zepsuty programator w PRALKOSUSZARCE Indesit WD 10 lub 12

Data: 2009-08-12 15:30:12
Autor: Luka
zepsuty programator w PRALKOSUSZARCE Indesit WD 10 lub 12
Witam
Zepsuła mi się programator w PRALKOSUSZARCE Indesit WD 12. W jednym z serwisów dowiedziałem się, że to nie tyle programator co moduł (pierwszy ponoć jest

elektroniczno-mechaniczny, drugi tylko elektroniczny). Mniejsza z tym, gdzie taką część najtaniej można kupić?
dziękuję

Data: 2009-08-12 15:47:24
Autor: Marek Dyjor
Luka wrote:
[...]

boję sie że sie nie da:)  ale może sie mylę.

Data: 2009-08-12 20:27:13
Autor: Luka
Marek Dyjor pisze:
Luka wrote:
[...]

da się, tylko póki co znalazłem za niecałe 500 zł z montażem (Kraków) i sam nie wiem czy to się opłaca

Data: 2009-08-12 20:34:32
Autor: Marek Dyjor
Luka wrote:
Marek Dyjor pisze:
Luka wrote:
[...]

sprawdźić ile kosztuje nowa pralko szuszarka i porównac z tym jak stara jest ta twoja.

Data: 2009-08-13 07:43:59
Autor: Pietrek

Użytkownik "Luka" <coda@pro.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Zepsuty to pojecie ogólne typu "panie doktorze boli mnie głowa" Moduł
wysiadł samoistnie, został zalany czy się spalił? A może było przepięcie od
pioruna? Czy widać jakiekolwiek ślady uszkodzeń?
Rozumiem, że mówimy o module a nie karcie wyświetlacza. Czy serwis
jednoznacznie określił co działa a co nie? Czy urządzenie w ogóle reaguje na
podanie zasilania czy po prostu "nie żyje" A może się rozprogramował i
trzeba go podłączyc do ustrojstwa i zaprogramować?
Wszystkie te rzeczy sprawdzam i wykonuję u klienta ale niestety nie na
odległość, tak sie nie da:(

P.

zepsuty programator w PRALKOSUSZARCE Indesit WD 10 lub 12