zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie

Data: 2011-07-18 14:50:50
Autor: kamil
zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie
On 18/07/2011 12:53, nolina wrote:
Hej
Taka kwestia. Kupuję np. dysk nowy. Instaluję system, programy, kopiuję
dane-wszytko to pochłania duuuuużo czasu. Po jakimś czasie okazuję się, że
dysk ma 12523 heksamilairdów bad sectorów i dysk muszę oddać do serwisu. Co
oznacza, że muszę mieć inny dysk by zgrać dane i co ważne mój komp który jest
potrzebny do pracy ... uniemożliwia mi jej wykonywanie. Dysk odnoszę do
serwisu (maja wg prawa miesiąc!!! na "naprawę"). Zanim będę mógł odnieść dysk
muszę kupić nowy!, bo akurat nie mam żadnego albo na tym co mam, na starym nie
ma miejsca. Po miesiącu dysk wraca do mnie. Ja zostaję z dwoma dyskami-jeden
jest mi zbędny. Zapłaciłem za niego bo firma nie umie solidnie zrobić swojego
produktu, tudzież zapewnić taki serwis by zminimalizować i tak już poniesione
nakłady czasowe. Aha ... za jakiś czas może się znów okazać, że dysk pada i
zabawa od nowa i tak do usr... śmierci można się bawić i ponosić koszty,
nerwy, czas tracić na instalacje, przenoszenie danych za to że firma robi
szajs. Czy można się przed tym jakoś ustrzec?. Ale nie dawajcie rad w stylu
raidy, macierze, buckupy, wykupywanie jakiś dodatkowych serwisów. Chcę kupić
jeden (1) dysk czy inną część.

Spróbuj młotek i kamienną tabliczkę, ale nawet on czasem się "popsuje", jeśli niefortunnie ją zrzucisz.

--
Pozdrawiam,
Kamil

zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie