zerwana sruba - patenty?

Data: 2012-03-09 09:53:07
Autor: ag
zerwana sruba - patenty?
W dniu 2012-03-09 07:58, Bartek pisze:
wczoraj zabralem sie za odkrecenie pokrywy zaworow w aucie siostry,
i dwie sruby doslownie po przylozeniu klucza strzelily w zasadzie bez
nacisku.

na zewnatrz wystaje okolo cm sruby. jakies patenty co do wykrecania macie?
wiem, o mozliwosci przyspawania nakretki, ale spawarki nie mam, wiec może
jakieś inne metody, domowe?
albo jakies fajne pomoce naukowe do tych celow?

Popsikac jakims szuwaksem albo plynem hamulcowym kilka kropel. Koncowke sruby zapilowac na plasko, tak zeby mozna bylo chywcic jakims kluczem.

--
KIA SPORTAGE
rs2008begin:vcard

zerwana sruba - patenty?