zepsute zapięcie do roweru - czym przeciąć?

Data: 2011-03-30 00:04:55
Autor: fkuurf
zepsute zapięcie do roweru - czym przeciąć?
taki model http://allegro.pl/pancerny-trelock-ks190-klucz-rurkowy-abp-i1517890507.html

akcesorium woziłam zapięte od lat na bagażniku i sobie chwaliłam, a
teraz kluczyk nie chce do końca wejść, nie da się zapięcia otworzyć i
stało się bezużyteczną ozdobą bagażnika, jak się tego pozbyć?
na szczęście rower nie był przypięty do niczego
czy czeka mnie wizyta na okolicznej budowie i nożyce do prętów
zbrojeniowych? :)

Data: 2011-03-30 09:27:09
Autor: Piotr P.
fkuurf <fkuurf@gmail.com> wrote:
[...]

Daj znac ile czasu zajelo przeciecie :)

Data: 2011-03-30 10:13:15
Autor: Grzenio
zepsute zapięcie do roweru - czym przeciąć?

teraz kluczyk nie chce do końca wejść, nie da się zapięcia otworzyć i
stało się bezużyteczną ozdobą bagażnika, jak się tego pozbyć?

moze wd-40 dobrze spryskac i przemyc wnetrze zamka???

Data: 2011-03-30 10:48:01
Autor: ejka
W dniu 2011-03-30 09:04, fkuurf pisze:
[...]

Zanim zaczniesz ciąć, może sprawdź czy nie napchało Ci się brudu, jakiś paprochów do kluczyka? I dlatego kluczyk nie chce wejść do końca.

pozdrawiam
Ejka

Data: 2011-03-30 11:25:47
Autor: mocniak
[...]

W Leroy Merlin są nożyce do cięcia prętów za około 15 pln. Przez takie zapięcie idzie jak przez masło - wiem, próbowałem ;-)

--
Mocniak

Data: 2011-03-30 11:55:14
Autor: Kazimierz Uromski
On 30.03.2011 11:25, mocniak wrote:
[...]

Też o tym myślałem, choć zacząłem od przyłożenia śrubokręta w miejscu klucza i zastosowania wobec niego młotka - dwa walnięcia i się otworzyło (:

Data: 2011-03-30 14:34:34
Autor: Raist
Użytkownik "Kazimierz Uromski" <legalnycyklista@dzimejl.kropka.kom> napisał w wiadomości news:imuum5$9je$1inews.gazeta.pl...
Też o tym myślałem, choć zacząłem od przyłożenia śrubokręta w miejscu klucza i zastosowania wobec niego młotka - dwa walnięcia i się otworzyło (:

no to super że Ci sie udało, bo juz chciałem proponować wizytę u strażaków :)

Raist

Data: 2011-03-31 01:34:50
Autor: Piotr M
Dnia 30-03-2011 o 11:25:47 mocniak <mocniak@tlen.pl> napisał(a):

[...]

Szkoda ze nie można dodać tego wpisu na ww aukcję ;P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2011-03-31 00:47:04
Autor: fkuurf
zepsute zapięcie do roweru - czym przeciąć?
Nie róbcie ze mnie blondynki, sprawdziłam, czy nie ma kamyczków (nie
ma) i nie dlatego klucz odmawia posłuszeństwa :) Wygląda w środku tak,
jakby poprzesuwały się trybiki, które klucz obraca, dlatego nie da się
go wsunąć
Propozycja z testami, zdjęciami i wrażeniami na gorąco jest kusząca -
zastanowię się:> :) Na razie naiwnie spróbowałam brzeszczot
Na razie wożę w sakwie ulocka, dodatkowy kilogram, na szczęście w
mieście w ostatnim czasie pojawiło się więcej stojaków rowerowych jako
alternatywa dla grubych słupów, na których ulockiem można było co
najwyżej wystukać sobie jakiś miły rytm
i tak uważam że jak na zapięcie za jakieś 50zł kilka lat temu(cena
teraz ta sama), jest super pod względem funkcjonalności i
wytrzymałości (po jakichś 4 latach zaczęła dopiero odchodzić
otulinka). Żaden złodziej nie próbował, nie wiem jak wyszedł by test
bezpieczeństwa, z ulockiem chyba by jednak zapięcie przegrało?
Dzięki za rady

Data: 2011-03-31 14:51:20
Autor: whitey
On 31/03/11 00:34, Piotr M wrote:
[...]

gdziez na YT widzialem jak kolezka "memlal" takie cos w 15 sekund
obcegami zwyklymi ;-)

--
whitey

"nie badz glupia, szatan lubi male piersi" - http://drescesarza.blox.pl

Data: 2011-04-01 05:12:58
Autor: fkuurf
On 31 Mar, 15:51, whitey <whi...@gazeta.pl> wrote:
On 31/03/11 00:34, Piotr M wrote:

> Szkoda ze nie można dodać tego wpisu na ww aukcję ;P

gdziez na YT widzialem jak kolezka "memlal" takie cos w 15 sekund
> [...]

tam w środku jest 5 cieniutkich drucików, całość ma nie więcej jak 5mm
grubości, memłanie może dać radę
pomemłam więc dzisiaj, dam znać :)

Data: 2011-04-21 02:31:53
Autor: fkuurf
zepsute zapięcie do roweru - czym przeciąć?
2 minuty przecinania brzeszczotem

myślałam, że zapięcie jest bardziej odporne...
teraz jeżdżę z ulockiem, chyba lepszy wybór

Data: 2011-03-30 20:02:06
Autor: Andrzej W.
zepsute zapięcie do roweru - czym przeciąć?
Skoro zapięcie jest już odstrzelone to może zrobisz kilka testów?
Np. po zdjęciu foli rozsuwanie łusek pancerza i sprawdzenie luzów.
Określenie, grubości pancerza i grubości linki.
Cięcie linki zwykłymi kombinerkami na czas.
Zrobić trochę zdjęć, dodać opisy.
Ja zdjęcia mogę wrzucić na swój serwer, by nie zanikły na jakimś darmowym.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2011-03-31 11:53:10
Autor: Fabian
W dniu 30.03.2011 09:04, fkuurf pisze:
[...]

Z jakiego miasta jesteś? Może ktoś z grupowiczów miał by ochotę na
kontrolowane sforsowanie tego zabezpieczenia?

Fabian.

Data: 2011-03-31 11:13:59
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-03-31, Fabian wrote:
[...]

Może Dyżurna Łopatka Precla się wykaże?

zepsute zapięcie do roweru - czym przeciąć?