"żenująco niskie odszkodowanie" - podstawa prawna

Data: 2011-01-23 10:24:15
Autor: witek
"żenująco niskie odszkodowanie" - podstawa prawna
On 1/23/2011 10:17 AM, Piotrek wrote:
Mógłby ktoś napisać na podstawie jakiej ustawy/przepisu rodziny ofiar wypadku
w Smoleńsku mają zainkasować po ćwierć miliona albo więcej? Jak zwykle forsa
ta trafi na ich konta z jakiejś "tajnej puli dla VIP-ów"?

zapewne odszkodowanie.
na podstawie ugody.
jak sie nie dogadaja, to nei sadze aby sąd zdecydował mniej, a koszty będą znacznie większe niż próba dogadania sie co do kwoty.

  Jeszcze dwie sprawy:

1. czy od teraz rodzina zwykłego Kowalskiego po tym, jak ów Kowalski zginie w
nieszczęśliwym wypadku, też będzie otrzymywać rekompensatę w takiej wysokości?

o ile ten nieszczesliwy wypadek bedzie spowodowany przez osobę trzecią, to jak najbardziej masz prawo wystąpić o odszkodowanie.

2. czy Dubieniecki z małżonką też otrzymają to "żenująco niskie odszkodowanie"
mimo wcześniejszego otrzymania 3 baniek?

3 banki byly z ubezpieczenia, odszkdowanie to inna bajka i sie nie sumują, wiec zapewne tak.

Data: 2011-01-23 20:10:16
Autor: Johnson
witek pisze:

zapewne odszkodowanie.
na podstawie ugody.
jak sie nie dogadaja, to nei sadze aby sąd zdecydował mniej, a koszty będą znacznie większe niż próba dogadania sie co do kwoty.

Tylko ta rzekoma ugoda ma nie wyłączać dalszych roszczeń. Z tego co mówili w TV.

--
@2011 Johnson
Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

Data: 2011-01-23 13:18:07
Autor: witek
On 1/23/2011 1:10 PM, Johnson wrote:
Tylko ta rzekoma ugoda ma nie wyłączać dalszych roszczeń. Z tego co
mówili w TV.

na krawedzi to sie wszystko obiecuje, byleby tylko sie uspokoili.
a jak juz wszystko przycichnie to sie zobaczy.

Data: 2011-01-26 10:27:36
Autor: Piotrek
> [...]

odszkodowanie"

> mimo wcześniejszego otrzymania 3 baniek?

3 banki byly z ubezpieczenia, odszkdowanie to inna bajka i sie nie

Oświećcie mnie, bo chyba padnę po przeczytaniu najnowszej rewelacji. To prawda, że te 250 tys. to proponowana wysokość odszkodowania nie w przeliczeniu na rodzinę każdej z ofiar, tylko na KAŻDEGO CZŁONKA RODZINY? W takim razie ile dostanie przykładowo rodzina Putry? --

Data: 2011-01-26 19:17:42
Autor: animka
"żenująco niskie odszkodowanie" - po dstawa prawna
W dniu 2011-01-26 10:27, Piotrek pisze:
NA KAŝDEGO CZŁONKA RODZINY?

Tak.

--
animka

"żenująco niskie odszkodowanie" - podstawa prawna