zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie

Data: 2011-07-18 22:48:49
Autor: Feromon
zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie

Użytkownik "nolina " <nolina@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j016s4$689$1inews.gazeta.pl...
Czy można się przed tym jakoś ustrzec?

Firmy ubezpieczeniowe kroją słono. Ale nie odzyskuja straconych danych.

Ja swoje ważne dane trzymam w dwóch lub trzech miejscach.
Miałem kiedyś dysk z kopia danych. Leżał na półce.
Jak po pół roku go podpiałem, danych już nie było.

Teraz wszystko ważne kopiuję sobie na DVD razy dwa.
Za 5 lat przekopiuj e ponownie na nowe nośniki.

Feromon

zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie