szczegolnie starszych) CPU faktycznie nie byl mocno obiciazony i przez to calosc pracowala na pol gwizdka, lacznie z pamieciami, FSB itd.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-01 00:53:17
Autor: Pszemol
żenująca wydajność w grach
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i5gbjb$bi9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Brzmi to trochę niewiarygodnie skoro ilość klatek na sekundę jest
ograniczona wyłącznie wydajnością przetwarzania pojedynczej klatki.
Procesor CAŁY CZAS chodziłby, bez odpoczynku, a więc układ
kontroli obciążenia musiałby podkręcić mu GHz... na maksa.

Data: 2010-09-01 09:45:17
Autor: kamil
żenująca wydajność w grach

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i5k85t.7ns.0poczta.onet.pl...

[...]

CPU niekoniecznie, klatki w grach oblicza w wiekszosci GPU.. Jesli to do tego jest quad, to stara gra wykorzysta i tak tylko jeden rdzen, reszta lezy odlogiem i jakis glupi program moze to uznac za niskie obciazenie.

Dywaguje tylko, warto sprawdzic, bo sam kiedys dziwilem sie dlaczego team fortress 2 klatkuje i wylaczenie tego dziadostwa od asusa rozwiazalo problem..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-01 15:44:36
Autor: zlotowinfo
żenująca wydajność w grach

[...]

wyłączyłem to zmniejszanie częstotliwości i chyba jest dobrze
jeszcze napiszę bo dłuższych testach nie miałem czasu pograć

Data: 2010-09-03 15:57:32
Autor: zlotowinfo
żenująca wydajność w grach
wyłączyłem to zmniejszanie częstotliwości i chyba jest dobrze
jeszcze napiszę bo dłuższych testach nie miałem czasu pograć
wygląda na to że problemem było właśnie włączenie tego obniżania częstotliwości

Data: 2010-09-06 14:16:20
Autor: kamil
żenująca wydajność w grach

"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:i5qusb$4ge$1inews.gazeta.pl...
wyłączyłem to zmniejszanie częstotliwości i chyba jest dobrze
jeszcze napiszę bo dłuższych testach nie miałem czasu pograć
wygląda na to że problemem było właśnie włączenie tego obniżania częstotliwości

Do uslug. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-06 18:16:12
Autor: zlotowinfo
żenująca wydajność w grach
Do uslug. :)

jednak w lecie przy tych temepreaturach co były
opcja ta była potrzebna

żenująca wydajność w grach