zeppeliny zamiast tupolewow

Data: 2011-05-08 11:31:03
Autor: drummer
zeppeliny zamiast tupolewow
http://moto.wp.pl/kat,121,title,Nowy-rewolucyjny-silnik,wid,13256726,wiadomosc.html

jak wybierzemy drugi raz platforme to teraz juz na pewno oni te wysluzone tupolewy zastapia cepelinami z takimi ekonomicznymi silnikami tylko, ze napedzanymi na grwno z upkw ... oczywiscie trzeba bedzie podniesc przejsciowo podatki ze trzy razy, zeby dojsc do stanu optymalnego, ale jak mawial lord farquad "niektorzy z was zapewne zgina ale jest to ofiara, ktora jestem sklonny poniesc ...". w koalicji z sld z cala pewnoscia w opracowaniu nowego paliwa pomoze laboratorium frakcjonowania osocza ... trzeba tylko zmienic zarzad na zbycha, rycha i mira i grwno bedzie gotowe, jak autostrady na euro i cala reszta ...

Data: 2011-05-08 11:53:16
Autor: pluton
zeppeliny zamiast tupolewow
jak wybierzemy drugi raz platforme to teraz juz na pewno

na pewno, zaden pisuarowy nie ma watpliwosci.

... oczywiscie trzeba bedzie
podniesc przejsciowo podatki ze trzy razy, zeby dojsc do stanu

oczywiscie, zaden pisuarowy nie ma watpliwosci.

ale jak mawial lord farquad "niektorzy z was zapewne zgina
ale jest to ofiara, ktora jestem sklonny poniesc ...".

farquad ? znamy, znamy, to taki wredny kurdupel.
Shrek go zalatwil jednym piernieciem.

pozdrawiam
pluton

Data: 2011-05-08 12:01:29
Autor: drummer
[...]

jak tak mozna ... co za brak szacunku ... czy ty nie widzisz, ze wasz pierwszy sie na niego snobuje ? jego mimika, wilcze spojrzenie i urok osobisty ... zobaczysz, ze do wyborow cala wasza mlodziezowka i ty sam bedziecie tutaj spiewac "duloc is a perfect ... place!"

Data: 2011-05-08 12:14:56
Autor: pluton
> [...]

osobisty ... zobaczysz, ze do wyborow cala wasza mlodziezowka i ty sam
bedziecie tutaj spiewac "duloc is a perfect ... place!"

jaka nasza ? ja nie jestem z pisu. nawet ich nie lubie.
A wariat niech sie snobuje na kogo chce.

Nullification

Data: 2011-05-08 12:19:56
Autor: drummer
zeppeliny zamiast tupolewow

jaka nasza ? ja nie jestem z pisu. nawet ich nie lubie.
A wariat niech sie snobuje na kogo chce.

wiem, ze nie jestes z pis'u - o ryzym mowimy wiec nie badz gejsza nietutejsza ...

Data: 2011-05-08 12:09:25
Autor: Grzegorz Z.
zeppeliny zamiast tupolewow
drummer napisa:

[...]

Od kiedy "upki" to pomys Platformy?

Data: 2011-05-08 12:19:40
Autor: A. Filip
Grzegorz Z. sugeruje że PO jest przeciw gazowi Z ŁUPKÓW :-)
"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> pisze:
drummer napisał:

http://moto.wp.pl/kat,121,title,Nowy-rewolucyjny-silnik,wid,13256726,wiadomosc.html

jak wybierzemy drugi raz platforme to teraz juz na pewno oni te
wysluzone tupolewy zastapia cepelinami z takimi ekonomicznymi
silnikami tylko, ze napedzanymi na grówno z łupków

Od kiedy "łupki" to pomysł Platformy?

Czyli *według ciebie* PO jest przeciw gazowi łupkowemu? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
To, co wysokie, spoczywa na tym, co niskie.

Data: 2011-05-08 12:21:03
Autor: Grzegorz Z.
zeppeliny zamiast tupolewow
Nie zmieniaj tematw nie swoich wtkw.

Data: 2011-05-08 12:50:54
Autor: A. Filip
Grzegorz Z. to idioten automat do zmieniania tytuł ów "pod-wątków"?
"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> pisze:
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Nie bądź (zautomatyzowanym) idiotą :-)
Sądząc po tempie i ilości podobnych "reakcji" powyżej wysyła je
automat/skrypt. Zobaczymy czy kolejna automatyczna od[powiedź to
potwierdzi :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Najlepszym lekarstwem na dużego kaca jest sake.

Data: 2011-05-08 12:52:14
Autor: Grzegorz Z.
zeppeliny zamiast tupolewow
Nie kiboluj.

Data: 2011-05-08 12:25:33
Autor: drummer
[...]

mowisz, ze lupkow nie popieraja ? gdyby stosunek do lupkow traktowac jako papierek lakmusowy wasalstwa wzgledem rosji to pewnie tez by o czyms moglo swiadczyc ? no ale zeppeliny zapewne popieraja ? przeciez
to niemieckie wynalazki ? :)))

Data: 2011-05-08 12:27:15
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Nie, nie mwi czego takiego. Przeczytaj raz jeszcze.

zeppeliny zamiast tupolewow