zepsuli mi FN4

Data: 2009-05-17 17:31:07
Autor: domin
zepsuli mi FN4
tak czekalem na ta gre, dzisiaj dorwalem demo i co? nie mozna przestawic sterowania z prawego analoga na guziki ;/ za chiny ludowe nie potrafie teraz w to grac, przez godzine grania ani razu nie udalo mi sie znokautowac hattona...zepsuli mi swietna serie psia mac

Data: 2009-05-18 09:05:14
Autor: spaceman
zepsuli mi FN4
domin <domin@master.pl> wrote:
[...]

To kto艣 w og贸le w to gra艂 na przyciskach? Bez sensu.
--
spaceman

Data: 2009-05-18 12:44:29
Autor: Catalyst
zepsuli mi FN4

"spaceman" <spaceman@bsdzine.org> wrote in message news:gur8ca$g1o$1cougar.axelspringer.pl...
domin <domin@master.pl> wrote:
[...]

Ja gra艂em - proste ciosy w przyciskach, reszta na analogu. I to dla mnie jest da best konfig :D

Data: 2009-05-18 14:45:51
Autor: domin
zepsuli mi FN4

domin <domin@master.pl> wrote:
[...]

dokladnie, X i Y ciosy proste A i B sierpy zas prawy analog do gory to byl blok, jest to konfig nr 5 z FN3

ps. troche pogralem w te demo i juz zaczynam sie przestawiac, ale dalej z KO jest ciezko i zauwazylem, ze nie mozna sie odchylic do tylu zawodnikiem kiedy ten trzyma garde

Data: 2009-05-18 12:55:11
Autor: Greg McRazy
zepsuli mi FN4
spaceman pisze:

To kto艣 w og贸le w to gra艂 na przyciskach? Bez sensu.

To kto艣 w og贸le w to gra艂? Bez sensu.

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poni偶ej jest prawdziwe